Ja, echt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:03 schreef cohen het volgende:
kaarten zijn al 2 weken in de voorverkoop! en dit is er nu nog beschikbaar:
Lange zijde 51 euro: C, N, O, BB, NN, OO
Lange zijde 45 euro: CC
Hoekvak 38 euro: V, V V, D, K
Korte zijde 31 euro: E, J, EE, JJ
Lange zijde parterre 31 euro: W1-4, Z1-4
Dit kan maar 1 ding betekenen. Er heerst ANGST in Rotterdam! Angst voor de afslachting!!
Ik stomp je van het vak af.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:14 schreef cohen het volgende:
Dat vind jij niet leuk als ik je uitlach bij de 0-1, 0-2 en 0-3
Alsof Feijenoord op dit moment de best spelende ploeg van Nederland is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef cohen het volgende:
underdogs, veilige positie he ;-)
kunnen jullie een gelijkspel namelijk als winst vieren
Buijs heeft dan allang rood gekregenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop op een 1-0 voor Feijenoord, waarin Buijs na 90 minuten en zes minuten blessuretijd, de beslissende strafschop binnen schiet.
En wie pakt ie mee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Buijs heeft dan allang rood gekregen
Precies, kijk maar wat je met een beetje mediatraining kan bereikenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat door 1 artikeltje in de VI
Zat kaarten voor in een Feijenoordvak te krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:15 schreef Corksterr het volgende:
Ik wil er ook wel heen maar weet effe niet hoe ik aan kaartjes moet komen.
Moet je geen Feyenoordclubcard hebben daarvoor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zat kaarten voor in een Feijenoordvak te krijgen.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Moet je geen Feyenoordclubcard hebben daarvoor?
Dacht ik al, da's dus precies mijn probleem: die heb ik niet.quote:
quote:Koffer beklad met davidsterren
SCHIPHOL - Toen hij zijn bagage incheckte in het Californische Ontario, waren zijn koffers nog ongeschonden. Na een zestien uur durende vlucht met het Amerikaanse Continental Airlines, ziet Adrie Brandhorst (60) zijn eigendommen weer verschijnen op de bagageband van Schiphol. Dit keer zijn de Feyenoordstickers die zijn koffers sieren, beklad met davidsterren en voorzien van het woord ‘Jode’.
‘Goed chagrijnig’. Zo beschrijft Feyenoordfan Brandhorst zijn humeur. ,,Normaliter ben ik helemaal trots als ik mijn koffers zie komen. Die Feyenoordstickers gloeien me tegemoet. Maar nu? Ik kan me hier niet mee vertonen.’’ Bij Brandhorst bestaat geen twijfel wie verantwoordelijk is. ,,De Ajaxgezinde bagage-afhandelaars op Schiphol, natuurlijk. Welke Amerikaan weet nu dat de davidster hét geuzenteken van Ajax is.’’
Navraag leert dat de luchthaven Schiphol niet verantwoordelijk is voor de bagageafhandeling. Aviapartner doet dat namens luchtvaartmaatschappij Continental. Aviapartner is echter niet bereid commentaar te geven en verwijst terug naar Continental. Daar is niemand bereikbaar voor commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |