abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42788894
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
alle landen waar een NTM is:
http://en.wikipedia.org/w(...)ternational_versions
OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!
pi_42788916
En toch is Sylvia de beste keuze:) Charisma heb je of niet..Sanne heeft de uitstraling van een doodgereden mus en Daisy is een schatje maar de markt voor Aziatische modellen is uiterst klein.

Winnares SYLVIA dus
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42789266
Ik weet het niet met Sylvia, ze is toch iets te wulps voor de runway vind ik.
pi_42789430
Nah, ik ga mee met diegene die schreef dat Sylvia gewoon niet veelzijdig is. De anderen kunnen leuk, mooi, schattig, stoer, zwoel op de foto staan, Sylvia heeft maar 1 look. Dat gaat op een gegeven moment vervelen, ze heeft gewoon niet meerdere gezichten. Een eerste vereiste lijkt me toch wel meerdere gezichten, dat je de ene keer op de foto een totaal ander type kunt neerzetten dan de andere.

Je kunt nog zo knap zijn maar als je dat niet hebt ben je gewoon niet zo handig inzetbaar.

Sanne en Daisy hebben dat allebei wel, en ik vind Daisy qua type verreweg het leukst en ik zou het haar het meest gunnen, maar Sanne is wel echt een tikje beter. Duizend verschillende gezichten op de foto's, en altijd goed.
pi_42789795
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?
pi_42790130
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef boneyard het volgende:

[..]

is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?
Ja, hier: Nederlandse editie Beauty and the Nerd.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:50:45 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42797082
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij Sylvia zitten d'r wenkbrauwen ook echt heel dicht op haar ogen. Bij de afgelopen coverfoto viel er zelfs een schaduw op het oog, wat er dus echt vrij slecht uitzag .
[offtopic] ik heb gisteren voor het eerst een aflevering van het blok gezien. daar was zo'n voetballer met zijn vrouwtje....mén ik bleef maar naar die wenkbrauwen van d'r staren, verschrikkelijk!! en dat zette ze ze ook nog eens extra dik naar binnen aan [/offtopic]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42813131
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!
van het hntm-forum:
"Zit net ff RTL Boulevard te kijken, en ze hadden het over de show van gisteren! Ze hadden een gesprekje gehad met de drie meiden die dan nog over zijn (afzonderlijk van elkaar) en het was echt duidelijk te merken dat ze elkaar dus niet mogen!

En ze zeiden dat Ovo enorm populair bleek daar gister, en dat iedereen het zo stom vondt dat zij eruit was. En uhm, oh ja, dat het leek alsof Sanne een marathon liep en dat het dus nergens op leek, Daisy ging heel goed en ook Syvlia deed het goed.

En ze lieten die foto nog zien van Charmayne met d'r nippelgate Best zielig hoor. Ze zei trouwens ook dat zij dus iets aan haar borsten had laten doen"

Alsof Sanne een marathon liep, haha, ze mogen elkaar niet en Nipple-gate???
Wat was dat?
pi_42814174
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef robert2006 het volgende:

[..]

van het hntm-forum:
"Zit net ff RTL Boulevard te kijken, en ze hadden het over de show van gisteren! Ze hadden een gesprekje gehad met de drie meiden die dan nog over zijn (afzonderlijk van elkaar) en het was echt duidelijk te merken dat ze elkaar dus niet mogen!

En ze zeiden dat Ovo enorm populair bleek daar gister, en dat iedereen het zo stom vondt dat zij eruit was. En uhm, oh ja, dat het leek alsof Sanne een marathon liep en dat het dus nergens op leek, Daisy ging heel goed en ook Syvlia deed het goed.

En ze lieten die foto nog zien van Charmayne met d'r nippelgate Best zielig hoor. Ze zei trouwens ook dat zij dus iets aan haar borsten had laten doen"

Alsof Sanne een marathon liep, haha, ze mogen elkaar niet en Nipple-gate???
Wat was dat?
Weet niet hoe dit een reactie is op mijn eerdere post, maar ik heb het idd ook net bij RTL Boulevard gezien.
Vanavond herhaling om kwart over 11, als je wil zien waar het over ging. Zit gelijk in het eerste blok.
pi_42814207
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.
pi_42814476
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.
Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, haha
Ben echt wel benieuwd wie nu wint.
Kan er niemand iets verklappen met zo'n spoiler strook?
pi_42815281
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef robert2006 het volgende:

[..]

Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, haha
Ben echt wel benieuwd wie nu wint.
Kan er niemand iets verklappen met zo'n spoiler strook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:38:25 #163
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_42816026
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat zeker? of denk je dat ofzo?
pi_42816052
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:

[..]
SPOILER
NEEEEEEEEEEEEE, HAHAHAA
pi_42816201
Ja uit die reactie kan je ook al genoeg afleiden . (heb verder nog niet gekeken hoor)
pi_42816330
als dit waar is, is het gewoon een verplichting om as maandag te kijken, ben benieuwd hoe de finalistes zullen reageren, ik bedoelde het niet lullig hoor, sorry
pi_42816552
Ik vergeet het allemaal weer en vermijd dit topic maar tot maandag .
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:27:26 #168
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42817581
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even tussen spoilertags wat ik ook nog hoorde bij Boulevard, maar wat ik hier zo snel niet zie staan.
SPOILER
Ben benieuwd naar de uitzending van maandag!
(Un)masking for the greater good.
pi_42818359
als het inderdaad dat meisje is geworden wat hier in de spoiler staat vind ik het wel leuk, maar ik wil echt die gezichten zien na de uitslag.
als,.... je weet natuurlijk niet of het waar is. spannend!
pi_42821835
Ja okay
SPOILER
maar wat wordt je er nou wijzer van?
Ik ben een meisje!
pi_42821859
Daisy heeft altijd van die perfecte antwoorden, walgelijk

Maar het meisje die ik in de spoiler aangaf, is het idd geworden
pi_42821968
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef riX- het volgende:
Daisy heeft altijd van die perfecte antwoorden, walgelijk

Maar het meisje die ik in de spoiler aangaf, is het idd geworden
Okay, dat is dan heel mooi.

Edit-

Ik zag net ff Boulevard en Daisy keek wel leuk op die eindpose, Sanne keek alsof iemand zojuist op haar teen stond en Sylvia horny as usual.
Ik ben een meisje!
pi_42822063
- Verkeerd gewijzigd -
Ik ben een meisje!
pi_42836134
riX werd de winnares bekend gemaakt op de catwalk?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42836773
Ik wil zo graag de spoiler bekijken en ik wil ook zo graag de spoiler niet kijken. Wat een enorm rotleven heb ik nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')