quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weinig muggen nog maar na de kou van de laatste nachten. Waarschijnlijk is het gewoon kanker.
wtfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weinig muggen nog maar na de kou van de laatste nachten. Waarschijnlijk is het gewoon kanker.
Mannen kunnen ook gewoon borstkanker krijgen. Hoe voel je je daarbij? Prettig?quote:
Er zit al een sneetje in waar gestold bloed op zit van het krabben.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Je tepel gaat geamputeerd worden m'n jong![]()
Zonder tepels staat het zo kaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er zit al een sneetje in waar gestold bloed op zit van het krabben.....![]()
En verder: Tepels, wat moeten wij mannen ermee.
Die wil ik zelf ook wel gequote hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Furious het volgende:
=edit=
Ook wel bekend als een poging tot afstoten door je lichaam. Dit lukt overigens nooit en maakt het alleen maar erger, dikke kans dat het in heel je borstkas nu zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er zit al een sneetje in waar gestold bloed op zit van het krabben.....![]()
Één der grote grappen van God almachtigquote:En verder: Tepels, wat moeten wij mannen ermee.
Voor mij ben je niets meer dan de 2e Razor21 of 2609. Voor de mods ook denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wil ik zelf ook wel gequote hebben.
Ben benieuwd of ze je een ban geven. Als ik het gezegd had i.i.g. wel.![]()
Wie ben jij eigenlijk ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor mij ben je niets meer dan de 2e Razor21 of 2609. Voor de mods ook denk ik. [afbeelding]
Voor de bikkels onder ons, die stiekem ondertussen een vrouw wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
En verder: Tepels, wat moeten wij mannen ermee.
En die nog werd geband ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hij is iemand die vroeger erg vaak gepest en verkracht is.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
+ gebannedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Furious , doodsverwensing, 48 uur.
Ik zou toch maar even naar de dokter gaan. Mijn oma dacht ook dat het een muggenbult was, twee maanden later overleed zij aan kankerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het jeukt als de tyfus. Heb er net al aan zitten krabben tot bloedens toe![]()
Waarom gaat een mug in godsnaam op je tepel steken. Is het zo moeilijk om een normale plaats op je lichaam te raken![]()
Muggen in Oktober![]()
Je oma was 80quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even naar de dokter gaan. Mijn oma dacht ook dat het een muggenbult was, twee maanden later overleed zij aan kanker
Jij ook volgens mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |