quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is dus inderdaad al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik hte wel tof dat bleek dat Nathan al lang weet hoe die moet vliegen, had niet verwacht dat ie ineens zo ervaren weg zou vliegen
Vooral die verbaasde blikken toen hij zei "i'v seen ur faces" Je zag ze echt kijken van "Dus ? Je gaat toch dood"en weg wassie
![]()
Tja, je kan ook moeilijk landen met blote voetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he. Niet eens stuntelig omjoog de eerste keer. Ok, het landen ging wat minder handig (auw auw auw) maar voor de rest? Sonic boom! *knal*![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waren de krachten van die echtgenoot al niet bekend uit voorbeschouwingen van de reeks?
Het valt iig. ook af te leiden uit de comics op de site van Heroes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
Peter is gewoon Mimic van X-Men, en die man van Nicky is Shadowcat. Nathan is Cannonball terwijl de schilder wel iets weg heeft van Destiny met haar dagboeken (alleen dan in schilderij vorm).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:33 schreef Paat het volgende:
[..]
Ja, hij absorbeert die krachten.
Verder denk ik dat die man van Nicky onzichtbaar is/kan zijn/worden.
Politie en Nicky kunnen hem niet vinden, maar hij is er wel.
Die ene wel, die andere niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Chen het volgende:
Is die negert nou DL. Hawkins?
Pffffftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene wel, die andere niet.
Maar hij kon ook nog de toekomst tekenen nadat ie bij de schilder al weg was (die stokpoppetjes). Of zou het slechts een korte tijd naijlen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je dan toch gaat vergelijken met X-Men en aanverwanten, vergelijk hem dan met Synch, daar lijkt hij namelijk het meest op. Die kon anderen imiteren, maar enkel als ze in zijn buurt waren.
die dus net nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Pffffft, ik bedoel dus die negert die je hele geheugen kan wissen
Ik dacht dus serieus dat dat dezelfde wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
Er zijn 2 negers.
Ik zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?quote:
Ik Gok 5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef crossover het volgende:
[quote]Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
[/quoteIk zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?
Ik volg er nu 13 die op dit moment lopen. En dan heb ik nog niet de rest wat een pauze heeft of wat al gecanceld is. Pff, te veel.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie jou ook overal, hoeveel series volg jij wel niet!?
Van Claire heb je al actionfigures:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:15 schreef Marble het volgende:
Ik kan niet wachten op de action figures, vooral van Claire the indestructible cheerleader en Hiro de gekke Japanner die ruimte en tijd naar zijn wil kan buigen. Over breakout characters gesproken.
Die mist nog de openklapbare borstkas waarna de ingewanden tevoorschijn komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van Claire heb je al actionfigures:
[afbeelding]
Seksistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Die mist nog de openklapbare borstkas waarna de ingewanden tevoorschijn komen.
Hiro zag ook New York ontploffenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Crazykill het volgende:
Toffe serie
Vraag me wel af of die gast die schildert blijft leven, aangezien Hiro hem dood had gezien.
en?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hiro zag ook New York ontploffen![]()
Daar zeg je iets! Zag je ook hoe zijn schedel was doorgesneden? Een katana zou dat hebben kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Crazykill het volgende:
Toffe serie
Vraag me wel af of die gast die schildert blijft leven, aangezien Hiro hem dood had gezien.
Klinkt plausibel. Dat mag ik wel van Heroes, het lijkt alsof er van te voren daadwerkelijk over het verhaal is nagedacht, in tegenstelling tot Prison Break/Lost en 24 soms.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef netto_m het volgende:
[..]
Daar zeg je iets! Zag je ook hoe zijn schedel was doorgesneden? Een katana zou dat hebben kunnen doen.
Dus je wilt zeggen dat die Hiro uit de toekomst dat heeft gedaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef netto_m het volgende:
[..]
Daar zeg je iets! Zag je ook hoe zijn schedel was doorgesneden? Een katana zou dat hebben kunnen doen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef netto_m het volgende:
[..]
De eerste 13 afleveringen van een nieuwe serie zijn meestal uitgedacht. In het midden van een eerste seizoen heb je ook bijna altijd een soort "mini-finale".quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Dat mag ik wel van Heroes, het lijkt alsof er van te voren daadwerkelijk over het verhaal is nagedacht, in tegenstelling tot Prison Break/Lost en 24 soms.
Snie gewoon het werk van Sylar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
het zou wat zijn zeg...zijn hersenen een delicatesse in Japan?
Ja, toch? Dat is zijn MO zoals we ook zagen bij die vermoorde familie waar de agent-gast het meisje onder de trap vond. Ook in dat schilderij van Isaac dat Peter afmaakt (het 'Save the Cheerleader...' gebeuren) zie je Claire met een open hoofd. Dus ik denk dat we er voorlopig van uit kunnen gaan dat de agent-mevrouw gelijk heeft en het Sylar's werk isquote:
Ze hebben hem ge-date-raped!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:01 schreef Mordreth het volgende:
Vraag me af wat ze nou allemaal met die gast hebben uitgespookt die gedachten kan lezen
mislukte tvp
Peter kan wat degene bij wie hij in de buurt is ook kan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef PsyCha het volgende:
Hiro kan opeens een paar zinnen engels, dat vind ik wel vaagjes.
En nu kan peter ook te toekomst schilderen?
ohw ok.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef Tware het volgende:
[..]
Peter kan wat degene bij wie hij in de buurt is ook kan.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wouter2006 het volgende:
dus een soort Roque maar niet percee met touch
En zonder de "slachtoffers" schade toe te brengenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wouter2006 het volgende:
dus een soort Roque maar niet percee met touch
Hey.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef crossover het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006
Een kalender met alle series en wanneer ze uitgezonden worden
die link had ik dus als eerste gepost!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja, met dank aan wolfrolf
Klein wereldje
die ken ik niet, was voor mijn tijd denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meer Synch dus
Die doet het zonder aanraking, alleen dus door in de buurt te zijn.
Idemquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef crossover het volgende:
Moet die rotkop nou echt overal opduiken...
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef J0sT het volgende:
ben benieuwd wat dat monster betekent dat Isaac Mendez heeft geschilderd.. (zie Behind the Scenes op heroes.nbc.com..)
Helaas voor ons laat vannacht of morgen pas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef J0sT het volgende:
Echt Sickass Serie!! Vanavond weer nieuwe eflevering..
ben benieuwd wat dat monster betekent dat Isaac Mendez heeft geschilderd.. (zie Behind the Scenes op heroes.nbc.com..)
En wanneer komt er steeds een nieuwe comic novel op die heroes site?
Ok TnQ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.
En een comic die Micah aan het lezen was.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat was de screensaver o.i.d. van één van die Japanners.
DL kan gewoon dwars door dingen heen.. muren en blijkbaar ook een lichaam.. en die "ouders" van clair zijn vast niet dr echte ouders maar gewoon opgetrommeld door papsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:58 schreef rthls het volgende:
Oh ja DL was het
Maar wat is het precies wat DL kan, ook een soort van teleporteren? Het lijkt wel een beetje ghost-achtig, omdat die zo haar lichaam in kon
En de echte ouders van Claire weten dus wel iets...
Link?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Trailer van volgende Ep is weer smullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trailer?? Zie op de Heroes site alleen een algemene trailer..quote:Trailer van volgende Ep is weer smullen.
Surequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
Tegenvallende aflevering.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:54 schreef J0sT het volgende:
Indd vreemde aflevering. Je wordt er niks wijzer van. Alleen wel gruwelijk die moord op die pokerplayers! En wat the fuck is nou de eigenschap van Niki? Is dat een slechte eigenschap, of uiteindelijk een goeie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stronthoer die vergelijking heb je van mij geripped!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meer Synch dus
Die doet het zonder aanraking, alleen dus door in de buurt te zijn.
Al stond mijn vergelijking met Mimic en Synch er al vele posts eerderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef PhalanX het volgende:
[..]
stronthoer die vergelijking heb je van mij geripped!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nbc.com/Heroes/novels
Waarschijnlijk kan hij "faseren", ofwel z'n moleculen door de moleculen van een object heen bewegen (gebruikmakend van de ruimte tussen de moleculen). Zoals Shadowcat van X-Men dus. Handig om door muren te lopen of inderdaad door/in mensen. Minder lekker als je je hand dan weer materialiseert rondom het hart van je tegenstander (zoals ie bij Nikki deed).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
DL kan gewoon dwars door dingen heen.. muren en blijkbaar ook een lichaam.. en die "ouders" van clair zijn vast niet dr echte ouders maar gewoon opgetrommeld door paps
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UWD7c9FBzVk
Preview voor volgende ep.
Die cheerleader is geilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Ogala het volgende:
Woeeiiiiigeweldige serie dit!!!
Save the cheerleader, save the world...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |