Whehe, die snapte ik vroeger nooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:36 schreef welkominspace het volgende:
10 minuten adem inhouden en je hebt er nooit meer last van
Zoek het filmpje van de auto reclame even op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:44 schreef Flyga het volgende:
Of ik moet dat spelletje spelen waarna der na 3 minuten zo'n rotkop in beeld komt, ik schrik elke keer weer
Dat had mijn vriendin afgelopen weekend ook. Wel anderhalf uur lang, om de 5 seconden een hik. Ik heb haar uiteindelijk genadeloos hard gekieteld en toen was het opeens over!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:35 schreef Flyga het volgende:
Al 2 uur lang :'(
en ik word er zo moe van![]()
bron: 'Muggen lokken met tenenkaas' wint prijsquote:Andere prijswinnende onderzoeken:
- een nieuwe methode om hik te bestrijden: een vinger in de anus steken;
quote:
quote:
nee hij was toch zes jaar doof en toen hikte hij en toen hoorde hij weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:52 schreef MilkyWay het volgende:
Er was toch ook zo'n man die 6 jaar lang de hik had ofzo![]()
En op een ochtend was het gewoon voorbij
oow dus nog maar 5 jaar, 364 dagen en en paar uurtjes...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:52 schreef MilkyWay het volgende:
Ik dacht dat eigenlijk rond de 30 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:52 schreef MilkyWay het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik las laatst in de krant dat een of andere studentwas afgestudeerd met een project om van de hik af te komen. Oplossing: Een vinger in je anus stoppen. Wetenschappelijk bewezen. Maar ja.... dan heb ik nog liever de hik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |