als we dan toch moeten kiezen ga ik toch voor Marciaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef schatje het volgende:
Heren, wie van de dames is nou het aantrekkelijkst in het bad?
Wat een bizarre hobby heb jij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef Capaja het volgende:
*klokt in om te turven hoe vaak er :
BIZAR
Ja ik ook
tuurlijk
gezegd wordt in de komende 5 minuten*
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
maar verder geen namen ofzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."
Staat al vijf min op het schermquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
misschien kijk ik teveel bb ?????quote:
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
De zussies iig niet hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
rik nomineerd jeroen
De zusjes zowiezo niet vanwege halen geheime missiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |