fout, 3 jaar later heb je er veel meer aan tijdens de sexquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef FlowerMary het volgende:
Wat ik eigenlijk met dit topic wil zeggen is dat ik denk dat het gros van de mannen (leeftijd maakt niet uit) best wel een 14jarige sexbom zou pakken, mits niets of niemand er achter zou komen.
Dat je een beetje een apart wereldbeeld hebt was ik al achter, maar dat het zo verwrongen is had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Op de seksuele driften van de man, waar leeftijd geen rol bij speelt, alleen het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken.
He gadver.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef Vivi het volgende:
.plus dat je dan ook nog wat te melden hebt
Ook niet toen je zelf 14 was ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:29 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb mezelf nog nooit uitgeleefd op een 14-jarige.
Domme vraag imo.
Bij voorbaat kansloosquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verkapte Ik-ben-pedo-en-lok-jullie-allemaal-mee-richting-pedofilie-doormiddel-van-een-vraag-over-een-14-jarig-poesje
I'm with stupid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:37 schreef _The_General_ het volgende:
Geen idee, ik heb alleen 15 jarige gehad
Hmm ja als je over je ervaringen vertelt toen je 14 was en een 14-jarige ontmaagde ben je een vieze pedo en moet je inderdaad dood..quote:
Voel je je aangesprokenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmm ja als je over je ervaringen vertelt toen je 14 was en een 14-jarige ontmaagde ben je een vieze pedo en moet je inderdaad dood..
Ga ergens anders lopen kotsen joh![]()
Yeah, right. Dream on.quote:Darkwolf loog het volgende:[/b]
Ik heb een 13 jarige ontmaagd, en ik was 18. Dit was alles behalve aanduwen en niet veel strakker dan mijn 2de partner die 17 was.
Dus nee... als alles goed nat is en het meisje goed ontspannen is, dan gaat het helemaal perfecto!
(Misschien was de mijne een uitzondering daar ze al vanaf haar 9de ongesteld was
Oh shut up!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:50 schreef Meowing het volgende:
Yeah, right. Dream on.
Bovendien is de ene 14-jarige de andere niet ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:20 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is een 14 jarige in theorie wat strakker omdat je op die leeftijd nog niet helemaal volgroeid bent. Of je dat merkt? Lijkt mij niet, het is mij althans niet opgevallen... (maar het was natuurlijk ook een andere periode). Er zit meer fluctuatie in vrouwen an sich.
Klopt, maar in zijn algemeenheid zal een 14 jarige strakker zijn dan een 20 jarige. Overigens heb je iha betere sex met een 20 jarige en nog betere sex met een 30 jarige, dus wat je wint aan stakheid verlies je aan al het andere...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:35 schreef Limburger_noord het volgende:
De ene is op 14 al een heel eind 'volgroeit' een ander is dat op 16 nog niet eens
Het ligt er ook aan hoe oud jezelf bent natuurlijk...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt, maar in zijn algemeenheid zal een 14 jarige strakker zijn dan een 20 jarige. Overigens heb je iha betere sex met een 20 jarige en nog betere sex met een 30 jarige, dus wat je wint aan stakheid verlies je aan al het andere...
Toen waren het nog basisschool-vriendinnejes. Zoentje, bloemetje, knuffeltje, dat soort dingetjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:56 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ook niet toen je zelf 14 was ?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef FlowerMary het volgende:
Wat ik eigenlijk met dit topic wil zeggen is dat ik denk dat het gros van de mannen (leeftijd maakt niet uit) best wel een 14jarige sexbom zou pakken, mits niets of niemand er achter zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |