Dit lijkt mij het gevaarlijkste idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef De_Calimero het volgende:
Pierre kan zo'n vrije trap ook altijd nog wel redelijk nemen en Stekelenburg is nou ook weer niet zo'n wereldkeeper.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat de feyenoord spelers er zo hard in zullen gaan, maar gisteren zag ik alleen maar mietjes op het veld.
Volgens mij werd er tegen het einde nog een speler van het veld gedragen met een gebroken poot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat de feyenoord spelers er zo hard in zullen gaan, maar gisteren zag ik alleen maar mietjes op het veld.
Hij ziet liever Feyenoord afgaan, dan AZ winnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jij feyenoord gaat kijken ipv van AZ pfffffffff valt me tegen Snertie
Hoe komt Feyenoord in godsnaam aan die 2 goals, die gaan echt niet vallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
gelijkspelletje, 1-1 of 2-2. Ondanks dat Feyenoord een wedstrijd in de benen heeft. Denk niet dat we dat zullen merken zondag.
Een van de twee is sowieso een penalty dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord in godsnaam aan die 2 goals, die gaan echt niet vallen![]()
De laatste minuten heb ik niet gezien, maar dat zal wel een gebrekkige sliding zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volgens mij werd er tegen het einde nog een speler van het veld gedragen met een gebroken poot.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De laatste minuten heb ik niet gezien, maar dat zal wel een gebrekkige sliding zijn geweest.
Dat was de eerste tackle, mongool.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
En trots dat ze er op zijn![]()
En hij kan nog aardig ballen ook, geen verkeerde pass in de benen. Uitstekende speler met een killersmentaliteitquote:
Nee, dat telt niet in mongolenland. Hij zaagt en is dus een houthakker zonder verdere kwaliteiten, aldus mongool & co.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
En hij kan nog aardig ballen ook, geen verkeerde pass in de benen. Uitstekende speler met een killersmentaliteit![]()
En uitgekookt ook, want hij pakte die speler pas terug voor die elleboogstoot waar ik nu niemand meer over hoor tegen het eind van de wedstrijd omdat hij al geel had. Hulde!
quote:
quote:
Nieuw stopwoordje?quote:
Nee hoor is bij ons een welbekend synoniem voor jood.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was de eerste tackle, mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |