De eerste 13 afleveringen van een nieuwe serie zijn meestal uitgedacht. In het midden van een eerste seizoen heb je ook bijna altijd een soort "mini-finale".quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Dat mag ik wel van Heroes, het lijkt alsof er van te voren daadwerkelijk over het verhaal is nagedacht, in tegenstelling tot Prison Break/Lost en 24 soms.
Snie gewoon het werk van Sylar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
het zou wat zijn zeg...zijn hersenen een delicatesse in Japan?
Ja, toch? Dat is zijn MO zoals we ook zagen bij die vermoorde familie waar de agent-gast het meisje onder de trap vond. Ook in dat schilderij van Isaac dat Peter afmaakt (het 'Save the Cheerleader...' gebeuren) zie je Claire met een open hoofd. Dus ik denk dat we er voorlopig van uit kunnen gaan dat de agent-mevrouw gelijk heeft en het Sylar's werk isquote:
Ze hebben hem ge-date-raped!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:01 schreef Mordreth het volgende:
Vraag me af wat ze nou allemaal met die gast hebben uitgespookt die gedachten kan lezen
mislukte tvp
Peter kan wat degene bij wie hij in de buurt is ook kan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef PsyCha het volgende:
Hiro kan opeens een paar zinnen engels, dat vind ik wel vaagjes.
En nu kan peter ook te toekomst schilderen?
ohw ok.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef Tware het volgende:
[..]
Peter kan wat degene bij wie hij in de buurt is ook kan.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wouter2006 het volgende:
dus een soort Roque maar niet percee met touch
En zonder de "slachtoffers" schade toe te brengenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wouter2006 het volgende:
dus een soort Roque maar niet percee met touch
Hey.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef crossover het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006
Een kalender met alle series en wanneer ze uitgezonden worden
die link had ik dus als eerste gepost!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja, met dank aan wolfrolf
Klein wereldje
die ken ik niet, was voor mijn tijd denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meer Synch dus
Die doet het zonder aanraking, alleen dus door in de buurt te zijn.
Idemquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef crossover het volgende:
Moet die rotkop nou echt overal opduiken...
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef J0sT het volgende:
ben benieuwd wat dat monster betekent dat Isaac Mendez heeft geschilderd.. (zie Behind the Scenes op heroes.nbc.com..)
Helaas voor ons laat vannacht of morgen pas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef J0sT het volgende:
Echt Sickass Serie!! Vanavond weer nieuwe eflevering..
ben benieuwd wat dat monster betekent dat Isaac Mendez heeft geschilderd.. (zie Behind the Scenes op heroes.nbc.com..)
En wanneer komt er steeds een nieuwe comic novel op die heroes site?
Ok TnQ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.
En een comic die Micah aan het lezen was.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.
DL kan gewoon dwars door dingen heen.. muren en blijkbaar ook een lichaam.. en die "ouders" van clair zijn vast niet dr echte ouders maar gewoon opgetrommeld door papsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:58 schreef rthls het volgende:
Oh ja DL was het
Maar wat is het precies wat DL kan, ook een soort van teleporteren? Het lijkt wel een beetje ghost-achtig, omdat die zo haar lichaam in kon
En de echte ouders van Claire weten dus wel iets...
Link?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Trailer van volgende Ep is weer smullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |