activeX ligt eruit sinds ie7!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben mischien lastig, maar ik weet niet waar k heen moet voor mijn vraag.
Ik heb nog steeds groen beeld op mjn streams, ik meot wel zeggen, dat is sinds ik IE7 heb geinstalleerd. Moet ik mschien een Active X downloaden? wie kan mij even helpen.
Mods sorry vor het Offtopic gaan...
ik doe het hier al een tijdje mee, vervelende alleen is dat je maar 1 stream kan bekijken..... misschien heeft iemand daar een tip voor?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben mischien lastig, maar ik weet niet waar k heen moet voor mijn vraag.
Ik heb nog steeds groen beeld op mjn streams, ik meot wel zeggen, dat is sinds ik IE7 heb geinstalleerd. Moet ik mschien een Active X downloaden? wie kan mij even helpen.
Mods sorry vor het Offtopic gaan...
Ik ga het weer terug draaien, IE7 is zwaar kut.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
activeX ligt eruit sinds ie7!
10 tegen 1 dat je met ie7 gekut heb met je streams!
waarom denk je dat ze steeds met een lolly in der mond looptquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:03 schreef wolferl het volgende:
Mcheline praat echt kinderlijk, zo'n "ik-wil-een-lolly-mama" toontje.
Jawel hoor, we hebben zojuist naar het prachtige stemgeluid van Micheline kunnen luisteren. Mooie volwassen sound, moet ze echt meer mee doen, iets met radio ofzo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
Er gebeurd niet bijster veel aan de snelheid van de reply's te zien in de COS
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
Semih: Ik ga vanavond naar de hoeren denk ik![]()
Inderdaad. Hij zou in staat zijn haar helemaal af te tuigen. En het zou hem nog lukken om haar zover te krijgen dat ze hem begrijpt en dat ze zelf inziet dat ze straf heeft verdiend.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.
Dat valt nog wel mee denk ik. Als ze zou zeggen dat ze dronken gaat worden en zich laat pakken door E10, denk ik dat ie wel beetje boos gaat worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, best grappig, maar check als Micheline zegt, ik ga vanavond eens naar de chippendales. Dan is het huis te klein voor Semih.
Ja nee, dat ontken ik ook niet, hij was zeer grappig....grappig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Suikeroom het volgende:
beetje suggestief van jullie.. opmerking ansich is gewoon grappig
feestjes zijn leukerquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:10 schreef wolferl het volgende:
Waar blijven de sancties?
Oja mijn streams doen het weer, ik heb IE7 eraf gehaald en weer IE6 geinstalleerd.
Ze doen het weer als van ouds.
Even weer ontopic: Waarom mogen de bewoners 'weer' zo lang doorslapen, ik wil sancties, straffen, aftuigen die hap.:P
er zou eens een dag voorbijgaan dat ze dat niet zei "bizar"quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies vind het bizar dat het zo laat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |