Ik druk mijn glazen er niet uit maar net als bij jullie kraakt het wel. En inderdaad, glazen blijven wel gewoon goed zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:28 schreef Brain23 het volgende:
Ik heb ook een kunstof montuur en druk mijn glazen er ook uit met het poetsen als ik te hard druk. Verder nooit last ofzo, glazen blijven verder goed zitten.
Tenzij hij uitdrukkelijk bij de koop vermeld heeft dat dergelijke glazen niet op dit montuur kunnen, maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Als de opticien jou dat montuur met die glazen zo verkocht heeft dan zal hij het probleem met de loszittende glazen ook moeten verhelpen.
Dus ze hebben aangegeven dat zij een min of meer ondeugdelijk product hebben geleverd? Ze zeggen dat het aan het montuur ligt, maar dat hebben ze zelf verkocht. En op welke manier heeft het bijslijpen van de glazen hierbij geholpen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:14 schreef MissBehave het volgende:
Hierop ben ik terug gegaan naar mijn opticien, die beweerde dat het lag aan het materiaal van het montuur, hij is namelijk van kunststof. Ze hebben toen de glazen iets bijgeslepen.
Je zoekt dus anders voortaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Rolex1 het volgende:
Als jij de bril gekocht hebt bij (initialen van Appie Happie, maar dan andersom), dan heb ik een zelfde soort verhaal. Mijn bril is 2 jaar oud, maar vanaf het begin heb ik problemen om bijv. de krant te lezen. Echter als ik dan langs kom, dan zeggen ze dat het aan mijn leeftijd ligt...![]()
Ok, dat kan, maar ik heb weleens mijn ogen ergens anders laten testen en dan zijn er kleine verschillen.
Ook de kwaliteit laat te wensen over, want hij is zo geslepen, dat er ruimte zit tussen de glazen en het montuur. Een andere opticien klaagde, dat hij zo slordig geslepen was...!![]()
Mijn verzekering dekt meerdere opticiens, dus volgende keer ga ik niet meer naar Hans...!![]()
Ze hebben aangegeven dat het montuur in een dermate vorm loopt dat het glas moeilijk te slijpen is inderdaad, dit is echter aangegeven toen ik met de klachten kwam en de bril en glazen al aan mij waren verkocht. Het bijslijpen van de glazen is gedaan om de druk aan de zijkanten iets af te laten nemen om het kraken te verminderen... Mijn probleem is echter niet het kraken, maar het glas wat er te los inzit, waardoor ik het met weinig moeite gewoon uit mijn montuur kan drukken, en ik ben dan ook bang dat ik de glazen eruit druk, of het montuur vervorm.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dus ze hebben aangegeven dat zij een min of meer ondeugdelijk product hebben geleverd? Ze zeggen dat het aan het montuur ligt, maar dat hebben ze zelf verkocht. En op welke manier heeft het bijslijpen van de glazen hierbij geholpen?
Mijn opticien vind het glas niet "los genoeg" zitten zeg maar, en wijt het probleem aan het materiaal en de vorm van het montuur, niet de glazen, terwijl een andere opticien beweert dat de glazen niet goed zijn geslepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Als de opticien jou dat montuur met die glazen zo verkocht heeft dan zal hij het probleem met de loszittende glazen ook moeten verhelpen.
Vergeet ook niet dat je krijgt waarvoor je betaaldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Rolex1 het volgende:
Als jij de bril gekocht hebt bij (initialen van Appie Happie, maar dan andersom), dan heb ik een zelfde soort verhaal. Mijn bril is 2 jaar oud, maar vanaf het begin heb ik problemen om bijv. de krant te lezen. Echter als ik dan langs kom, dan zeggen ze dat het aan mijn leeftijd ligt...![]()
Ok, dat kan, maar ik heb weleens mijn ogen ergens anders laten testen en dan zijn er kleine verschillen.
Ook de kwaliteit laat te wensen over, want hij is zo geslepen, dat er ruimte zit tussen de glazen en het montuur. Een andere opticien klaagde, dat hij zo slordig geslepen was...!![]()
Mijn verzekering dekt meerdere opticiens, dus volgende keer ga ik niet meer naar Hans...!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |