Zit je nu te spoilen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef MrManiak het volgende:
@Sender: Guess Tony kills him
@Sandman: jazeker
Jack knalde de moordenaar van Palmer toch ook een kogel door z'n kop?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef Sender_ het volgende:
Ik denk niet dat Tony hem eventueel zou vermoorden.
Hij is te lang agent geweest bij CTU om te weten wat voor risico's er op het spel staan, daar is hij toch
te professioneel voor.
Hou zouden ze eigenlijk al dat gas weer uit het kantoor krijgen.
Seizoen 3....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef bloodymary het volgende:
En de moordenares van zijn vrouw ook (of hoe was Nina ook weer aan haar eind gekomen..?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dit denk ik dus ook, hij gaat Jack helpen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Tony zal hem wel martelen totdat hij iets los laat, en daarna door blijven martelen tot hij de pijp uit is. Dan heeft Tony de info die CTU moet hebben en dan kan hij ze misschien weer omlullen om hem een functie binnen CTU te geven?
Beetje vergezocht maargoed, you never know
Daar heb ik zo een beetje mijn twijfels over.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Tony zal hem wel martelen totdat hij iets los laat, en daarna door blijven martelen tot hij de pijp uit is. Dan heeft Tony de info die CTU moet hebben en dan kan hij ze misschien weer omlullen om hem een functie binnen CTU te geven?
Beetje vergezocht maargoed, you never know
Ik ken die zin andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef krokus het volgende:
Is er misschien iemand die de afleveringen van afgelopen zaterdag opgenomen heeft en naar mij toe kan sturen? Mijn geliefde heeft per ongeluk de dvd-recorder maar 1 uur ingeschakeld (MANNEN EN ELEKTRISCHE APPARATEN!) en nu hebben we de tweede aflevering van afgelopen zaterdag niet kunnen zien.
bij 24 is alles een beetje vergezocht...wie kan zich nog seizoen 2 (of 3?) herinneren dat Jack, onder druk van de terroristen, zijn eigen baas moest doodschieten ? Hoeveel personen heeft Jack eigenlijk al naar de eeuwige jachtvelden geholpen ?quote:Beetje vergezocht maargoed, you never know
teveel met E.T. gespeeld.quote:Damn! Wat heeft dat jochie uit de Hitcher een ouwe kop gekregen.
Hhaha, oeps. Redelijk nieuw in forumland dus dat was me niet bekend. Dan maar op een andere manier proberen. Gelukkig heb ik door de laatste 2 pagina's te lezen al een klein beetje door wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:46 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ken die zin anders.
Maar goed, ik stel voor dat je de afleveringen toch maar even moet lenen kopen downloaden, want dit mag je niet in een topic vragen (Zie de FAQ)
Dank.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Afl. 13 en 14 komen. Dat is 7pm tot 8pm en 8pm tot 9pm
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:10 schreef snellejelle het volgende:
Wat een vette serie blijft het ook
gisteren de afleveringen van vorig weekend gezien
"ik schoot boven haar knie, ze kan nog lopen, na het volgende schot zit ze in een rolstoel"![]()
Jij vindt gifgasaanvallen wel okay?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef -J-D- het volgende:
Net de afleveringen van vanavond gezien.GENIETEN
Sinds het vorig seizoen erg onthullend was, heb ik het sindsdien nooit meer gekeken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:17 schreef CloudStrife het volgende:
Mag ik even aangeven dat de RTL5 promo-makers nu WEL goede promo's maken integenstelling tot eerder. Ze onthullen nu namelijk niets.
Grappig joh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij vindt gifgasaanvallen wel okay?![]()
Tientallen mensen zijn al overleden en miljoenen Amerikanen leven in angst, alleen maar om ons te amuseren. Hier moeten kamervragen over worden gesteld.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tientallen mensen zijn al overleden en miljoenen Amerikanen leven in angst, alleen maar om ons te amuseren. Hier moeten kamervragen over worden gesteld.
Wat een humor!!! HAHAHAHAHAHA....Goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
ze zou een goede reden kúnnen hebben, maar wat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
En heeft Audrey inderdaad die informatie verkocht???
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze zou een goede reden kúnnen hebben, maar wat?
ze had dus contacten met Stenger al voor haar naam genoemd werd.
Stenger zei iets over een prijs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |