Laatst zei ie "goed geproduceerd". Dus ik hoop van welquote:
Ja zoiets! Maar dan in Nederland!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef Ripley het volgende:
http://www.oxygen.com/MrRomance/
Zoiets?
Was dat toevallig op het toilet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef Ripley het volgende:
Laatst zei ie "goed geproduceerd". Dus ik hoop van wel
Ja.. Dat moet haast wel!quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was dat toevallig op het toilet?
Vroeg naar bed, maar wel eerst nog op de bank hangen met een hete thee met honing!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja om nou naar huis te gaan voor een giga keelpijn, hoest en proesten... Dat doet iedereen hier geloof ik.
Kijk morgen wel even
Lijkt dan wel alsof die blij met je isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst zei ie "goed geproduceerd". Dus ik hoop van wel
Wat ben je geobsedeerd door onze toiletten vandaag, JK?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was dat toevallig op het toilet?
Je hebt het spreekwoordelijke stokje overgenomen van miss_bleu.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
Wat ben je geobsedeerd door onze toiletten vandaag, JK?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt het spreekwoordelijke stokje overgenomen van miss_bleu.
Oja, dat heb je natuurlijk niet meegekregen. Was afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Ripley het volgende:
was je eerst geobsedeerd door haar toiletten?
Ik ga al naar huis als mijn zak begint te jeuken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja om nou naar huis te gaan voor een giga keelpijn, hoest en proesten... Dat doet iedereen hier geloof ik.
Kijk morgen wel even
LOLquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga al naar huis als mijn zak begint te jeuken.
Thuis ze Joene!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga NU naar huis
Een bijzonder fijne middag Allen.
Mijn erectie was net gaan liggen armaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
*doet broek uit*
Roert koggie met chram?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
*doet broek uit*
*zwaait joene uit met zijn chram*
*roert meteen z'n koggie*
Middag gozert!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga NU naar huis
Een bijzonder fijne middag Allen.
Is andersom ook te melden.quote:
Okee dan.. over jesters?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was even aan het vergaderen ja!
lekker over de Amsterdamse grachten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben net op de fiets weer de halve stad door gereden. Tof werk heb ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |