quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is dus inderdaad al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik hte wel tof dat bleek dat Nathan al lang weet hoe die moet vliegen, had niet verwacht dat ie ineens zo ervaren weg zou vliegen
Vooral die verbaasde blikken toen hij zei "i'v seen ur faces" Je zag ze echt kijken van "Dus ? Je gaat toch dood"en weg wassie
![]()
Tja, je kan ook moeilijk landen met blote voetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he. Niet eens stuntelig omjoog de eerste keer. Ok, het landen ging wat minder handig (auw auw auw) maar voor de rest? Sonic boom! *knal*![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waren de krachten van die echtgenoot al niet bekend uit voorbeschouwingen van de reeks?
Het valt iig. ook af te leiden uit de comics op de site van Heroes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
Peter is gewoon Mimic van X-Men, en die man van Nicky is Shadowcat. Nathan is Cannonball terwijl de schilder wel iets weg heeft van Destiny met haar dagboeken (alleen dan in schilderij vorm).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:33 schreef Paat het volgende:
[..]
Ja, hij absorbeert die krachten.
Verder denk ik dat die man van Nicky onzichtbaar is/kan zijn/worden.
Politie en Nicky kunnen hem niet vinden, maar hij is er wel.
Die ene wel, die andere niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Chen het volgende:
Is die negert nou DL. Hawkins?
Pffffftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene wel, die andere niet.
Maar hij kon ook nog de toekomst tekenen nadat ie bij de schilder al weg was (die stokpoppetjes). Of zou het slechts een korte tijd naijlen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je dan toch gaat vergelijken met X-Men en aanverwanten, vergelijk hem dan met Synch, daar lijkt hij namelijk het meest op. Die kon anderen imiteren, maar enkel als ze in zijn buurt waren.
die dus net nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Pffffft, ik bedoel dus die negert die je hele geheugen kan wissen
Ik dacht dus serieus dat dat dezelfde wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
Er zijn 2 negers.
Ik zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?quote:
Ik Gok 5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef crossover het volgende:
[quote]Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
[/quoteIk zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?
Ik volg er nu 13 die op dit moment lopen. En dan heb ik nog niet de rest wat een pauze heeft of wat al gecanceld is. Pff, te veel.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |