Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armquote:
Tering Yupquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
LCD breedbeeld HD TV van Samsung besteld voor in de slaapkamer.... het moet niet gekker worden
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe startquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Beetje ouderwetse lamp gekocht en ook in de keuken opgehangen dit weekend........ Daan hielp...Eindelijk die lampenbol weg.....
Welk model heb je gekocht dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Cadeau aan onszelf.............. nieuwe baan,..... nieuwe start
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef Magneet het volgende:
[..]heeft ie de schroefjes vastgehouden?
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muurquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welk model heb je gekocht dan?
HDTV op de slaapkamer
Hoe groot is ie diagonaal?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze,... maar dan zonder voetstuk... net als de plasma moet deze op de muur
[afbeelding]
58 cm,...... jammer dat ze geen plasma's hebben in kleinere maten.... maar LCD is wel een stuk goedkoper in gebruik...... tevens hoeft mijn slaapkamer niet zo verlicht te worden als mijn woonkamerquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe groot is ie diagonaal?
Mooi ding pik!!
Daanquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hij was een kastje in elkaar aan het zetten die we voor de slaapkamer gekocht hadden.... daarna wilde hij continue op de trap staan om de lamp aan te geven die 2x zo zwaar als hij was.
Hoe is het met je zoon Gijs..... groeit hard zeker
Tis niet geweest ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Een LCD op de slaapkamer![]()
Aniways, @struik, Was vergeten te kijken vrijdag
Ja klopt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Surfer,.... jij had toch ook een LCD op je slaapkamer.... check deze site.... briljante ophang mogelijkheden
http://www.b-tech-int.com/Welcome.html
Die kabelgootjes heb ik ook ja... prima dingen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb een Vogel beugel gehaald bij Mediamarkt, was voor 60 euro klaar. Plus een matzwarte alu kabelgoot van 52
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijsquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Komt plat op de muur,... ook zo'n muurbevestings ding gekocht met dubbele armKan plat op de muur of 50 cm naar voren.... staat strak straks in de slaapkamer.
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent een ergere Yup dan mij aan het worden Gijs
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Oh oh... en is er veel roze bij gekomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet alleen een yup, ook een homo hoor. Mijn huiskamer is dit weekend veranderd. En ik was er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |