het stukje over de hulptroepen van hummie en de (als zij dat zouden willen)aangifte van Marcia of Sabrina is geschreven voor bb iedereen naar de dbk riep en nadat marcia door bb naar de dbk is geroepen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
In mijn ogen heb je de uitspraak van BB gewoon verkeerd geinterpeteerd, tuurlijk ze zouden aangifte kunnen doen. Het enige wat BB gister wilde is dat er gesprekken op gang kwamen, vandaar ook het naar de DBK roepen van een aantal.
...zat ook te wachten tot ze bij Tijn z'n voeteneind onder de dekens zou kruipen en hem even wakker zou pijpen. Maarja dat zit er niet in geloof ik...quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze draait zich om en slaapt verder
WIl ik toch nog 1 keer reageren aangezien het hier plaats vond: vanwaar teringlijer?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het stukje over de hulptroepen van hummie en de (als zij dat zouden willen)aangifte van Marcia of Sabrina is geschreven voor bb iedereen naar de dbk riep en nadat marcia door bb naar de dbk is geroepen.
Ik vind overigens een discussie over het wel of niet sensatiebeluste teringlijer zijn en de eventuele blogjes die van mijn of onze (redactie) hand komen hier niet passen.
dus maar weer ontopic: waar blijft de haan???
Ik zeg toch ook helemaal niet dat jullie sensatiebelust zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het stukje over de hulptroepen van hummie en de (als zij dat zouden willen)aangifte van Marcia of Sabrina is geschreven voor bb iedereen naar de dbk riep en nadat marcia door bb naar de dbk is geroepen.
Ik vind overigens een discussie over het wel of niet sensatiebeluste teringlijer zijn en de eventuele blogjes die van mijn of onze (redactie) hand komen hier niet passen.
dus maar weer ontopic: waar blijft de haan???
Anders had ie aangifte kunnen doen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
...zat ook te wachten tot ze bij Tijn z'n voeteneind onder de dekens zou kruipen en hem even wakker zou pijpen. Maarja dat zit er niet in geloof ik...Beetje jammer voor ons...en voor Tijn.
![]()
sorry. heb sensatielijer in het voor mij bekendere rotterdamse teringlijer vertaald in mijn jeugdig enthousiasmequote:Op maandag 16 oktober 2006 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
WIl ik toch nog 1 keer reageren aangezien het hier plaats vond: vanwaar teringlijer?
kewlquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
sorry. heb sensatielijer in het voor mij bekendere rotterdamse teringlijer vertaald in mijn jeugdig enthousiasme
kijk eerst watch&learnquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:19 schreef Verida het volgende:
ik ben een newbe, wat betekent kewl
Kewl=Cool=koel=koudquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:19 schreef Verida het volgende:
ik ben een newbe, wat betekent kewl
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:30 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand mij helpen, ik heb al 2 dagenlang dat alle streams op elke streaming site op groen en zwart/grijs staan. Behoorlijk frustie dus.
Misschien is het handiger om dit op het feedback subforum te zetten. Het heeft m.i. niets met de streams te maken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie laat ze natuurlijk slapen omdat FOK! toch weer bagger gaat...
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Sneue hazen bij VK!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:49 schreef arneaux het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)aar_achter_tralies/..
Ze linken naar de blog als referentie. De blog heeft dus gezegd dat Marcia aangifte zou kunnen doen en dat nemen ze gewoon over. Misschien toch maar rectificeren?quote:
Dit was wel degelijk ontopic...quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om dit op het feedback subforum te zetten. Het heeft m.i. niets met de streams te maken.
Alvast bedankt voor je medewerking.
On topic;
ze slapen nog, of durven hun bed niet uit, uit angst voor de zware sancties die beloofd zijn door BB!!!
Ik hoorde een WC!!!!!quote:Hummie laat ze natuurlijk slapen ....
Zo zie je weer dat die lui elkaar allemaal blind napratenquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze linken naar de blog als referentie. De blog heeft dus gezegd dat Marcia aangifte zou kunnen doen en dat nemen ze gewoon over. Misschien toch maar rectificeren?.
Eensch! Ik haat E10, maar in deze is Marcia de hoofdschuldige door zogenaamd het slachtoffer te spelen. Schandalig. Hoop dat zij er vanavond uit moet. Zijn we meteen van dat achterlijke Noord-Hollandse accent af.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:26 schreef wolferl het volgende:
Mag ik even inbreken.
Marcia vroeg nadrukkelijk om aandacht (ja sexuele aandacht) mevrouw had het over dat ze nu een piemel wilde voelen, en nog meer van dit soort ongein. Ook zou ze neit vies zijn van wat vrouwelijke aandacht, let wel, in beschonken toestand.
En was het ook niet zo, toen Egbert uit het bed van Sabrina werd gesleurd, en toen Marcia (in dronken toestand) haar vader begon te preeken. Was ze de volgende dag 100% bewust van wat ze had gedaan.
Ik ga nu niet Etienne's gedrag goed praten, maar vind nu wel dat hij erg wordt benadeeld, eerst lokken de 2 dames (Sabrina en Marcia) hem met geile blikken en meer van dat soort gein. En achteraf wordt hij van aanranding beschuldigd. 2 keiven, 2 schuld. Ook Marcia en Sabrina moeten maar eens hard aangepakt worden, want vooral Marcia mag blijkbaar alles doen en zeggen van BB als ze dronken is....er wordt duidelijk met 2 maten gemeten bij BB.
micheline tegen semit big brother is ergens of op iemand heel erg boos; maar ze willen niets zeggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben mischien lastig, maar ik weet niet waar k heen moet voor mijn vraag.
Ik heb nog steeds groen beeld op mjn streams, ik meot wel zeggen, dat is sinds ik IE7 heb geinstalleerd. Moet ik mschien een Active X downloaden? wie kan mij even helpen.
Mods sorry vor het Offtopic gaan...
activeX ligt eruit sinds ie7!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nog steeds groen beeld op mjn streams, ik meot wel zeggen, dat is sinds ik IE7 heb geinstalleerd. Moet ik mschien een Active X downloaden? wie kan mij even helpen.
ik doe het hier al een tijdje mee, vervelende alleen is dat je maar 1 stream kan bekijken..... misschien heeft iemand daar een tip voor?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ga het weer terug draaien, IE7 is zwaar kut.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
activeX ligt eruit sinds ie7!
10 tegen 1 dat je met ie7 gekut heb met je streams!
waarom denk je dat ze steeds met een lolly in der mond looptquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:03 schreef wolferl het volgende:
Mcheline praat echt kinderlijk, zo'n "ik-wil-een-lolly-mama" toontje.
Jawel hoor, we hebben zojuist naar het prachtige stemgeluid van Micheline kunnen luisteren. Mooie volwassen sound, moet ze echt meer mee doen, iets met radio ofzo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
Er gebeurd niet bijster veel aan de snelheid van de reply's te zien in de COS
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
Semih: Ik ga vanavond naar de hoeren denk ik![]()
Inderdaad. Hij zou in staat zijn haar helemaal af te tuigen. En het zou hem nog lukken om haar zover te krijgen dat ze hem begrijpt en dat ze zelf inziet dat ze straf heeft verdiend.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.
Dat valt nog wel mee denk ik. Als ze zou zeggen dat ze dronken gaat worden en zich laat pakken door E10, denk ik dat ie wel beetje boos gaat worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.
Ja nee, dat ontken ik ook niet, hij was zeer grappig....grappig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Suikeroom het volgende:
beetje suggestief van jullie.. opmerking ansich is gewoon grappig
feestjes zijn leukerquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:10 schreef wolferl het volgende:
Waar blijven de sancties?
Oja mijn streams doen het weer, ik heb IE7 eraf gehaald en weer IE6 geinstalleerd.
Ze doen het weer als van ouds.
Even weer ontopic: Waarom mogen de bewoners 'weer' zo lang doorslapen, ik wil sancties, straffen, aftuigen die hap.:P
er zou eens een dag voorbijgaan dat ze dat niet zei "bizar"quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies vind het bizar dat het zo laat is
En het weer ook, voor deze tijd van het jaar, echt bizarrr gewoon.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies vind het bizar dat het zo laat is
Bel de politie!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef riri het volgende:
e10 weet toch dat dat petje niet mag....
Ze hebben het gisteren tijdens de DBK gesprekken zelfs nog over de kledingvoorschriften gehad. Ook de hoofddeksels waren een punt van irritatie bij BB. Dus E10 is niet echt slim bezig nee....quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef riri het volgende:
e10 weet toch dat dat petje niet mag....
och ...ik hoef niets te doen hoor....een sanctie voor de hele groep als er hoofddeksels worden gedragen zoals bb aankondigde lijkt me beterquote:
Bron.quote:Eind conclusie
Ik denk dat Egbert en Marcia een hoop te bespreken hebben als ze het huis uit komen.
Wat een onzin. Waarom zou Floris haar niet even opvingeren? Volgens mij is het een hele hechte relatie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:43 schreef riri het volgende:
marcia....over 6 uur zie ik wellicht floris
?????????????
mag ze hopen dat die er is om haar op te vangen
en dan jeroen nomineren???quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:05 schreef riri het volgende:
gatver wat doet marcia of ze een slachtoffer is
ja he, zag je t ook..hij zag n vingerplant en n kruidje roer me nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef versabommie het volgende:
E10 is wakker...waar zullen we hem vandaag eens van beschuldigen? Hij keek wel gek naar die planten...verkrachting? moord?
Eg moest Floris toch niet zo? of heb ik dat verkeerd begrepen. Indien ja hebben ze weinig te bespreken dan dat eg kan zeggen "goed zo meis"quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bron.. Wat hebben Marcia en Egbert precies te bespreken dan?
. Marcia is een volwassen meid en volgens vele 1 van de verstandigste in het huis. Als ze dan zoiets doet hoeft ze toch niet direcht verantwoording af te leggen aan papa?
. Diegene waarop ze zich zou moeten focussen is Floris, bijvoorbeeld door vrijwillig naar huis te gaan.
Eg mag Floris inderdaad niet, maar als Egbert Floris nou wel had gemogen dan had Egbert nog niets te zeggen toch? Marcia bepaald zelf wat ze doet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Eg moest Floris toch niet zo? of heb ik dat verkeerd begrepen. Indien ja hebben ze weinig te bespreken dan dat eg kan zeggen "goed zo meis"![]()
Je vergeet er bij: IK BEN TROTS OP JEquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Eg moest Floris toch niet zo? of heb ik dat verkeerd begrepen. Indien ja hebben ze weinig te bespreken dan dat eg kan zeggen "goed zo meis"![]()
Ze gaan het deze week repareren, zodat het volgende week weer goed is. Dan heb ik vakantie...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:51 schreef JufJoop het volgende:
![]()
BB is net zo traag als Fok! (en dat wil wat zeggen)
Waarom moet dit juist in mijn vakantie zijn???
Voor haar maakt het ook weining uit. Als Sem er vanavond uit vliegt is er altijd nog E10 die wel een handje wil helpen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:01 schreef riri het volgende:
mooie hulp voor sem die micheline
ligt al voor apegapen voordat sem eruit is
Marcia is idd oud genoeg om dat zelf te bepalen. Maar onbewust zal ze mss toch het advies van haar ouders (als ze hem niet mogen) overnemen. Denk niet dat je aan ene kant het contact met je ouders wil verliezen omwille van een jongen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eg mag Floris inderdaad niet, maar als Egbert Floris nou wel had gemogen dan had Egbert nog niets te zeggen toch? Marcia bepaald zelf wat ze doet.
Ik wou net posten dat je een beetje begrip voor die twee moest opbrengen omdat het hun laatste paar uurtjes in het huis kon zijn....tot ik Sem wat snauwerig naar Sabrina hoorde zeggen "Duurt het nog lang"quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben Semih en Micheline het alléénrecht op de badkamer of zo ? Zo gedragen ze zich wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |