Fee, wil jij je oneerbare voorstellen aan Kang-He in het vervolg niet hier doen?quote:
Jammer... Op msn doe ik alleen oneerbare voorstellen aan jou hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Fee, wil jij je oneerbare voorstellen aan Kang-He in het vervolg niet hier doen?![]()
![]()
Voortplanting heet het bij onsquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Mjah, officieel 'Start van een mensenleven' om het nog enigzins leuk te laten klinken.
Ja, klopt. Hoofdlijnen functionele morfologie. Ik denk dat ik hem wel gehaald heb, als ik zo de antwoorden bekijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef fee-tje het volgende:
Hadden jullie niet tentamen vrijdag Nuna?
Morgen ga ik beginnen aan Biochemische en Fysische Processen. Weet echt niet wat ik er van moet verwachten, maar zal wel met aminozuren en zo zijn, of niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:17 schreef fee-tje het volgende:
Kerstvakantie FTW!.
Nog 4 weken!.
HFM is trouwens ook wel een baggerblok. Dat was een beetje mijn confrontatie met hoe a-relaxt echt hard blokken ook alweer was.
Welk blok heb je nu?
Ik vind ze maar irritantquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:50 schreef fee-tje het volgende:
Thelpt overigens ook dat we van die oude bejaarden als surveillant hebben, en dat die niet echt goed overzicht hebben over wat er wel en niet behoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |