quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef tonja het volgende:
Geen idee.
We hebben dezelfde TT bedacht
(ik was te laat)
Ik zag gister bij Monique ook een blaar waar het vel vanaf was. Dat doet echt pijn. Maar die zie je niet strompelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef tonja het volgende:
Monique heeft alleen last van blaren, en een opkomende griep.
Ja, zal wel op een amputatie uitdraaienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:40 schreef tonja het volgende:
Marcia is de enige die echt strompelt, ze heeft een gezwollen knie.
Nee hoor, dat is touwtjesvlees. Om draadjesvlees zit een draadje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:03 schreef marky het volgende:
Draatjes vlees met een touwtje eromheen betaat niet volgens mo maar het kan natuurlijk ook een runderrollade zijn.
was janine dan ook het lievelingetje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef schatje het volgende:
Monique is wel de lieveling van BB. Nu krijgt ze weer de föhn.
Oh ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef heksie69 het volgende:
[..]
was janine dan ook het lievelingetje?
ze krijgen de fohn voor de zelde reden, hun haar gaat naar de klote
Bikkel? Nee. Eerder kutwijf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zag gister bij Monique ook een blaar waar het vel vanaf was. Dat doet echt pijn. Maar die zie je niet strompelen.
Bikkel
van veel fohnen gaat je haar naar de klotequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef heksie69 het volgende:
[..]
was janine dan ook het lievelingetje?
ze krijgen de fohn voor de zelde reden, hun haar gaat naar de klote
denk je dat dat de waarheid is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
dat verhaal over monique is wel erg heftig, los van het feit of het waar is of niet. Dat zou wel enigszinds haar gedrag kunnen verklaren.
Wat een drukte hier
Vink niet echt een hele betrouwbare bron, zie ook deze zin :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
dat verhaal over monique is wel erg heftig, los van het feit of het waar is of niet. Dat zou wel enigszinds haar gedrag kunnen verklaren.
Wat een drukte hier
Zowieso lijkt me mishandeling nogal een prequair ondwerp waar niet zomaar aannames mag maken.quote:volgens de ouders van klasgenootjes van haar kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |