abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43254716
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 07:18 schreef Ridocar het volgende:
TS.
Allereerst wil ik je zeggen dat je ook een eigen leven hebt. Zelfs als het uit is beheerst ze je leven. Je zat zeker onder de plak? (en nu nog steeds). Het gaat haar geen zak aan wat jij allemaal aan het doen bent, want dat weet/verwacht je van haar toch ook niet?
Ten tweede vind ik dat je open kaart met haar moet spelen. Zeg wat je wilt/moet zeggen, wat je dwarszit. Niet dat je verantwoording hebt af te leggen, want het is nog steeds je goed recht om niks te zeggen, maar dan weet ze ook wat haar plaats is.

Ergens kookt m'n bloed van dit soort situaties. Zeker als ik zie hoe ze met je speelt. (als je tenminste alles eerlijk hebt verteld in dit topic)
Ik had 'r al 20 keer op d'r plaats gezet, volgens mij. Ik weet dat het klinkt alsof ik een echte klootzak ben, maar in deze situaties mag je wel even je tanden laten zien.
Geloof me, het werkt (praktijkervaring enzo).
Ik zat denk ik wel onder de plak, eerlijk gezegd.. Ik heb daarnaast al in een brief verteld wat mij dwarszit, maar hier heeft zij niet op gereageerd. Ik snap best dat ze boos is, maar om dan zo te reageren op de situatie? Ik weet dus ook totaal niet hoe zij er over denkt.
quote:
Ik had 'r al 20 keer op d'r plaats gezet, volgens mij. Ik weet dat het klinkt alsof ik een echte klootzak ben, maar in deze situaties mag je wel even je tanden laten zien.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik had me ook altijd voorgesteld dat ik vrij hard zou zijn met o.a. dit soort dingen, maar liefde maakt mij erg blind geloof ik..
  zondag 5 november 2006 @ 11:44:31 #77
55017 christiaan1985
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
pi_43254803
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:06 schreef Camplo het volgende:

[..]

Freudiaanse verspreking werd een Freudiaanse ver-sms'ing.
Daar dacht ik ook meteen aan ;-)

TS is er bang voor de zijn ex nu hetzelfde gaat doen bij hem, of, wil iig niet op een dergelijke wijze gekwetst worden.
pi_43254921
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef christiaan1985 het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan ;-)

TS is er bang voor de zijn ex nu hetzelfde gaat doen bij hem, of, wil iig niet op een dergelijke wijze gekwetst worden.
Tuurlijk wil ik niet zo gekwetst worden, maar ik wilde haar ook niet kwetsen. Maar dat is me geloof ik wel gelukt.. Maar ik zou een egoïstische eikel zijn als ik zeg dat ze dat niet mag doen.
  zondag 5 november 2006 @ 12:18:13 #79
55017 christiaan1985
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
pi_43255568
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:50 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik niet zo gekwetst worden, maar ik wilde haar ook niet kwetsen. Maar dat is me geloof ik wel gelukt.. Maar ik zou een egoïstische eikel zijn als ik zeg dat ze dat niet mag doen.
Ik bedoel meer te zeggen dat je bang bent dat dit nu een reactie van haar uitlokt die voor jou heel kwetsend is. En dat dat de reden is waarom je hier ongerust over bent.
pi_43255785
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:18 schreef christiaan1985 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer te zeggen dat je bang bent dat dit nu een reactie van haar uitlokt die voor jou heel kwetsend is. En dat dat de reden is waarom je hier ongerust over bent.
Ik heb het in ieder geval niet met die intentie hier neergezet, maar omdat ik me klote voelde en niet wist wat ik moest doen.. En daarnaast ben ik ook wel een beetje bang voor datgene wat jij zegt ja..
pi_43256051
als iemand die (nog) hoteldebotel van je is, je een lang epistel stuurt, en jij niets (meer) voor die persoon voelt, dan valt er nauwelijks te reageren, dus reageer je vaak maar niet.

(ik doel nu op die brief van je, waar ze niet op reageert)

door te reageren rakel je van alles op, wordt het ms een over en weer gedoe, en daar heb je dan ofwel geen zin an, ofwel je weet dat het nergens toe leidt, en dat het bij de ander weer meer vragen oproept.

dus niet reageren is soms het makkelijkst maar ook het verstandigste.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43263048
Dat is waar milagro, helaas is dat voor de andere partij erg frustrerend..

Maar misschien is het nog een stomme actie van mij, maar ik heb haar gebeld.. We hebben een half uur aan de telefoon gehangen, het was eigenlijk een gesprek over koetjes en kalfjes, vreemd genoeg nog best gezellig. Aan het einde zei ik: "ik spreek je nog wel een keertje!", zij: "ja wie weet, van mijn kant hoef je iig niet zo veel te verwachten". Naja tis nu geloof ik wel duidelijk, en ik denk dat dit definitief het einde is van alles.
pi_43263104
ik denk het ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 november 2006 @ 18:28:45 #84
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_43266349
[quote]Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef Maxxieh het volgende:
Dat is waar milagro, helaas is dat voor de andere partij erg frustrerend..

Maar misschien is het nog een stomme actie van mij, maar ik heb haar gebeld.. We hebben een half uur aan de telefoon gehangen, het was eigenlijk een gesprek over koetjes en kalfjes, vreemd genoeg nog best gezellig. Aan het einde zei ik: "ik spreek je nog wel een keertje!", zij: "ja wie weet, van mijn kant hoef je iig niet zo veel te verwachten". Naja tis nu geloof ik wel duidelijk, en ik denk dat dit definitief het einde is van alles.
[/quote
Nou ok, leuk dat je dit deelde met ons. Ga nu maar lekker slapen.

Heb wel heerlijk erom moeten lachen
pi_43268389
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, Salsagirl doet loyaal voor de vorm, maar stiekem denkt ze "yes, ik ben de mooiste"
! !
pi_43270135
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef FunnyValentine het volgende:
Proberen te blowen??

Kreeg ze m niet aan of wat??
ja haha beetje wazig wel
pi_43272792
Blijf in ieder geval wel achter je sms staan! Zeg niet dat je het niet zo bedoelde of dat je er spijt van hebt. Dat heb je namelijk niet. Zo houd je in ieder geval je geloofwaardigheid in tact!
pi_43273486
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef honderd het volgende:

[..]

ja haha beetje wazig wel
Hehe nee zo bedoel ik het niet..
Ze heeft geblowd, zo beter?
pi_43273530
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:27 schreef kriele het volgende:
Blijf in ieder geval wel achter je sms staan! Zeg niet dat je het niet zo bedoelde of dat je er spijt van hebt. Dat heb je namelijk niet. Zo houd je in ieder geval je geloofwaardigheid in tact!
Toen ze een sms terugstuurde van "wat is er aan de hand blabla", toen had ik al teruggestuurd dat het een foutje van mijn kant was.
pi_43273683
Dat per ongeluk smsen naar je ex is ook iets wat iedereen fout doet. Automatisme.. fijn altijd
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')