OMG, wat waren je MF-ratings?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:55 schreef fabianf het volgende:
Vanavond een van mijn mooiere overwinningen geboekt.
149 - 103 HatStats
48 - 49 Defence
69 - 18 Midfield
32 - 36 Attack
Aunt Jemima FC - Refused FC 1 - 2
Mooie overwinning hoor..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:55 schreef fabianf het volgende:
Vanavond een van mijn mooiere overwinningen geboekt.
149 - 103 HatStats
48 - 49 Defence
69 - 18 Midfield
32 - 36 Attack
Aunt Jemima FC - Refused FC 1 - 2
80-20 1e helft, 78-22 2e helft. Maar 2e helft was het juist eenrichtings-verkeer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
EDIT: ik bedoel de balbezitverhoudingen
Team Pld W D L GF GA +/? Ptsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:11 schreef Daemon19 het volgende:
Counterhufters: 5
Normaal spelende Hattrickers: 3.200.229
quote:Hans Kanik zette bij Twietjes de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Cristiano Mannino enigszins teleurstellend.
quote:0-2 Cristiano Mannino (21)
0-3 Cristiano Mannino (21)
0-6 Cristiano Mannino (67)
0-8 Cristiano Mannino (87)
Verkopen die waailapquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:26 schreef twi het volgende:
Grappig
Al vind ik dat altijd zo ontzettend nutteloos:
[..]
[..]
Ik kijk naar een hogere categorie al. Met het oog op promotie volgend seizoen, ga ik naar formi's. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:54 schreef twi het volgende:
Hij staat al op de TLVoor 99k mag je 'm hebben
Al denk ik niet dat ik hem ervoor kwijt raak. Maar dan blijft 'ie m'n invalwaailap
grootte van het stadion maakt op zich niet uit. Als het maar een team is dat zo hoog mogelijk speelt. Als je met 2 teams uit X tegen elkaar speelt in een stadion van 77.500 dan komen er nog steeds niet zoveel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er trouwens iemand met een groot stadion en veel supporters die volgende week een oefenpotje tegen me wil spelen in zijn stadion.... heb geld nodig
zoals iemand op het global-forum ook al zei, waarom verhogen ze niet de bedragen die je krijgt als je promoveert of hoog eindigd? Dan krijg je gelijk stimulans om je geld ook in je team te steken. Zo'n gratis geldbedrag dat je nu gaat krijgen voor iedereen gaat het spel niet taktischer maken, sterker nog, daytraden (het ontaktische element van alles) zal weer de kop op steken vermoedelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, de veranderingen voor rentestanden zullen ws niet zo dramatisch zijn dat je spaargeld meteen nix meer oplevert.
tis iig goed dat ze t sparen een beetje gaan ontmoedigen. geld moet rollen
en PSV gewonnen, woei!!!!!!!
Dat daytraden wordt dan weer ontmoedigt door de meerdere TS-hits die ook al aangekondigt zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals iemand op het global-forum ook al zei, waarom verhogen ze niet de bedragen die je krijgt als je promoveert of hoog eindigd? Dan krijg je gelijk stimulans om je geld ook in je team te steken. Zo'n gratis geldbedrag dat je nu gaat krijgen voor iedereen gaat het spel niet taktischer maken, sterker nog, daytraden (het ontaktische element van alles) zal weer de kop op steken vermoedelijk.
Ja jezus, dan kan ik ook niet meer skilltraden.. TS hit slaat nergens op, want er zijn alleen maar negatieve hits. Spelers met aangenaam of populair moeten een positieve hit geven....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat daytraden wordt dan weer ontmoedigt door de meerdere TS-hits die ook al aangekondigt zijn.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:41 schreef Grumpey het volgende:
blijft het punt staan --> gratis een geldbedrag krijgen is niet taktiek-bevorderend, dat hadden ze beter in de vorm van beloningen kunnen geven, weliswaar moeten dan ook plek 5 t/m 8 extra geld krijgen, maar alles is mogelijk relatief. Zo hou je in in ieder geval meer spanning in spel.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
775 000 ¤ door The Hollow Chocolate Bunnies of the Apocalypse
Wat een namen geven ze hun teams tegenwoordig
Die móet wel lid zijn van de CHF, de Christelijke Hattrick Federatiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef Yankee_One het volgende:
In Nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti (817823)
Ben ik het met je over eens, maar dan zou je veel goedkope spelers met populair kunnen inkopen om alleen je TS te verhogen. Ik vind het een beetje onzin, dat je een TS-hit krijgt als er een speler bij komt. Zou eerder zo zijn als een speler weggaat.. lijkt mij.. En dat de TS-hit dan is op basis van gespeelde (competitie)wedstrijden. Want het is veel erger voor het team (en teamgeest) als een zeer ervaren basisspeler weggaat, dan een of andere random skilltrade.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja jezus, dan kan ik ook niet meer skilltraden.. TS hit slaat nergens op, want er zijn alleen maar negatieve hits. Spelers met aangenaam of populair moeten een positieve hit geven....
Kan ook, maar dan dus een positieve hit als een onaardige speler weggaat en een negatieve als een populaire weggaat..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben ik het met je over eens, maar dan zou je veel goedkope spelers met populair kunnen inkopen om alleen je TS te verhogen. Ik vind het een beetje onzin, dat je een TS-hit krijgt als er een speler bij komt. Zou eerder zo zijn als een speler weggaat.. lijkt mij..
ik snap je punt, maar zoals daemon zegt: je zou dan in het begin van het seizoen of voor een belangrijke wedstrijd allemaal waailappen van ¤600 per week kunnen halen en deze weer ontslaan aan het einde van het seizoen wanneer je ts toch weer wordt geresetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan dus een positieve hit als een onaardige speler weggaat en een negatieve als een populaire weggaat..
Ja, maar waar slaat het op dan dat ik nog meer TS-hits krijg als ik skilltrade? Het is al onmogelijk om winst te maken (zie mn analyse van 2 weken terug) met bijv 18 -> 19 jarige spelers, als ik wil promoveren heb ik die echter wel nodig, dus compenseer ik dat deels met skilltraden. Dat het creatief zijn en dat wordt dmv nog meer TS-hits alleen maar verpest... Net zoals mensen die sparen nu genaaid worden omdat de rente omlaag gaat etc. etc. HT naait gewoon alle creatieve oplossingen door de regels op een dergelijke manier te wijzigen dat het minder zin heeft die oplossing te kiezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap je punt, maar zoals daemon zegt: je zou dan in het begin van het seizoen of voor een belangrijke wedstrijd allemaal waailappen van ¤600 per week kunnen halen en deze weer ontslaan aan het einde van het seizoen wanneer je ts toch weer wordt gereset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |