quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"want wie is BB om te bepalen hoe die exit-diners gaan?"
De makers van het programma waar 'de bewoners' aan deelnemen. BB bepaalt alles, dus ook het exitdiner.
Natuurlijk mogen de bewoners zelf weten of ze doen wat BB zegt (of hint), maar als ze het niet doen, volgt er vanzelf straf in een of andere vorm.
Ik begrijp heel goed dat ze zich onrechtvaardigd behandeld voelen, maar op een gegeven moment moet er toch ook een stukje relativering komen dat het uiteindelijk slechts een programma is waar ze aan meedoen. En dat moment zou mi 'moeten' zijn voordat iemand in tranen uitbreekt.
Maar het is gemakkelijk vanachter de pc. Als je daar zit wordt je ws. toch meegesleept.
Je blijft hangen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..maauw maauw maauw]
als ik zoiets zeg dan noemt loedertje
En terechtquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik zoiets zeg dan noemt loedertje me een aan penisnijdlijdende gast!
jullie schuld dat ik de ganse week in de cos blijf hangen natuurlijk!quote:
OMFGquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
jullie schuld dat ik de ganse week in de cos blijf hangen natuurlijk!
Jullie hebben mijn interesse gewekt
Yeps vriend Eend, er is geen hond die mij deze week de cos nog uitkrijgt!quote:
Familie van Marcia?quote:
Dan wil ze morgen geen blauwe ogen vlak na haar exit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:16 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne heeft zich opgepimpt en is naast Marcia gaan zitten. Marcia is inmiddels *subtiel* een meter opgeschoven.
Ik dorst er niet eens meer te komen, bang voor weer een ban an me reet, keek ik hier weer es, had niemand het over de streams.... Zit in mijn fokkin eendje voor ban lul een heilige oorlog te voerenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps vriend Eend, er is geen hond die mij deze week de cos nog uitkrijgt!
Offtopicquote:
is er ergens een Jihad zonder mijquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dorst er niet eens meer te komen, bang voor weer een ban an me reet, keek ik hier weer es, had niemand het over de streams.... Zit in mijn fokkin eendje voor ban lul een heilige oorlog te voeren![]()
![]()
Floris met zijn cokehoofd en een knuppel naar de studio.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan wil ze morgen geen blauwe ogen vlak na haar exit.
Ze hebben geeneens noodrantsoenquote:
Ik ben oostindisch doof , hoor haar niet meer.quote:
Ze blijft maar doorgaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:23 schreef Loedertje het volgende:
Ik ben oostindisch doof , hoor haar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |