verspilling van resources???quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef chatter het volgende:
Nee, maar als er iets is dat niet gebruikt wordt, is het een verspilling van resources in een systeem.
Nee, er is ruimte vrij gemaakt op FOK! en die had dan voor andere zaken gebruikt kunnen worden, als er toch (bijna) niets met de Private Messages gedaan wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
verspilling van resources???
de ene query extra om te kijken of je wat in je inbox hebt, maakt als het goed is niet al te veel aan performance uit
Je moet het cookie met messages.fok.nl als domein weggooien als die er is. Die met fok.nl moet je laten staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:50 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Iemand idee waarom dit is? (schopje ja...)
ja hoor, erg handig systeemquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens mij wordt het best wel flink gebruikt.
jemig, hebben mannen tegenwoordig dan ook PMS ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, erg handig systeem.
ik PMS me suf.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb al welgeteld 2 berichten verstuurd en ook 2 berichten ontvangen.
Thx!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:53 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Je moet het cookie met messages.fok.nl als domein weggooien als die er is. Die met fok.nl moet je laten staan.
tenzij je crew bent en je push-messages kan versturen 8)quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef Scighera het volgende:
punt is, volgens mij moet de andere persoon het ook geactiveerd hebben, anders krijg je de melding van geadresseerde onbekend
Mwah, valt wel mee:quote:Op zondag 12 november 2006 18:51 schreef chatter het volgende:
En maar blijven hopen, dat het veel meer gebruikt wordt dan tot nu toe bekend is.
Dus dames, PM'en maar.
![]()
Oh shit, begeurde het nu alweer ?
Vergiste ik me nu weer in "denken" en "vermelden".
![]()
![]()
Toch al wel 3500 gebruikers. Dat is aanzienlijk denk ik zo na 1,5e maand?quote:Op zondag 12 november 2006 16:26 schreef Roonaan het volgende:
- Er is een extra admin pagina bijgekomen waarmee we wat statistieken op kunnen vragen over het pms; Op dit moment zitten er ruim 16000 berichten in, waarvan ruim 10.000 berichten een reactie zijn op een ander bericht. (Niet echt boeiende info, maar toch ). Dit alles door ruim 3500 gebruikers die hun PM geactiveerd en geconfigureerd hebben.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef buitenbeentje het volgende:
Daarvoor heb ik mijn mailadres in mijn sig staan.
Ik weet niet hoor, maar ík zie hem er niet in staan!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef buitenbeentje het volgende:
Vegetarian: an old Indian word for bad hunter.
There is no patch for human stupidity
Paranoide begaafd
Rare jongens die meisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |