Nogal jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
is fok bij jullie ook weer kut?
Het is weer maandagavond natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
De telefoon gaat weer eens een keertje, was dat ding allang weer vergeten![]()
dat is d'r hoofd!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:37 schreef Marrije het volgende:
En wat heeft Sjaan op d'r hoofd??
quote:
idd... volgens mij kan je het beste gewoon om 21:15 uur de tv aanzetten, dan mis je niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef boes667 het volgende:
klap klap bravo knap zeg,
wat een onzinuitzending (tot nu toe)
zorg dat je binnen een week sex met E10 hebtquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef Bigblahbla het volgende:
geheime misie voor rik
quote:
Nee Etienne zover krijgen om met hem naar bed te gaan.... (wat dus betekend dat Etienne blijftquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef n1ek het volgende:
Ik hoop dat Riks geheime missie is dat hij een weeklang niet zn naad moet laten zien.
nou, ik kan niet wachtenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef svann het volgende:
"Zo meteen het verjaardagsfeestje van de eerste Big Brotherbaby ter wereld."
Waar hoe waarom en hoelang ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef Bigblahbla het volgende:
geheime misie voor rik
Gevingerd worden door E10quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef avonne het volgende:
Wat zat Hilde begrijpend te knikken naar Marcia.
moet ze wat van haar?
da's gewoon parkinson johquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef avonne het volgende:
Wat zat Hilde begrijpend te knikken naar Marcia.
moet ze wat van haar?
Als LS even haar moeder belt, kunnen we live meegenieten hoe de sfeer in groningen is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef svann het volgende:
"Zo meteen het verjaardagsfeestje van de eerste Big Brotherbaby ter wereld."
ja en?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
Marcia moet blijven...die gaat het volgende week ook met Jeroen doen als ze weer genomineerd staat.![]()
sfeer hier in Groningen is primaquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Als LS even haar moeder belt, kunnen we live meegenieten hoe de sfeer in groningen is.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Als LS even haar moeder belt, kunnen we live meegenieten hoe de sfeer in groningen is.![]()
Ze is de 18e pas jarigquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
ergernis over de belachelijke behandeling van BBquote:
inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef Bartoli het volgende:
pff wat een beknopte samenvatting van dat exit-diner
Heel anders inderdaad. Zelfs zijn stem klonk minder scherp.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Egbert overigens erg sympathiek buiten het huis.
Naja, was ook de meest waardeloze exit diner ooit natuurlijk, en Semih trekt zich dat persoonlijk aan met dat Turkse gedoe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ergernis over de belachelijke behandeling van BB
ziende blind horende doofquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:57 schreef Sanne het volgende:
Marcel is echt gek.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Niks ongecensureerd... hij maakte nog een opmerking naar die kampvriendjes..
dat denk ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof ook niet dat Etjen homo zou zijn, hij zit gewoon wat te spelen.
ontdekken enzo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:01 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof ook niet dat Etjen homo zou zijn, hij zit gewoon wat te spelen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marcel en Egbert zoenen in de studio....![]()
We krijgen het feestje te zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
zo hallo kappen nu met die zoen... wie gaat eruit? vind ik veel belangrijker.... en open nominaties graag
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Marcel heeft Bridget finaal platgeluld![]()
![]()
Complimenten voor Marcel. Hij heeft dit geweldig gedaan
Aaargh ... te laatquote:
Welke is de sarcasme-smiley?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef scanman01 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:
Rob is er ook niet bij.
quote:
Zit jij bij de zelfde rape-groep daar in Zwolle bij die gasten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Zeik niet, ze ziet er prima uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:08 schreef Frank-NL het volgende:
Check die wallen, een crackhoer ziet er fitter uit.
van de BB sitequote:20:50“Ze zal wel denken, die tien sukkels daar”
Bridget wordt bewonderd door de Bewoners voor haar mooie make-up en uiterlijk. “Zij is echt mooi”, zeggen ze. Volgens hen neemt Bridget ze een beetje in de zeik. “Ze zal wel denken: die tien sukkels daar” zegt Micheline. Dit concluderen ze door de toon die Bridget gebruikt. Ze kunnen er echter mee.
Waarom nou elke maandag hetzelfde liedje.... kunnen ze niet op een andere avond gaan zitten klooienquote:Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
ja das 2 keer !!!quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:
Roel en Dido niet bij het feestje aanwezig?
conclusie marcia moet vertrekken en dit is de opzoutpremiequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
Marcia moest en zal die telefoon op pakken van BB, zo'n idee kreeg ik.
Nee, hoor, puur toeval, ze liep naar de wc....quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
Onzin, toeval.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
conclusie marcia moet vertrekken en dit is de opzoutpremie
ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
Was geen sracasme. Marcel liet zich geen moment kennen en antwoordde precies datgene waar Bridget niet op hoopte. Je zag haar ook duidelijk balen dat Marcel zo rustig bleef antwoorden op alles. Ik vond het geweldig gedaan en hij zei ook precies de goede dingen. Respectquote:
kben ook heel blij voor haarquote:
Dat gevoel kreeg ik ook en als zij degene is die eruit moet dan trek ik dat nog net.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
Ik weet niet of hij uberhaubt wel een unban gevraagd heeft...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
is roeland hier nog wel is geweest na zn ban?
Ik werd onderhand wel misselijk van die Bridget met dat doorzeiken!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Nou, nee hoor, ze moest naar de wc precies op het moment dat dat ding al was aangekondigd op dat moment te zullen gaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
dan kan hij het ff snel opmakenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:16 schreef schatje het volgende:
Nou, die junkie van een Floris blijft nu wel bij haar met al die poen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:16 schreef schatje het volgende:
Meer verdient ze ook nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:16 schreef schatje het volgende:
Ik vond het nogal krampachtig overkomen. Maarja, er werd ook wel heel veel gesprekstijd aan besteed.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was geen sracasme. Marcel liet zich geen moment kennen en antwoordde precies datgene waar Bridget niet op hoopte. Je zag haar ook duidelijk balen dat Marcel zo rustig bleef antwoorden op alles. Ik vond het geweldig gedaan en hij zei ook precies de goede dingen. Respect
Denk je dat ie weet hoe dat moet.....?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij uberhaubt wel een unban gevraagd heeft...
Toch 300 gram coke.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:16 schreef schatje het volgende:
ik hoop met je mee...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Semih zo exit !! Ik hoop het !
nee ze stond op en toen zei bridget meteen let op telefoon gaat. Leek me geregisseerdquote:
Ik verdedig Etienne? Waar heb je dat gezienquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij bij de zelfde rape-groep daar in Zwolle bij die gasten.Hoe jij E10 verdedigt.
dat heb ik eigenlijk elke dag wel alleen nu t drukker is nog meerquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom nou elke maandag hetzelfde liedje.... kunnen ze niet op een andere avond gaan zitten klooien
Wat Bridget toen zei konden zij helemaal niet horen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee ze stond op en toen zei bridget meteen let op telefoon gaat. Leek me geregisseerd
quote:
Ja, hij is daarna nog geweest en heeft een paar berichtjes gepostquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
is roeland hier nog wel is geweest na zn ban?
doe maar marcia. of etienne. lijkt me echt een verlichtende werking als die weg gaat..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop met je mee...
semih exit![]()
yvonne inband ook ongevraag heb ik begrepenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij uberhaubt wel een unban gevraagd heeft...
Ik vond Bridget ook ontzettend flauw zagen, maar ja, das ook haar rol. Marcel laat zich inderdaad niks wijsmaken. Persoonlijk denk ik ook dat Etjen alleen maar wat zit te spelen, die is geen homo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verdedig Etienne? Waar heb je dat gezien
Ik vond dat Marcel zeer goed reageerde op de vele provocaties van Bridget. Onbegrijpelijk dat hier op FOK zo totaal anders wordt gereageerd. Geen woorden voor eigenlijk
Het was pure klasse van Marcel. Hij liet zich duidelijk niet in een hoek drukken door Bridget.
Puur toevalquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wow, dat lag wel heel dichtbij elkaar!
Huh? vanwege de joker ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Daar gaat E10....
Nu is Tijn de lul bij de nominaties
quote:
Hear Hear !!!!! Boos hier !!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
er klopt geen fuck van.... semih zoveel stemmen... bij de meesta polls was het exit semih... ik geloof nu helemaal geen fuck meer van BB
hij deed t niet goed maar in deze situatie kun je ook niet goed doen hij werd gewoon in de tang genomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef svann het volgende:
Ik vond ook dat Marcel cool bleef, hoor scan.
Hij moet het niet makkelijk gehad hebben.
oeps... Sabrina en Jeroenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:25 schreef avonne het volgende:
2 geliefden?
welke?
Sabrina, Marcia of Rik?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
er klopt geen fuck van.... semih zoveel stemmen... bij de meesta polls was het exit semih... ik geloof nu helemaal geen fuck meer van BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |