de map heb je op links staan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:42 schreef thatsme het volgende:
ik zag in het vorig topic screens van Nederland... Maar waarom wordt er daar links gereden?
nee de seinen zijn zo neergezet... dat heb je toch zelf in de hand?quote:
Ik snap ff niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:59 schreef thatsme het volgende:
[..]
nee de seinen zijn zo neergezet... dat heb je toch zelf in de hand?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik snap ff niet waar je het over hebt.
In bovenstaande gequote post zie je dat de treinen van bleiblei links rijden en dat in een nederlands scenario. Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met waypoints kan je treinen over een bepaald spoor sturen.
Ik heb hier bijv.
[afbeelding]
6 sporen links liggen waarvan er 2 voor ICE's (ICE's rijden max 320km/h, goederentreinen max 120 km/h vandaar dat ik ze gescheiden wil houden). En 4 sporen rechts waarover ICE's en goederentreinen gemengd rijden. Om te voorkomen dat de ICE's links op het goederenspoor terecht komen heb ik die 2 waypoints neer gezet die de ICE's forceren om daar onderdoor en dus op de "HSL-lijn" te rijden.
Een waypoint is eigenlijk een station zonder stationfunctie. Een soort van "Boei" maar dan op je railnetwerk .
ja, gewoon geen pre-signals bouwen bouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je trouwens ook met TTD en/of OpenTTD ook nog oldskool TT spelen, zonder presignals enzo?
Volgens mij wel. En ik weet het beterquote:
Omdat ik het het makkelijkst vind wanneer signals tussen de sporen in staan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:30 schreef thatsme het volgende:
[..]
[..]
In bovenstaande gequote post zie je dat de treinen van bleiblei links rijden en dat in een nederlands scenario. Dat bedoel ik dus.
Tussen de industriën zelf afaik. Maar dat scheelt niet zoveelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee maar serieus, de winst wordt inderdaad berekend aan de hand van de hemelsbrede afstand tussen de stationsnaambordjes,
Beetje jammer. Maarja, geld genoeg. Gaat me er meer om dat er geen files zijn .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En ik weet het beter
Nee maar serieus, de winst wordt inderdaad berekend aan de hand van de hemelsbrede afstand tussen de stationsnaambordjes, en de tijd die de trein onderweg is. In theorie is het natuurlijk best mogelijk om meer winst te halen terwijl je via een omweg rijdt, bijvoorbeeld als rechtstreeks heel heuvelachtig is, of er ligt daar een heel druk spoor waar vaak files zijn. Normaalgesproken echter niet.
doe ik ook juist zo en ook om die reden ( dacht al dat ik apart was daarmee )quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Omdat ik het het makkelijkst vind wanneer signals tussen de sporen in staan.
Heb je minder snel last van twijfels of een sein wel goed staat omdat er zo een pokke boompje voor staat .
Dus... enzo.... je weets .
Ik begin _altijd_ met kolentransport...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:23 schreef Harrie het volgende:
Ik zoek meestal ff een paar goederen die een behoorlijk eind uit elkaar liggen, spoortje er tussen, een zooi treinen er op en dan komt dat geld vanzelf wel.
.quote:Vehicle Limit reached
Me too. .quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:39 schreef CasB het volgende:
Ik begin _altijd_ met kolentransport...
Die ertsmijnen kakken soms in na verloop van tijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef bleiblei het volgende:
Waarom kolen?
Ik werk altijd met erts. Puur omdat je dat 3 keer kunt vervoeren .
Als erts, als staal en als goods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |