Vieze kampertquote:
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan ik het mee eens zijn. Nu nog een vinger-incident a la zijn vader en hij is 'Stinkstiefel' van de Eredivisie.
Nate Rutjes goede tweede?
Inderdaad. Rutjes is een baas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.
"baas" hoort thuis in KLB faalhaasquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.
Mwa, ook niet alle spelers bij Feyenoord zijn mn favoriet hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En aangezien je sympathie voor Sparta hebt.. en niet voor NAC..
Nee, dat was de aanvoerder van Sparta Praag die 2 seizoenen geleden een cameraman aanviel tijdens z'n aftocht na een rode kaart en daarvoor 7 wedstrijden geschorst werd en 15 maanden geen aanvoerder meer mocht zijn en die een paar maanden later in de eerste minuut tegen 1. FC Brno een bal ingooide vol in het gezicht van een tegenstander en daarna weer meteen mocht vertrekken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is dat die Repka die gestopt is? Die stoer deed tegen Davids ooit?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Meest gehate speler: TomᨠŘepka (Sparta Praag), wat een mongool is dat.
Hiermee ook gelijk een reden waarom ik 'liefde', voorkeur, weet ik wat, voor Real Madrid heb. Iedereen heeft een schijthekel aan die club, heerlijk. Net als met Ajax. Niet dat ik kies voor deze clubs, zoiets gebeurt gewoon.quote:
Whehehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:38 schreef EddyAlbena het volgende:
Real Madrid verwacht ik niet veel van btw, als je het gisteren ook zag...die Ronaldo. Wat een zoutzak zeg, liep daar hopeloos rond. Aan hem zullen we niks hebben dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |