Jij bent altijd anti-Balkenende. Dus uit jouw mond slaat dit echt nergens op. Bos zat ook bij Jensen en Paul de Leeuw. Gaat ook nergens over.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef Genverbrander het volgende:
ik vind het ZWAAAAR ongepast. Een premier die roddelt.
Het is verschrikkelijk genant.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef Aoristus het volgende:
wat een zwakzinnigheid
Ow, Jantje Smit is verliefd, o wat leuk, wat denk jij Jan Peter?
Ondertussen blijf je lekker kijken. ER ZIT EEN KNOP OP HOORquote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk genant.
En dan ook nog even vermelden dat ie Jantje op het circuit heeft gesproken."Ik ben JP en ik hou van iedereen en iedereen houdt van mij"
![]()
Precies, stelletje zeurpieten hierquote:Op donderdag 16 november 2006 19:03 schreef X. het volgende:
Waarom moet een politicus alleen maar in serieuze programma's zitten? Je mag iemand toch ook wel in een andere context leren kennen?
Terecht?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Tsk wat een onzin over dat 'u' van Ali B. U is als je respect voor iemand hebt, en Ali B had geen respect voor JP. En terecht.
Nog steeds niet gezapt?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
Tsk wat een onzin over dat 'u' van Ali B. U is als je respect voor iemand hebt, en Ali B had geen respect voor JP. En terecht.
Wat een onzin zeg. Ik heb geen greintje respect voor JP en zijn asociale beleid.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef X. het volgende:
[..]
Terecht?
Jij bent echt smerig zeg. Respect heb je voor iedereen. Hoe zeer je het ook met iemand oneens bent.
Ik ook niet....quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik heb geen greintje respect voor JP en zijn asociale beleid.![]()
En nu beschuldig je JP er van asociaal te zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik heb geen greintje respect voor JP en zijn asociale beleid.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |