Rode kaarten voor gefrustreerde Feyenoorders vind ik leuker. Ajax komt vroeg op 0-1, daarna raakt Feyenoord 2x de paal en 1x de lat, in de 84e minuut maakt Ajax 0-2 en dan worden ze gek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:09 schreef PyTh het volgende:
Hoop echt op een lekkere hakwedstrijd Zondag, stuk of 3 rode kaarten en 2 handjes vol geel.
Als feyenoord enige kans wil hebben Zondag zullen ze er flink tegenaan moeten klappen.
Dat ben ik met je eens, maar goed is ook logisch als je nog niet fit bent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo geweldig in vorm is hij anders niet hoor.
Nee ik ga niet met de trein, ik ga met de auto.Dan omzeil het ontvangstcomite.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
10 uur vertrekken jullie ?
11 uur bij de kuip ?
Je kunt toch gewoon om je heen kijken, ik neem aan niet dat jij de enige bent die naar het voorplein gaatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
maar tochmoet dan op tijd van dhz naar voorplein
das waarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon om je heen kijken, ik neem aan niet dat jij de enige bent die naar het voorplein gaat![]()
En dan? Achteraan met je handen in je zakken toekijken naar het gescheld en later op Fok melden dat je 'los' ging?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:
maar tochmoet dan op tijd van dhz naar voorplein
Zozo, log je in met deze account.. speciaal voor deze post?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
En dan? Achteraan met je handen in je zakken toekijken naar het gescheld en later op Fok melden dat je 'los' ging?
En voor deze post ook. Maar ik zit niet de hele dag hier de internet hoolie uit te hangen, sorry daarvoor hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zozo, log je in met deze account.. speciaal voor deze post?
blaatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
En dan? Achteraan met je handen in je zakken toekijken naar het gescheld en later op Fok melden dat je 'los' ging?
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
En voor deze post ook. Maar ik zit niet de hele dag hier de internet hoolie uit te hangen, sorry daarvoor hoor.
Net of je in vorm moet zijn voor 2 doelpuntenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo geweldig in vorm is hij anders niet hoor.
Iig niet onder deze account .. Aangezien je nu iets van 7 posts hebtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
En voor deze post ook. Maar ik zit niet de hele dag hier de internet hoolie uit te hangen, sorry daarvoor hoor.
Buiten dat bij Ajax is het misschien 1, bij feyenoord zijn het er 11.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of je in vorm moet zijn voor 2 doelpunten.
Normaal gesproken wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of je in vorm moet zijn voor 2 doelpunten.
Waar je dat doelpunt van fnoord vandaan haalt is mij een raadsel. Die hebben aanvallend echt helemaal NIKS in te brengen. 0-1 dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.
Verwacht dat de aanvallers van ajax het zwaar te verduren krijgen, niet goed voor een speler die net terugkomt van een blessure
Ook het ontbreken van Babel kan wel eens belangrijk zijn, in de laatste wedstrijd toch duidelijk de aanjager van ajax.
1-1 Zondag![]()
Gisteren werd er ook gescoord, terwijl we aanvallend niks in hadden te brengen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar je dat doelpunt van fnoord vandaan haalt is mij een raadsel. Die hebben aanvallend echt helemaal NIKS in te brengen. 0-1 dus.
Elk team zonder aanvallers kan zelfs scoren tegen fucking Baselquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gisteren werd er ook gescoord, terwijl we aanvallend niks in hadden te brengen.
Eigen doelpuntje van Jonnyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar je dat doelpunt van fnoord vandaan haalt is mij een raadsel. Die hebben aanvallend echt helemaal NIKS in te brengen. 0-1 dus.
Dit lijkt mij het gevaarlijkste idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef De_Calimero het volgende:
Pierre kan zo'n vrije trap ook altijd nog wel redelijk nemen en Stekelenburg is nou ook weer niet zo'n wereldkeeper.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat de feyenoord spelers er zo hard in zullen gaan, maar gisteren zag ik alleen maar mietjes op het veld.
Volgens mij werd er tegen het einde nog een speler van het veld gedragen met een gebroken poot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat de feyenoord spelers er zo hard in zullen gaan, maar gisteren zag ik alleen maar mietjes op het veld.
Hij ziet liever Feyenoord afgaan, dan AZ winnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jij feyenoord gaat kijken ipv van AZ pfffffffff valt me tegen Snertie
Hoe komt Feyenoord in godsnaam aan die 2 goals, die gaan echt niet vallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
gelijkspelletje, 1-1 of 2-2. Ondanks dat Feyenoord een wedstrijd in de benen heeft. Denk niet dat we dat zullen merken zondag.
Een van de twee is sowieso een penalty dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord in godsnaam aan die 2 goals, die gaan echt niet vallen![]()
De laatste minuten heb ik niet gezien, maar dat zal wel een gebrekkige sliding zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volgens mij werd er tegen het einde nog een speler van het veld gedragen met een gebroken poot.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De laatste minuten heb ik niet gezien, maar dat zal wel een gebrekkige sliding zijn geweest.
Dat was de eerste tackle, mongool.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
En trots dat ze er op zijn![]()
En hij kan nog aardig ballen ook, geen verkeerde pass in de benen. Uitstekende speler met een killersmentaliteitquote:
Nee, dat telt niet in mongolenland. Hij zaagt en is dus een houthakker zonder verdere kwaliteiten, aldus mongool & co.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
En hij kan nog aardig ballen ook, geen verkeerde pass in de benen. Uitstekende speler met een killersmentaliteit![]()
En uitgekookt ook, want hij pakte die speler pas terug voor die elleboogstoot waar ik nu niemand meer over hoor tegen het eind van de wedstrijd omdat hij al geel had. Hulde!
quote:
quote:
Nieuw stopwoordje?quote:
Nee hoor is bij ons een welbekend synoniem voor jood.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was de eerste tackle, mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |