Ik sta op plaats 1, let maar opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta #5 op de lijst hier, met Zelda
Wat een nep gamer ben je als je deze locatie niet herkentquote:
Nee. Dit deel knoopt de losse eindjes van de eerste drie spellen aan elkaar, dus je komt op lokaties van alle drie terecht. En het speelt ongeveer als RE4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef speknek het volgende:
Ze gaan toch niet weer deel 1 wiimaken?
Is een grapjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat een nep gamer ben je als je deze locatie niet herkent![]()
Ik denk dat ie meer weg zal hebben van deel 4 dan deel 1. Zie je al voor je dat je de poppetjes bedient op dezelfde manier als deel 1 met de Wiimote?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is een grapje![]()
Alleen moet ik zeggen dat ik niet zo kapot was van REmake. De actie van RE4 trekt me veel meer.
Er is nog geen VGA kabel voor de wii aangekondigd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
beetje noob vraag.
moet je daarvoor een tv nodig voor Wii kunnen afspelen.
niet gewone pc lcd met dvi of vga aansluiting?..
Ja, voor het eerst koop ik een Nintendoconsole waarbij ik me geen zorgen hoef te maken voor de concurrentie, je kan m gerust halen en daarnaast een andere console halen, je weet gewoon dat de aanschaf van beiden verantwoord is door het verschillende karakter. Ik ga wel een jaar ofzo wachten voordat ik een 360 of PS3 haal, eerst even de prijzen laten zakken en kijken of Bluray de standaard wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
Ik stond altijd open voor de Wii heur!Tis echt zwaar tof. Maar leunt wel enorm op het party-aspect. En je hebt ruimte nodig zeg, pfoe. Daarentegen is het wel gezond, heb ik zelf ook ondervonden.
Die tvquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik wil die TV![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De wii word gelevert met een composite kabel. Deze kabel geeft schijt beeld. Als je een normale TV hebt raad ik je aan een RGB kabel te kopen.. Heb je een nieuwe tv met component ingang, dan moet je de component kabel kopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Kersje86 het volgende:
Ga allemaal verhuizen naar een ***dorpje... daar hoef je zeker niet te pre-ordenen... zijn er mensen die bij psxshop in putten hebben gereserveerd? ze willen me niet vertellen hoeveelste ik op de reserveringslijst sta, maar denk dat ik hem zowiezo wel heb, kreeg laatst een orderupdate dattie in behandeling is... ma goed, we zien wel, anders naar dorpje ernaast voor de winkel staan
edit: ik lees ook nog wat dingen over RGB kabels... scart kabels... jehebt toch geen extra kabels nodig toch? :S
Nee ik wil die witte met het Wii logo erop, het design is geweldig. Panasonic is een voor nu gepasseerd station voor me, ik wacht tot de 1080p's betaalbaar zijn dan jump ik schip.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
EDIT: of bedoelde je dat het een Pana was met een frontje erop? Op de site krijg ik alleen maar de homepage te zien.
Zelda score verbaasd me niets! Die van Excite truck en Red Steel ook niet niet eigenlijk...... Die laatste twee lijken me verschrikkelijk.... Excite Truck is een beetje de Cruising USA van de N64 en Red Steel,.... ja,... dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:19 schreef RaymanNL het volgende:
*gerucht*
Wii EGM scores?
Twilight Princess (Wii version)9.5/9.5/10
Red Steel 8/8/5
ExciteTruck 7/7/7.5
Zelda moet hogerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelda score verbaasd me niets! Die van Excite truck en Red Steel ook niet niet eigenlijk...... Die laatste twee lijken me verschrikkelijk.... Excite Truck is een beetje de Cruising USA van de N64 en Red Steel,.... ja,... dat weet ik eigenlijk niet![]()
10,.... 8,.... 7,.. cijfers boeien me niet... MOET Zelda gamen !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelda moet hogerZelfs Nintendogs kreeg een hoger cijfer
![]()
Tofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Wii interface en slot loading !
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
IGN Weekly Episode 30 (October 27, 2006)
Ik wil dat helemaal niet zien, ik wil dat zelf meemakenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Verouderde WiFi beveiligingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:33 schreef s0ul het volgende:
Wat is Wep ?
Btw ik heb een soort kastje waar je utp kabel in moet en eindigt in een usbkabel. Is dat niet het idee van een Ethernet Adapter ?
Ik heb hem gewoon op WEP staan. Kijk, het kan ook dat de buren perongeluk automatisch met die van ons gaan verbinden, zonder dat ze het door hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:52 schreef BMH het volgende:
Beveiliging is hier niet nodig. Ik heb mijn netwerk al jaren onbeveiligd met sharing aanstaan en er is nog nooit iets gebeurd.
Owjah.. Ik heb een mac address filtering aan staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op WEP staan. Kijk, het kan ook dat de buren perongeluk automatisch met die van ons gaan verbinden, zonder dat ze het door hebben![]()
dus toch een vorm van beveiliging...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Owjah.. Ik heb een mac address filtering aan staan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dus toch een vorm van beveiliging...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb er online ook eentje geplaatst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:07 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb gepre-orderd bij de dynabyte. Die hadden nog maar 2 pre-orders staan, en ik denk dat ze er toch wel meer dan 3 binnen krijgen op 8 dec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |