Drankquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef Kinga het volgende:
Weten we al wat dat rode spul is?
Ik denk haast tomatensap, maar wat zit er door?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef Kinga het volgende:
Weten we al wat dat rode spul is?
Dat word een kotsfestijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef BBoon het volgende:
Ben volop aan het opnemen...Wordt weer een leuke voor een filmpje ...STraks de escalaties ...ze worden ladder zat
JAWEL, zoete zooi!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
Semih: Moet meer gegeten worden jongens.![]()
NEEEN.
Ja als die genomen word door Rikquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Sonique het volgende:
E10 gaat huilen vanacht..
Letterlijk...
Oh joy! dit wordt een latertje
Inderdaad, EEN KAN voor Marlies please, laat dr is flink zuipen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Ymke het volgende:
Waarom drinkt Marlies niks?
Omdat ze heel veilig niks meer zegt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Ymke het volgende:
Die is te saaiquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Ymke het volgende:
Die is bang om dronken te worden , want dan gaat ze namellijk de waarheid spreken...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Ymke het volgende:
Die houdt wijselijk haar bek.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef Ymke het volgende:
Er wordt gedronken en de dames stellen zich aan , de borsten vliegen in het rond , nou ja , dat dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Wat gebeurt er allemaal?!
En hij heeft het over semih zn mokkelquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:13 schreef marbe het volgende:
Ja ja het begint al de ellende. E10 roept tegen Sem...He Mohammed hahahaha
Omgekeerd. Tijn trok zn hoofd juist weg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:14 schreef Kinga het volgende:
Tijn wilde Marcia zoenen.
D'r irritante grafstem voert weer aardig de boventoon.quote:
En dat wordt niet op prijs gesteldquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:14 schreef BBoon het volgende:
[..]
En hij heeft het over semih zn mokkel
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk wel grappig, maakt niet uit WIE er lam wordt, Monique is toch wel weer jaloers straks.
Nou dat kan dan nog gezellig worden. Mo jaloers, Marlies jaloers.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omgekeerd. Tijn trok zn hoofd juist weg.
Die kijkt alle andere vrouwen weer dood straksquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk wel grappig, maakt niet uit WIE er lam wordt, Monique is toch wel weer jaloers straks.
Ze mogen niet wijzen, tsja dan maar met stompjes doen hequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:16 schreef wolferl het volgende:
Willen ze Etienne dood hebben?
Wat doet ie steeds met zijn armen, spastisch kut kind.
Ben het met je eens Hij heeft een vreselijke buiquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:16 schreef Kinga het volgende:
TIJN IS ECHT EEN LUL VANDAAG. Zo.
Lijkt erop dat het toch neigt naar kappenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef n1ek het volgende:
Wat nou kappen? doorgaan!
Sja, alcohol in het spel he. Dat kan E10 niet zo goed aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef wolferl het volgende:
Etienne tegen Semih: Heey Mohammed, dat rode mokkel van je naast je....
Semih geirriteerd: PAs je op woorden jonge.
Irritaties beginnen.
Naar huis gaan maandag mag dat ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Marcia. Sterf.
Ja, Etiënne is écht te vertrouwen. Die heeft dus in ieder geval minstens zoveel alchohol erin gedaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zuipen door met "een nieuwe kan met wat minder alcohol".
Nou, gelukkig maar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Ymke het volgende:
Die Etienne lijkt eigenlijk helemaal niks op zn vader , qua uiterlijk dus
Moet.quote:
Ik geef 'm geen ongelijk. Je gaat toch niet naar Tijn luisteren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, Etiënne is écht te vertrouwen. Die heeft dus in ieder geval minstens zoveel alchohol erin gedaan.
Minstens een halve fles wodka.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef riri het volgende:
etienne flikkert er gewoon extra alcohol in
Is dat niet zoiets als spiegelen? Gewoon lekker mee willen doen met de groep.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Kinga het volgende:
De helft van die lui daar heeft placebo effect. Zielig eigenlijk.
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeuw.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Sonique het volgende:
e10 is z'n kringspier aan het losdrinken ofzniet?
Ik word nou ook niet bepaald warm van die mannen daar ,maar het viel me net op , je zag die etienne goed in beeld , en hij heeft niks van zn vaderquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar.
Niet dat E10 zo lekker is maar Marcel daar word je ook niet bepaald warm van. Althans, ik niet.
Denken dat ze lam zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als spiegelen? Gewoon lekker mee willen doen met de groep.
Dat dacht ik ook toen ik 16 was en voor het eerst uitging. Achteraf hebben die 3 bier helemaal niet zo hard ingeslagen.quote:
En daarna alleen water.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zuipen door met "een nieuwe kan met wat minder alcohol".
Marlies heeft er volgens mij nog maar twee opquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
MARLIES, drink wat ipv te praten dat anderen moeten drinken
Herstel, Monique krijgt ruzie met Tijn. Tijn heeft waarschijnlijk, terecht trouwens, weer geen flauw idee waar t over gaat.quote:
Haha, en dan lallend aan je vrienden/vriendinnen hangen omdat je niet meer kunt lopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 16 was en voor het eerst uitging. Achteraf hebben die 3 bier helemaal niet zo hard ingeslagen..
je moet dr voor de gein is volgen wat ze zegtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies heeft er volgens mij nog maar twee op
Correctimundo, waarna ik thuis de sleutel loepzuiver in één keer goed prikte om vervolgens muisstil naar boven te sluipen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, en dan lallend aan je vrienden/vriendinnen hangen omdat je niet meer kunt lopen.
Ik verwacht helemaal niets vannacht...en dat ook echt NIETSquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Tijn kan nog wel eens exploderen vannacht. Die heeft me toch een humeur.
Marcia is ontzettend onzeker over haar buik. Voor het 1001 nachten feest heeft ze ook expliciet om een truitje gevraagd, waarbij de buik bedekt was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs als Marcia staat houdt ze een kussen voor haar benen.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mars dronk hem ook op met rechts
God, wat kan mij het ook schelen
Ik was altijd echt lam. Ik simuleerde niets.......geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Correctimundo, waarna ik thuis de sleutel loepzuiver in één keer goed prikte om vervolgens muisstil naar boven te sluipen..
Marcia is linksquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef Kinga het volgende:
Jeroen slikt niet meteen door, hoe irritant. Ja, daar let ik nou op.
Dat is slim, vanwege de vijf seconden regel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef Kinga het volgende:
MArcia is links...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jawel joh! Dat kan niet uitblijven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets vannacht...en dat ook echt NIETS
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik erger me aan mensen die met de voeten naar binnen gedraaid staan.
Viel mij ook al op, heeel irriquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef Kinga het volgende:
E10quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
Tegen wie zegt Tijn dat iemand moet stoppen met drinken?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik was altijd echt lam. Ik simuleerde niets.......geloof ik.![]()
Ik lig even in een scheur om die opmerkingquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef Morwen het volgende:
Marlies The Wicked Witch from the West zit weer eens te observeren. Doe eens gewoon meedoen, achterbakse bostrol![]()
Tijn wou dat kussen net wegtrekken, maar ze hield hem stevig vast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcia is ontzettend onzeker over haar buik. Voor het 1001 nachten feest heeft ze ook expliciet om een truitje gevraagd, waarbij de buik bedekt was.
Ik erger me aan mensen die, als ze roken, het rook hoorbaar uitblazen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik erger me aan mensen die met de voeten naar binnen gedraaid staan.
Jazeker. Die mensen komen zo onzeker over. Net als mensen die me niet aankijken als ik met ze praat of mensen die niets met zekerheid zeggen.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die, als ze roken, het rook hoorbaar uitblazen...
of die aan het begin van een zin een hijs nemen, om hem luidruchtig aan het eind uit te blazen...
Senk joe.quote:
Hahaha, geweldig, nou je het zegt, vreselijk irritant inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die, als ze roken, het rook hoorbaar uitblazen...
of die aan het begin van een zin een hijs nemen, om hem luidruchtig aan het eind uit te blazen...
Dat laatste ja!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jazeker. Die mensen komen zo onzeker over. Net als mensen die me niet aankijken als ik met ze praat of mensen die niets met zekerheid zeggen.
Rot voor 'm. Stomme loser.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef BBoon het volgende:
hahahah Tijn is boos
inderdaad volgens mij is ie ongesteld vandaag!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
Tijn.. Boeiend als ze nog 23 laatste kannen drinken.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook heus wel als mensen verlegen zijn, die neem ik het ook niet kwalijk. Het gaat me meer om leraren ofzo, of mensen die in een winkel werken, erg irritant.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat laatste ja!
Dat niet aankijken kan ook verlegenheid zijn, maar sommige ervaren het als asociaal en ongeintereseerd.
Ja, en het erge is nu, dat je het weet, je er nog meer op gaat letten...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig, nou je het zegt, vreselijk irritant inderdaad.
Nee alleen Tijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Coraatje het volgende:
wat zijn het allemaal mietjes dan?
Hij kan het ook laten liggen. Opgelost.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
hij is boos omdat hij straks weer de kots kan opruimen
semih ook maar ik snap het niet 3 kannen op 10 mensen wat is dat nou een kan is denk 4 longdrinkglazen ofzo ze zullen misschien per persoon op etiennen na een glas ophebben?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef marbe het volgende:
Geweldig dit. Tijn de Boss wil stoppen maar de rest van de kindertjes willen doorgaan.
Daarom is BB ook dit jaar zo waardeloos, niemand durft zijn gezicht te laten zienquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:36 schreef Morwen het volgende:
O, o, o, wat zijn ze allemaal bang om uit de school te klappen. Verplicht zuipen, zeg ik je![]()
Waarom heeft Tijn gelijk? Tuurlijk hij mag 'waarschuwen' maar hij 'verbied' het nu onderhand. t Zijn allemaal volwassen die zélf verantwoordelijk zijn voor zichzelf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft natuurlijk wel gelijk.
Maar goed, het is bedtijd voor Tijn.
Ik moet zeggen dat ik deze BB wel heel erg leuk vind. offtopicquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom is BB ook dit jaar zo waardeloos, niemand durft zijn gezicht te laten zien
Vind ik ook, hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij er mee stopte.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom heeft Tijn gelijk? Tuurlijk hij mag 'waarschuwen' maar hij 'verbied' het nu onderhand. t Zijn allemaal volwassen die zélf verantwoordelijk zijn voor zichzelf.
Aan volwassenen die hun eigen grensen niet kennen, heb ik echt een broertje dood trouwens.
Gaan ze toch verder? ze zouden toch ophouden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef Kinga het volgende:
wodka jus, gadverdamme man.
Peter, quote als je wil héél mn reactie, dan had je dit antwoord niet hoeven geven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het kan escaleren als ze doordrinken.
eerder omdat ze dan de komende zoveel weken geen feestjes meer krijgen. Dat was eerdere BBs zo, maar het hij is wel erg irritant bezig. Mede omdat ie zelf niet echt zat is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het kan escaleren als ze doordrinken.
Marlies en Micheline vinden het belachelijk dat Tijn uitmaakt wanneer hun moeten stoppen met drinken.quote:
Ja, maar ze zijn het er wel mee eens dat "genoeg genoeg" is. Dus ook partypoopers.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies en Micheline vinden het belachelijk dat Tijn uitmaakt wanneer hun moeten stoppen met drinken.
Goh dat die nog eens wat zinnigs zouden zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies en Micheline vinden het belachelijk dat Tijn uitmaakt wanneer hun moeten stoppen met drinken.
uuuuuuuuh Marcia is niet leuk ...niet dronken niet nuchterquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef Sonique het volgende:
MArcia is leuk als ze dronken is!
Echt een piepklein bodempje wodka op een hele kan jus. Dat is praktisch hetzelfde als ophouden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gaan ze toch verder? ze zouden toch ophouden?
Ah. Nog iets waaraan ik me erger, mensen die alléén maar 'grappig' denken te zijn door het napraten van cabartiers.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef Kinga het volgende:
Tijn probeert weer grappig te doen met andermans grapjes.
Vind het heerlijk om te ergeren achter de laptopquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
eerder omdat ze dan de komende zoveel weken geen feestjes meer krijgen. Dat was eerdere BBs zo, maar het hij is wel erg irritant bezig. Mede omdat ie zelf niet echt zat is.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn het er wel mee eens dat "genoeg genoeg" is. Dus ook partypoopers.![]()
Dat is de beste remedie Ymke, op dit moment.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:40 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn saai , ze worden niet dronken , ik ga maar es zelf wat wijn opentrekken
Helemaal mee eens, maar partypooper Tijn loopt enorm te zeiken. Kotsmisselijk word ik van die vent.quote:
Dan proost ik een biertje mee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is de beste remedie Ymke, op dit moment.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, en ik zat echt voor het eerst sinds lange tijden vol goede moedquote:
ook een glaasje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is de beste remedie Ymke, op dit moment.
Mexen volgens mij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:43 schreef Frank-NL het volgende:
Wat is dit nou voor vaag spelletje eigenlijk?
Ik niet hoor, na dat feest met Egbert gate wist ik dat het lang zou gaan duren voordat het weer dat niveau kon halen, bovendien is er nu niet eens muziek, dit hebben de bewoners zelf georganiseerd buiten BBquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, en ik zat echt voor het eerst sinds lange tijden vol goede moed![]()
Als ze maar zuipen!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:43 schreef Frank-NL het volgende:
Lingoquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:43 schreef Frank-NL het volgende:
Ik vind dit best een mooie dame hoorquote:
Maar de sfeer is er zo lekker voorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, na dat feest met Egbert gate wist ik dat het lang zou gaan duren voordat het weer dat niveau kon halen, bovendien is er nu niet eens muziek, dit hebben de bewoners zelf georganiseerd buiten BB
Dat is dan wel weer heel zinnig van E10.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne tegen Tijn: je verhaal intereseert helemaal niemand.
Helemaal niks mis meequote:
Ik geloof dat als er 21 gegooid wordt er een regel verzonnen moet worden. Dat kan vanalles zijn, en zij hebben nu dus dat ze niet naar elkaar mogen wijzen en elkaars naam niet mogen noemen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Mexen ken ik wel maar ze hebben het ook over vage regels erbij.
Krijgt ze 'pussbulten' van zei zequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef marbe het volgende:
Wat zit Marcia nou te zeiken. Ik kan niet tegen jus... Zat er in die andere mixjes geen jus dan??
Tsja ik vind al die spelletjes maar nutteloos, ga gewoon lekker zuipen en word allemaal lamquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat als er 21 gegooid wordt er een regel verzonnen moet worden. Dat kan vanalles zijn, en zij hebben nu dus dat ze niet naar elkaar mogen wijzen en elkaars naam niet mogen noemen.
Met een aantal vrienden spelen we ook wel eens "Zap De Neger", wat zoveel inhoud dat je met zn allen voor de tv gaat zitten (t geluid hoeft niet aan ofzo), je gaat dan omstebeurt zappen en wanneer je op een kanaal komt waar op dat moment een neger is, tja, dan moet je een shotje atten. Een heel duf, maar leuk spel.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat als er 21 gegooid wordt er een regel verzonnen moet worden. Dat kan vanalles zijn, en zij hebben nu dus dat ze niet naar elkaar mogen wijzen en elkaars naam niet mogen noemen.
Met een aantal vrienden spelen we ook wel eens "Zap De Neger", wat zoveel inhoud dat je met zn allen voor de tv gaat zitten (t geluid hoeft niet aan ofzo), je gaat dan omstebeurt zappen en wanneer je op een kanaal komt waar op dat moment een neger is, tja, dan moet je een shotje atten. Een heel duf, maar leuk spel.
Wie???quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarvoor zit Marlies er bij?
Monique zou t liefst alle vrouwen uit huis zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
Marcia geilt op Tijn.. Monique is not amused
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Tsja ik vind al die spelletjes maar nutteloos, ga gewoon lekker zuipen en word allemaal lam
ken je dat niet?quote:
Ah, het kan nog gezellig worden dus. Mooi!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
Marcia geilt op Tijn.. Monique is not amused
Whahaaa, ik lig in een deuk!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij spelen dat je gewoon 1x zapt en dan de zender doorgeeft. Maar idd, als je bij the Box, TMF of MTV komt heb je grote kans dat je moet atten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
ken je dat niet?
Je kan doen dat je zelf mag kiezen, of dat je altijd een zender verder moet drukken.
Als je zelf mag kiezen zet je hem op the box of tmf..daar zijn altijd negers
Nee, Tijn heeft het verziekt, die hangt de moraalridder uitquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:50 schreef Bartoli het volgende:
heb ik wat gemist ? zo te zien wel had verjaardagsfeestje
Attenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij spelen dat je gewoon 1x zapt en dan de zender doorgeeft. Maar idd, als je bij the Box, TMF of MTV komt heb je grote kans dat je moet atten.
Je glas/flesje/borrelglaasje in 1x leegdrinken.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Tijn heeft het verziekt, die hangt de moraalridder uit![]()
de stemming isi iig wel omgeslagen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, het kan nog gezellig worden dus. Mooi!![]()
Is dat breezahtaalquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je glas/flesje/borrelglaasje in 1x leegdrinken.
Ja E10 wou een kus en kreeg er een op zijn rechterwang. Nu zei hij ja de andere wang ook anders is het niet in evenwichtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zag ik Marcia en E10 nou heel intiem even?
Daar kwam het wel op neer zeg maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef mazaru het volgende:
Stream 3 buffert vreselijk bij mij, zei E10 nou dat die rik ging pakken??
Eh. Ga ff lekker iemand anders zitten beledigen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat breezahtaal![]()
Waarom zitten ze daar allemaal met lolly's?
Als die jongen dronken is, dan wordt die homoquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
Marcia loopt als een pinguin.
meer alsquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:56 schreef Springveertje het volgende:
HIK HIK HIK HIK HIK
Meer als;quote:
Tijn moeten ze opsluiten. Die klootzak loopt de hele avond te mekkeren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn die vrouwen saai zeg!!
En Tijn gaat weer zeuren... *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |