Doordat de hoeveelheid geld voor spelersmakelaars minder wordt zal dit versterkt worden volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:36 schreef Grumpey het volgende:
ik denk dat het eenmalig is, en als het goed uitpakt dat 'het contract' verlengd wordt.
Ok even gedachtenspin (alweer tijdje geleden)
stel, teams krijgen meer geld eenmalig ---> er zal meer uitgegeven worden op de transfermarkt ---> teams krijgen meer geld voor spelers ---> geven dat zelf ook weer uit ---> meer stijging van spelerprijzen (meer opbieden namelijk) ---> geld wordt minder waard (inflatie!)
Nouja, geen idee wat de prijzen zijn. Zag dat er sommige formi's voor 250k zijn gegaan. Maargoed, ik heb mezelf de obsessie aangepraat dat ik alleen nog maar Nederlanders koopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef truStie het volgende:
Noem je dat niet goedkoop? Als ik dalijk me trainees verkoop kan ik volgens mij best wat leuke spelers kopen met 2-3 miljoen.
ik had een skill trade gekocht en die is vandaag 'gepopt' naar rampzalig ervaring, dus ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Doordat de hoeveelheid geld voor spelersmakelaars minder wordt zal dit versterkt worden volgens mij.
FC's zullen trouwens ook schaarser worden, nu de onbestaande ervaring is ingevoerd. Duurt nog wel een tijdje, maar de FC's zullen daardoor wel weer in prijs gaan stijgen denk ik
Ook lage ervaring voor z'n leeftijd. Maar voor de rest een prima speler, vorm trekt wel weer bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
290k, eindelijk een formi Nederlander in de verdediging. Misschien niet goedkoop, zeker niet gezien z'n vorm, maar ben er blij mee.
klopt in mijn ogen, sterker nog, als je nog ouder en nog meer ervaring inkoopt dan is de winst uiteindelijk zowel in ervaring op het veld groter als verlies in de portomonee minder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
deze,
[..]
riskant misschien wel, maar ik reken anders
zijn loon is nu al lager en gaat nog meer dalen. Ik heb dus straks een relatief goedkope speler in loon
stel dat hij gemiddeld 15k minder in loon doet en nog 2-3 seizoenen meekan, waarna hij een restwaarde van 200k heeft
2,5x16x15=600k+200k=800k dan zit ik op een werkelijke deflatie van 300k in 3 seizoenen, daar doe ik het wel voor
ik heb er standaard 2 in dienst en nog nauwelijks serieuze blessures gehad dit seizoen (+2 voor een trainee het ergste)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
vraagje: ik heb nu al de 4e geblesseerde!! Is het verstandig om een 2e fysio te nemen??
ja, je tegenstander speelde een opstelling waar hij nog helemaal geen ervaring in had. Het is niet gunstig die dingen die tijdens de wedstrijd gebeurde met organisatie --> het zorgde voor een lagere middenveld rating voor hem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Heb trouwens een vraagje, speelde gisteren een vriendschappelijke wedstrijd en verloor met 3-2 van een veel sterkere tegenstander maar goed. In het verslag staat dat mijn tegenstander tot drie keer toe zijn organisatie aanpastte van goed naar matig en weer terug. Je kunt toch tijdens de wedstrijden niks aanpassen? Hebben dit soort aanpassingen te maken met tactiekkeuze op voorhand?
sorry ehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
vraagje: ik heb nu al de 4e geblesseerde!! Is het verstandig om een 2e fysio te nemen??
haha ja gelukkig maar 1tje vandaag!! Die 2e is slechts licht geblesseerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef truStie het volgende:
[..]
sorry ehal me spelers hadden maanden niet gespeelt, sommige al niet meer sinds seizoen 1, dus ze moesten ff hun agressie kwijt
Same here.. Enkelt een keer +4 gehad.. verder niks..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb er standaard 2 in dienst en nog nauwelijks serieuze blessures gehad dit seizoen (+2 voor een trainee het ergste)
vorig seizoen was het wel anders, ook met 2 fysio's.
er is geloof ik niet echt een pijl op te trekken
hmmmz raar van dat balbezit vond ik..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:13 schreef truStie het volgende:
Nee scoren, ff twee weekjes keepen binnenkort pakken
ik hoor je graag weer als je zelf geld zou hebben gehad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
pft op hattrick forums loopt iedereen te zaniken over die rentestand verlaging, het is niet eerlijk dit, het is niet eerlijk dat.
"Je kan zo nooit een langetermijn planning maken als ze telkens alles omgooien"
Alsof rentestand in het echt altijd constant is![]()
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:13 schreef truStie het volgende:
ff twee weekjes keepen binnenkort pakken
Dat is wel een zéér grote omslag.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmmz raar van dat balbezit vond ik..
eerst ik 60% en daarna jij 65% ofzo... kwam zeker door de rode kaart
Sorry, maar aan zulke mensen besteed ik mn tijd niet meer..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?
nee hoor dat snap ik zelf welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?
doe het niet zeg ik jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:38 schreef truStie het volgende:
[..]
nee hoor dat snap ik zelf welhoop alleen dat me keeper dan stijgt, zal wel nutteloos zijn maarja, me training is toch al fucked up dit seizoen
Iedere rationeel denkende Hattricker zegt dat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |