Dan importeer ik hem wel..quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt Bernie. 14 november in de USA. In Europa komt ie pas op zn vroegst in maart gok ik.
New Mario is dus echt wel een stuk makkelijker dan bijv. Super Mario World, de laatste paar werelden van New Mario hebben niet echt meer een stijgende moeilijkheidsgraad, daarom loop je (vind ik persoonlijk) te snel door New Mario heen, itt tot bijv. Super Mario World.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu Mario World (GBA) aan het spelen en al die kritiek dat New Mario te makkelijk was is ongegrond. Ik ren hier ook binnen een half uur door de eerste twee werelden
Zit er wel msn op ??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurde me dus 3 minuten
Eerste indrukken: bagger. Ga liever internetten op een PC of Laptop. Onderweg internetten? Jammer dan.
Tis een browserquote:
maar opzich kun je wel msn'en via het web, bijv: http://mob.e-messenger.net/mobile/quote:
Een 10 euro Aldi ding zal je niet vinden. De enige alternatieve usb stick is die van Datel, de Wifi Max, welke ongeveer dezelfde prijs is. Een accespoint kan ook, mits je een router hebt. Of een router met ingebouwde Wifi, prijsklasse voor de goedkoopste 30 a 40 euro en het vergt config werk. Anders een Wifi kaart welke een ralink rt2500 chipset heeft uit deze lijst: http://ralink.rapla.net/ en dan wel een PCI versie. Dan red je het wel voor 20 euro. Vervolgens met deze drivers: http://www.pagedown.nl/Files/gn-wpkg%20v1.5.zip kan je hem omtoveren tot accesspoint. Let wel, dit is het meeste werk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
ěk zoek een wifi usb adaptor, niet zo eentje van 40 euro van de Nintendo, maar een 10 euro aldi ding
Ook al is Super Mario World ook een makkelijk spel, ook in vergelijking met de voorgangers, wordt het op het eind toch wat pittiger, vooral die 8 levels(you are a super player) om naar de geheime wereld te gaan zijn lastig. Alleen kan je natuurlijk zoveel levens en powerups halen als je maar wilt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu Mario World (GBA) aan het spelen en al die kritiek dat New Mario te makkelijk was is ongegrond. Ik ren hier ook binnen een half uur door de eerste twee werelden
14-11quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:52 schreef edejong het volgende:
jup daar kwam ik ook achter!! laat maar komen die settlers.. zooooveel gespeeld wil dat wel op een handheld!
Ubisoft kondigt Settlers DS aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
is 't een remake van een eendere settlers? dus metweggetjes
?
Ik word dement, heb daar zelfs al op gereageerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ubisoft kondigt Settlers DS aan
wanneer komt ie uitquote:
Zullen we samen gaan time travellen zodat de nieuwe spellen uit zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb sowieso zin in een DS spel...er ligt alleen niks in de winkel wat me aanspreekt
Ja hoor:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand wat het bereik is van de wifidongle van nintendo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |