Ja. Jammer dat Marlies er niet is. Zij zou begrijpen hoe Sa zich nu voelt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
bloedneus voor sa?
ze was er even bij toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat Marlies er niet is. Zij zou begrijpen hoe Sa zich nu voelt.
Ze zal wel weer hebben geobserveerdquote:Op maandag 16 oktober 2006 03:42 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg bemoeide ze zich er niet mee.
tis vrij simpel allemaal: Semih gaat eruit, Micheline gaat dagen janken en de rest doet gewoon zijn dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef gerxan het volgende:
iedereen is wakker en ligt te woelen over de dingen die komen gaan..
Ik denk dat het gewoon over is voor semih! net als eggie een op zijn maat gesneden exitdiner zegt me al genoeg!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef gerxan het volgende:
denk t niet, mij te voorspelbaar..ken bb inmiddels.
teneerste t turkse spreekwoord, bb bestrijd semih met eigen wapens
2de hint was: wie plaatst zich buiten de groep?
3de over de tulband.. is de rekening betaald enz
alles hangt af van de beelden die ze uitzenden
Neeeeeeeeee E10 gaat eruit klaar punt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis vrij simpel allemaal: Semih gaat eruit, Micheline gaat dagen janken en de rest doet gewoon zijn ding![]()
Ja daardoor denk ik ook dat het over is voor semih, maar ik hoop het nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon over is voor semih! net als eggie een op zijn maat gesneden exitdiner zegt me al genoeg!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee E10 gaat eruit klaar punt.
Not gonna happen: E10 is exposure !quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee E10 gaat eruit klaar punt.
jaaaaaaaah brengt weer beetje spanning in het huis en laat die *(#$*)# HAAN nu maar kraaienquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef versabommie het volgende:
Trouwens kan niet wachten op de lijst met sancties waar BB mee gaat komen!
Bron?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef gerxan het volgende:
Vandaag heeft Big Brother bevestigd dat Etienne sexuele handelingen heeft verricht bij Marcia. Big Brother waarschuwde omdat zij door de drank niet volledig in staat was om te reageren op de handelingen van Etienne.
Mocht Sabrina of Marcia het willen, dan kan er aangifte gedaan worden... want wat lezen wij in het wetboek van strafrecht:
<i>Artikel 247
Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijk onmacht verkeert, -edit- dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden -edit- ontuchtige handelingen pleegt of laatst gemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
Die sensatielijers van het blog...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |