Neej, als het goed is ligt volgende week Contact in de brievenbus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef Maraca het volgende:
Zullen we samen gaan time travellen zodat de nieuwe spellen uit zijn?![]()
Haal 42 Spel Klassiekersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
De komende paar maanden komt er echt niks interessants uitDie DS van mij zit momenteel stof te happen
Zonde
![]()
Mario World heeft veel geheime exits en levels die je moet vinden om het spel daadwerkelijk 100% uit te spelen. Er zijn er meer en lastiger verborgen dan in New Mario.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu Mario World (GBA) aan het spelen en al die kritiek dat New Mario te makkelijk was is ongegrond. Ik ren hier ook binnen een half uur door de eerste twee werelden
Kun je daar eig ook mee multiplayer-en met maar 1 Spel en 2 DS'en?quote:
Kan wel leuk zijn enzo, maar het is niks nieuws. IK baal op dit moment wel een beetje van de DS. NIntendo begint zich te veel te richten op het oudere publiek en daardoor krijgen wij spellen als English training en 42 Spel Klassiekers. Ik heb weer zin in een 3D platformer, of een leuke action/adventure. Ik heb echt op dit moment nog maar weinig spellen in mijn Wishlist staan voor de DS, het gaat hier alleen maar om: Zelda PH, Rayman Raving Rabbids DS (word tenminst wel een 3D platformer (ik verwacht er niet heel erg veel van hoor) en Mario Hoops (maar die is ook niet zo goed als verwacht. Misschien dat ik Yoshi island nog haal. Maar verder is er niks.quote:
Ben ik het wel mee eens Berniequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn enzo, maar het is niks nieuws. IK baal op dit moment wel een beetje van de DS. NIntendo begint zich te veel te richten op het oudere publiek en daardoor krijgen wij spellen als English training en 42 Spel Klassiekers. Ik heb weer zin in een 3D platformer, of een leuke action/adventure. Ik heb echt op dit moment nog maar weinig spellen in mijn Wishlist staan voor de DS, het gaat hier alleen maar om: Zelda PH, Rayman Raving Rabbids DS (word tenminst wel een 3D platformer (ik verwacht er niet heel erg veel van hoor) en Mario Hoops (maar die is ook niet zo goed als verwacht. Misschien dat ik Yoshi island nog haal. Maar verder is er niks.
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kun je daar eig ook mee multiplayer-en met maar 1 Spel en 2 DS'en?
Want om nou net Als mario Kart al m'n spellen 2 keer te gaan kopen, puur voor de multiplayer gaat me net iets te ver.
iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens Bernie
FF3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
En ik ook.
Ik wil goede RPG"s.. die mis ik echt op de DS. Nog stugger, noem eens 1 goede RPG voor de DS? Of, 5?
Wat is dat voor spel?quote:
Settlers heb ik niet zo'n vertrouwen in. Ik ben denk i kveel te voorzichtig om games te bestellen/kopen voordat ik een hoop reviews heb gelezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
En in November FFIII en The Settlers. De goede DS tijden breken weer aan!
Meer mensen die de tik hebben dat ze DS games altijd per 2 moeten bestellen?![]()
Duh, dat snap ik ook. Maar je begreep toch wel wat ik bedoelde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, je moet wel een DS Lite kopen, maar voor die ouwe GBA krijg je bijna niets meer
Dat is wel kick, stoorde me eraan bij de vorige. Maar het dualscreen dinges werkt goed? Ervaringen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef YourMaster het volgende:
Dat, en je kan je gba games ook in elk licht goed zien.
Vriendin van mij bracht dit mee van de xenos voor 50 eurocentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef McReal het volgende:
weet er iemand een leuk opbergsysteem voor de nds games .. ze zijn zo klein raak ze makkelijk kwijt
over the hedgequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:45 schreef McReal het volgende:
[..]
Vriendin van mij bracht dit mee van de xenos voor 50 eurocent
kan ik toch ff vooruit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |