quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Niet, maar Braveheart had ik het op het einde wel ff lastig mee.
Ja!! Dat is trouwens ook de enige en eerste film waarbij ik moest huilen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:44 schreef MissMayhem het volgende:
Ok, ik vraag me af als er mensen zijn, die net als ik, ook soms vreselijk hard kunnen huilen met een bepaalde film.
Ik zal beginnen.
Pay it forward (dat laatste stuk en zeker dat liedje) :'(
Man on fire
John Q
Er zullen er nog wel veel meer zijn, maar deze waren het ergst.
Nu is het aan jullie.
quote:Stanko Hudales@12/4/2002 12:18:05 AM
Als normale hetro/macho jongen zal je het niet snel toegeven, maar dit is de eerste film waar ik bij heb gehuild!
crazzyymeeh@1/26/2003 1:33:52 PM
Ik vond dit zo'n mooie film... Ik heb hem zelf in het vliegtuig gezien naar Singapore in juli 2002, dus afgelopen zomer, en ik moest echt huilen!!!! Ik heb hem daarna nog 2 keer gezien en heb hem daarna zelf gekocht op DVD in Azië!!! Ik heb inmiddels ook het boek zelf gelezen en die was ook heel mooi...Deze film krijgt van mij two thumbs up!!
Gaab@4/3/2003 5:56:58 PM
Ik ben het met Stanko Hudales eens en vond dit als hetero man echt een hele mooie film en helemaal niet zo voorspelbaar als vele andere films in dit genre. Vooral nadat ik de kritiek in Amerikaanse kranten had gelezen ben ik op andere dingen gaan letten en ik moet zeggen de film zit goed in elkaar. De muziek in de film is ook zeer goed gebruikt. Was de eerste keer echt behoorlijk onder de indruk
jup datzelfde had ik ook...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:43 schreef Pendri het volgende:
Niet, maar Hotel Rwanda viel wel erg zwaar.
Same here. De mooiste Disney film ooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:07 schreef BossFight het volgende:
1 keer gehuild, ik was klein en het was bij de Lion King!
Toen die ouwe dood ging, dat was echt kenker zielig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |