Bullshit, kom maar eens met een goed argument, waarom het zo isquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je moet zowiezo een lompe boer zijn om uberhaupt iets van leraar te worden.
Mijn avatarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef Marruk het volgende:
Ik bedoel, kijk maar naar italianen, en dan bedoel ik met name italianen met een snor, moet je maar op letten,
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef postmortum het volgende:
En als ik iets wil pakken is het op![]()
Dat zijn ook een stelletje aso's inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef broodje_poep het volgende:
die meiden zijn altijd wel erg lekker van het cios. Ik stoor me trouwens in leeuwarden meer aan die wannabe agenten die de opleiding beveiliging doen bij de friese poort
Als die lui daar niet rondlopen zijn je spullen veiliger inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zijn ook een stelletje aso's inderdaad.Die types zou ik dus niet bij mijn beveiligingsbedrijf willen hebben.
Waarom kick je dit topic om een vraag te stellen over je opleiding terwijl dit topic een klacht is over Cios-leerlingen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:48 schreef Annemiiiiek het volgende:
Kan iemand mij helpen? (a)
Bij welke sport heb je welke kleding nodig??
En moet je nou werkelijk altijd die grote sporttas meenemen?(a)
x
En waar is deze topickick voor nodig?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:48 schreef Annemiiiiek het volgende:
Kan iemand mij helpen? (a)
Bij welke sport heb je welke kleding nodig??
En moet je nou werkelijk altijd die grote sporttas meenemen?(a)
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |