WIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:41 schreef Danaa het volgende:
MIJN MOEDER IS THUIS
ZE HEEFT HEM....
IK GA SPELEN EN KOM ZE SNEL MOGELIJK TERUG MET SCREENS EN MIJN MENING
Ik blijf liever wat anoniem nog, maar ben in elk geval 18quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Heel erg.. maar wij zijn alle 3 toch wel degene die wat willen weten heh van hem??
Vertel eens iets over jezelf? zodat het wachten misschien, hopelijk wat langzamer duurt.
Ik ben Dana 17 jaar en kom uit Beverwijk.
Die had ik inderdaad al gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:39 schreef Danaa het volgende:
Hier moeten jullie heen: http://www.desims2.nl/pages.view_frontpage.asp
Creeer alvast in een minigame je eigen huisdier.. hebben we alvast een voorproefje!
Wat gaaf! Jij hebt geluk!!!! Ik wacht op screens & meningquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:41 schreef Danaa het volgende:
MIJN MOEDER IS THUIS
ZE HEEFT HEM....
IK GA SPELEN EN KOM ZE SNEL MOGELIJK TERUG MET SCREENS EN MIJN MENING
leef je uit op www.zoeperzazke.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef Danaa het volgende:
Vertel eens iets over jezelf? zodat het wachten misschien, hopelijk wat langzamer duurt.
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:03 schreef timp0e het volgende:
Over 15 minuten heb ik hem!Als ie tenminste werkt
Spw3, en laatse (half) jaar. 3e dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef Danaa het volgende:
Jaja hier ben ik!!!
Ooh echt Miepje ook SPW 3 of 4 ? welk jaar zit je nu?
Nou het spel is naar mijn mening tot nu toe helemaal toppie!! Ben al helemaal verliefd op mijn hondje!!
Ik ga nu even de screens oploaden ..
w8 nog even 5 minuten
Mooie foto's heb je gemaakt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
leef je uit op www.zoeperzazke.nl
SPW 3 in mijn 2de jaar..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Spw3, en laatse (half) jaar. 3e dus
Jij?
Oeh ben benieuwd!
Ik heb er een screen van geplaatstquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Zou er trouwens iemand voor mij please, please een lief screenshotje willen maken van de cavia??
Oeh wat eng, die blauwe downloads hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef Danaa het volgende:
Nou hier zijn ze hoor
De eerste screens van mijn Pets!!!
[afbeelding]
Jade met Sem(mijn hondje)
[afbeelding]
Dochter Zasja die lekker aan het spelen is met Sem
[afbeelding]
We hebben ook een cavia gekocht naam; Sampie!!![]()
En zien jullie het, mijn downloads knipperen blauwHelp me!
Best weinig dierenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
Ik ben ook helemaal niet blij dat mijn downloads zo doen!! Totaal niet.. Het haar en de kleding van mijn sims doen het allemaal nog wel.. maar de voorwerpen niet meer, ze kunnen ze nog wel gebruiken. Ik hoop dat ik als ik nu weer sims opstart dat ze het weer doen!! Alle downloads staan nog wel in de map downloads.
De dieren die trouwens in het spel zitten zijn: Papegaaien, cavia's,honden en katten.
Downloads uit je map halen, spel opstarten, afsluiten en ze weer terug doen in de map downloads, en dan moeten ze het weer doen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
Ik ben ook helemaal niet blij dat mijn downloads zo doen!! Totaal niet.. Het haar en de kleding van mijn sims doen het allemaal nog wel.. maar de voorwerpen niet meer, ze kunnen ze nog wel gebruiken. Ik hoop dat ik als ik nu weer sims opstart dat ze het weer doen!! Alle downloads staan nog wel in de map downloads.
De dieren die trouwens in het spel zitten zijn: Papegaaien, cavia's,honden en katten.
Mooi dat het opgelost is!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:36 schreef Danaa het volgende:
Probleem is verholpen!! Ik zag net pas dat allemaal aangepaste materialen stonden uitgeschakeld!! Omdat ik net zo graag wou spelen was dat met niet opgevallen
Neehoor, ze staan er niet allemaal op: hetz ijn er zelfs meer, het zijn er nu 10quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Miepje01 het volgende:
Zoeperzazke, heb jij serieus zoveel cavia's thuis?![]()
Dank je!! Erg schattig, alleen klopt het niet helemaal... tis wel een cavia, maar wel een caafje van een week of 4 qua grootte, en over het hok met een renwieltje erin zullen we het maar niet hebben... ik ga dit plaatje ook even in het caaftopic zetten in F&F, mag wel he?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef Danaa het volgende:
[afbeelding]
We hebben ook een cavia gekocht naam; Sampie!!![]()
Wowquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neehoor, ze staan er niet allemaal op: hetz ijn er zelfs meer, het zijn er nu 10![]()
met nog babycaafjes op komst....
Slechte instellingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef timp0e het volgende:
Wieee, ik heb Pets nu ook! Hijs tof! Nu avondeten en straks verder spelen! Gelukkig niet zoveel huiswerk (moet wel leren, maar dat komt morgen dan wel)
![]()
Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dank je!! Erg schattig, alleen klopt het niet helemaal... tis wel een cavia, maar wel een caafje van een week of 4 qua grootte, en over het hok met een renwieltje erin zullen we het maar niet hebben... ik ga dit plaatje ook even in het caaftopic zetten in F&F, mag wel he?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef _-my-_ het volgende:
pietzakken
ik krijg pets pas op mn verjaardag (23 december)
balen
He is Zasja ineens tiener?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Tuurlijk!!
Ik zal zo even een beter screenshot maken!!
Ik ben echt super blij met het spel, het is alleen heeel moeilijk om je hond goede manieren aan te leren hoor. Je moet hem echt strikt in de gaten houden!
Ik heb nu Jade en haar jongste geadopteerde dochter laten verhuizen en Zasja woont nu alleen met Sem.. Ik wil dit omdat ik dan meer tijd heb voor de hond,, het opvoeden van 2 kinderen en een hond gaat niet. Dus de tiener woont nu alleen met mijn lieve Sem(meisje)..
Shotjes van toenet met korte toelichting..
[afbeelding]
Hier woonde Jade en haar dochtertje Thaila nog in huis.. Thaila lekker aan het knuffelen met Sem
[afbeelding]
En hier zijn ze verhuisd.. * Poot, Poot*
Ik zit eraan te denken om een nieuwe familie aan te gaan maken, en daar dan ook een hond bij doen.. Maar aan de andere kant denk ik.. NEEEE dat is zonde van wat ik Sem nu allemaal al heb aangeleerd. Dus denk dat ik toch doorga met Zasje & Sem![]()
Oohja Sorry, heb daar geen screens meer van geplaatst.. maar ze is inderdaad opgegroeid tot tiener!!quote:
Wat groeien ze bij jou snel op, lijkt welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef Danaa het volgende:
Ik ook nogsteeds aan de gang met huisdieren..
Zasja is bijna volwassen,, het is nu bij mij in sims zondag 11:19 vanavond groeit ze op.. Ik ga nu in de buurt ff een man voor haar maken. En dan komt er een kindje. Sem is al heeeeeel erg gehoorzaam daar ben ik heel blij mee dus er kan nu wel een kindje bij![]()
Ik moet ook haar moeder en zusje nog even een huis geven zodat haar moeder langs kan komen, jammer genoeg kan haar zusje niet langskomen want die is nog peuter, en ik heb nu even geen zin om met hen te spelen!!
![]()
Ik speel heel hard hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:11 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Wat groeien ze bij jou snel op, lijkt wel
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef Revenge2005 het volgende:
ok hiert komt ie
je kun huisdieren bestellen via adoptie lijn
je kunt met ze uitgaan etc
je kunt ze bepaald gedrag aanleren
zoals op meubels krabben / sims voedsel eten
speciaal voor jullie gaat ik nu weer de game opstarten en kijken of ik andere huisdieren kan krijgen
dan de hond en de katten
Leuk, Leuk, Leuk..!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:23 schreef Chanty87 het volgende:
Pets is nu bij mij aan het installeren
Oh ja, dan gaat 't inderdaad snelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik speel heel hard hoorEn ook best wel vaak met de snelheid 3..
Nou het gaat hardstikke goed, Sem is heel gehoorzaam die kan ik wel alleen laten, hoef ik niet meer elke keer op letten.
Zasja is zwanger van haar man Mark!!![]()
![]()
Ik zal even kijken wanneer er weer screens komen.. Wanneer plaatsen alle andere met huisdieren hun screens??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |