Hij zondigt nog ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
DAT IS HEUL GEEN BERBER VENT, HET IS TENSLOTTE RAMADAN!1111!!!111!!!!!11!!!!einz!!!!!!!!!!!!11!!11
We hebben nog een Anime fan gevonden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
mongool...![]()
(en niet die gast maar de TS )
ik haat anime, maar ik haat mongolen zoals jouw persoontje...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
We hebben nog een Anime fan gevonden.
Echt niet, je zit stiekem te FOK!kenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zit hier in de Mediatheek van de HRO een beetje voor school te werken
Nou én, ik haat papzakken zoals jouw persoontje, maar dat meld ik toch ook niet overal?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik haat anime, maar ik haat mongolen zoals jouw persoontje...
Het is dus niet enkel een vunzige, maar ook een domme berber?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef Herald het volgende:
ik vind de anime Teachers Pet tegenvallen. De Porky scene met Aurora Snow in de live action Teacher's Pet 2 daarentegen is wel
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij zondigt nog ook!
Dat de toorn van Allah over hem neer moge dalen.
Deel 1 staat op z'n USB stick ondertussen, deel twee is hij nog aan het downloadenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef Herald het volgende:
ik vind de anime Teachers Pet tegenvallen. De Porky scene met Aurora Snow in de live action Teacher's Pet 2 daarentegen is wel
Berbers die rood wordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:47 schreef Bastoenie het volgende:
Roep gewoon:" Eej geile rukker, beetje vieze filmpjes downloaden he"! Wedden dat die rood wordt en weggaat
volgens mij werd de laptop enkel gebruikt om het zicht op de berber's PC af te schermen tegen de nieuwsgierige blikken van de TSquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Slechte organisatie waar persoonlijke laptops zomaar op het netwerk kunnen...
Check.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:04 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij werd de laptop enkel gebruikt om het zicht op de berber's PC af te schermen tegen de nieuwsgierige blikken van de TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |