Ga maar in de rij staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er trouwens iemand met een groot stadion en veel supporters die volgende week een oefenpotje tegen me wil spelen in zijn stadion.... heb geld nodig
Achtste Finalequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Grumpey het volgende:
is goed, daag me maar uit in mijn stadion...
367606
deal maar ik kan morgen pas een uitnodiging sturen... kom om 8.00 uur terug uit Israelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Grumpey het volgende:
is goed, daag me maar uit in mijn stadion...
367606
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef fabianf het volgende:
[..]
Achtste Finale
25 okt
Dat lijkt me een niet zo heel goed plan.
Ik speel pas over anderhalf uur, misklikken door het malfunctioneren van de trackpad heeft me een nutteloos duel met pekel gekost helaas.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef Grumpey het volgende:
dank u, ik zal maar niet accepteren dan
En SPAM!quote:De club
Niveau jeugdopleiding: uitstekend
Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week
Keeperstrainers: 8
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 5
Economen: 3
Fysiotherapeuten: 8
Dokters: 8
Sokker.orgquote:Lees bericht
Verzonden 2006-10-18 19:08:00
Van Onedude
Onderwerp SK
Hey,
Ken jij Sokker al? Dat is net zo`n geweldig online spel als Hattrick met een aantal verrassende extra`s. Zo kun je je wedstrijden live in 2D zien. En het is prima naast Hattrick te spelen. Als je nu een ploeg aanvraagt kun je nog bij de besten van Nederland behoren! Je moet het echt eens proberen, want het is het spel van de toekomst!!
Dit is de site:
www.sokker.org
Groeten,
Peter
die staat alvast genoteerdquote:
Omg, dit is echt triest..quote:
wat?quote:
quote:
(je vergeet dat coachvaardigheid ook op deze manier gemeld wordt)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vind trouwens dat ze ervaringswijzigingen ook bij het trainingsrapport moet neerzetten, naast de 8 'veld'-skills..
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(je vergeet dat coachvaardigheid ook op deze manier gemeld wordt)
Dat waardeer ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses.
Oh grote leermeester!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat waardeer ik![]()
Maar jullie zijn goede leerlingen hoor!
quote:
Hij had het niet tegen jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |