Feyenoord Dordt-Noord denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien, kan ik je herkennen aan je Feyenoord Rotterdam trui?![]()
Neuh, dat kan je niet. Altijd casual, hè.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien, kan ik je herkennen aan je Feyenoord Rotterdam trui?![]()
haha, ik ga heus niet schelden op internet tegen mannetjes die in het dagelijks leven al bang worden van een mocro van 14quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het idee dat op jorien na alle feyenoorders zich flink inhouden
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha, ik ga heus niet schelden op internet tegen mannetjes die in het dagelijks leven al bang worden van een mocro van 14![]()
Verder heb ik nooit vaak uitspraken gedaan over wie er de klassieker gaat winnen omdat het altijd een wedstrijd op zichzelf is, dus ook nu ga ik niet roepen dat wij kansloos ten onder gaan of met 2-1 gaan winnen met een exneus in de spits die 't op z'n heupen krijgt oid.
De kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax van aanstaande zondag, die vanmorgen voor Ajax-supporters in de verkoop gingen, waren in vier minuten uitverkocht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat het maar gezellig mag worden
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:37 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is gespot in het uitgaansleven van amsterdam:
[afbeelding]
Kijk dat zijn pas grappen op niveauquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:34 schreef RedGuy het volgende:
Laat Erwtensoep maar, hij is beetje zielig en wordt vast ook thuis mishandeld door zijn vader.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:37 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is gespot in het uitgaansleven van amsterdam:
[afbeelding]
Ga je klappen en juichen als ze binnenkomen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef cohen het volgende:
Hoelaat komt de Ajax-trein aan? Ik ga als Ajax-supporter tussen de feyenoorders staan om de Ajax-supporters hartelijk te ontvangen. Nu zie ik het ook een keer van de andere kant. Maar ze komen zeker wel op tijd aan. Hoelaat?
Gast, niveau weet je welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:34 schreef RedGuy het volgende:
Laat Erwtensoep maar, hij is beetje zielig en wordt vast ook thuis mishandeld door zijn vader.
Wat een avatarquote:
Vertrek is kwart over 9 uit Mokum volgens mij, dus we zijn er rond half 11 / kwart voor 11 welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef cohen het volgende:
Hoelaat komt de Ajax-trein aan? Ik ga als Ajax-supporter tussen de feyenoorders staan om de Ajax-supporters hartelijk te ontvangen. Nu zie ik het ook een keer van de andere kant. Maar ze komen zeker wel op tijd aan. Hoelaat?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:34 schreef RedGuy het volgende:
Ik kan het niet beargumenteren, het is gewoon een voorgevoel dat ik heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef cohen het volgende:
[..]
je hebt me omver geblazen met je sterke beargumentatie
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:42 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik kan het niet beargumenteren, het is gewoon een voorgevoel dat ik heb.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Charisteas laat Huntelaar zien hoe je moet scoren..
nee jij wel ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
Jorien, je wilt stijgen op de postaantallenlijst?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
FEYENOORD !!!
quote:
quote:
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wij gaan winnen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op een leuke wedstrijd met veel doelpunten aan de kant van 020.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Op een leuke wedstrijd met veel doelpunten aan de kant van Feyenoord Rotterdam.
Waarom nou altijd weer die agressie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op een leuke wedstrijd met veel slachtoffers aan de kant van 020.
ja hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
hij heeft wel gelijk:D
Dit hopen jullie al jaren. Met als hoogtepunt, ik dacht 2 jaar geleden, dat juist de spelers van Feyenoord het slachtoffer waren. Of Huntelaar bij de Guzmanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer die agressie.![]()
Pure haat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Waarom nou altijd weer die agressie.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:53 schreef F1Bas het volgende:
maak goeie grappen of maak ze gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu bij 020 seizoenskaart, gratis forum account op http://www.tweakers.net
We zien zondag wel wie het hardste lacht jochiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is volgens mij niet de eerste keer dat hij die grap maaktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maak goeie grappen of maak ze gewoon helemaal niet![]()
Ik lach nu al hard om al die reacties hier. 020 Supporters, kansloze figuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:01 schreef F1Bas het volgende:
We zien zondag wel wie het hardste lacht jochie
nee jij bent de hoop van deze natiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik lach nu al hard om al die reacties hier. 020 Supporters, kansloze figuren.![]()
Hoe kom je er toch elke keer weer bij dat wij tweakers zijn? Heb je zelf iets te verbergen ofzo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zien zondag wel wie het hardste lacht jochie
Hoop het, gisteren ook nog gelachen toen hij de 2-1 maakte.quote:
Is dat nou wat ze een retorische vraag noemen, Cart_man?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik jaloers op moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |