Frank Demouge - constant zwaaien met armen en vaak spelers hard raken, smerige voetballer.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou er bij meest gehate speler ook argumentatie mogen? Intrigeert me.
Omdat ik vind dat hij een rotkop heeftquote:Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom Pocognoli? Omdat ie een homofiele uitstraling heeft?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou er bij meest gehate speler ook argumentatie mogen? Intrigeert me.
Slechte voetballer die veel te vaak smerige overtredingen maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 13:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoezo Dinsdag dan? Kan me er wel iets bij voorstellen, hoor.
[..]
Heracles af en toe ookquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Go Ahead Eagles speelt dit seizoen mooi voetbal.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:33 schreef Messenga het volgende:
Aangezien VBL: wie is wie? dicht is, volgt er maar een nieuw deeltje.
In de jaren dat VBL bestaat is het uitgegroeid tot een meer dan volwaardig onderdeel van de site. Een groot aantal mensen komt nauwelijks tot nooit in andere gedeelten van het Forum en behoort tot de harde kern. Kenmerkend voor de bijzondere status van VBL is natuurlijk Hools.
De populariteit van VBl betekent ook een grote toestroom en diversiteit aan users. Daarom is dit topic in het leven geroepen. Wil je weten wat de favoriete club van een bepaalde user is, maar heb je geen zin of tijd om de stokoude andere topics door te lezen, dan vind je het hier.
Dus alle VBL-ers: ga je gang! Verzoek aan iedereen om niet te reageren op de verschillende personalia om het topic \'schoon\' te houden.
Nickname:
Sympathie voor (NL):
Favoriete club (buitenland):
Favoriete speler (NL):
Favoriete speler (overall):
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd):
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |