Eg mag Floris inderdaad niet, maar als Egbert Floris nou wel had gemogen dan had Egbert nog niets te zeggen toch? Marcia bepaald zelf wat ze doet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Eg moest Floris toch niet zo? of heb ik dat verkeerd begrepen. Indien ja hebben ze weinig te bespreken dan dat eg kan zeggen "goed zo meis"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je vergeet er bij: IK BEN TROTS OP JEquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Eg moest Floris toch niet zo? of heb ik dat verkeerd begrepen. Indien ja hebben ze weinig te bespreken dan dat eg kan zeggen "goed zo meis"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze gaan het deze week repareren, zodat het volgende week weer goed is. Dan heb ik vakantie...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:51 schreef JufJoop het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB is net zo traag als Fok! (en dat wil wat zeggen)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waarom moet dit juist in mijn vakantie zijn???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor haar maakt het ook weining uit. Als Sem er vanavond uit vliegt is er altijd nog E10 die wel een handje wil helpen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:01 schreef riri het volgende:
mooie hulp voor sem die micheline
ligt al voor apegapen voordat sem eruit is
Marcia is idd oud genoeg om dat zelf te bepalen. Maar onbewust zal ze mss toch het advies van haar ouders (als ze hem niet mogen) overnemen. Denk niet dat je aan ene kant het contact met je ouders wil verliezen omwille van een jongen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eg mag Floris inderdaad niet, maar als Egbert Floris nou wel had gemogen dan had Egbert nog niets te zeggen toch? Marcia bepaald zelf wat ze doet.
Ik wou net posten dat je een beetje begrip voor die twee moest opbrengen omdat het hun laatste paar uurtjes in het huis kon zijn....tot ik Sem wat snauwerig naar Sabrina hoorde zeggen "Duurt het nog lang"quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben Semih en Micheline het alléénrecht op de badkamer of zo ? Zo gedragen ze zich wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop