ja dat E10 wat voelt voor Saar is me duidelijk....het gaat erom WAT hij dan voelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:55 schreef marky het volgende:
Dit antwoord van Jeroen is volgens mij het antwoord op de vraag
” Jeroen gelooft niet dat Etiënne niets voor Sabrina voelt, want hij merkt op: “Als je een vriendschap hebt, heb je die gevoelens niet.”
En hij weet niet dat hij een kleine heeft...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:18 schreef marky het volgende:
Hij is nog jong en volgens mij nog behoorlijk onervaren hij weet volgens mij zelf niet wat hij voelt.
Hallo hij is 20. Zó jong is dat nu ook weer niet. Ik denk dat het niet zozeer met onervarenheid te maken alswel met de absurde omgeving waarin hij zich bevindt. Moeilijk te bepalen hoe "echt" gevoelens daar zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:18 schreef marky het volgende:
Hij is nog jong en volgens mij nog behoorlijk onervaren hij weet volgens mij zelf niet wat hij voelt.
Hij doet zich groter voor dan hij is. Volgens mij zijn de verhalen van E10 voornamelijk grootspraak/stoer doenerij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo hij is 20. Zó jong is dat nu ook weer niet. Ik denk dat het niet zozeer met onervarenheid te maken alswel met de absurde omgeving waarin hij zich bevindt. Moeilijk te bepalen hoe "echt" gevoelens daar zijn.
Vandaar dat ie niet weet of ie iets voeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:39 schreef bb-millie het volgende:
[Op zaterdag 14 oktober 2006 14:18 schreef marky het volgende:
Hij is nog jong en volgens mij nog behoorlijk onervaren hij weet volgens mij zelf niet wat hij voelt. ]
En hij weet niet dat hij een kleine heeft...![]()
C Bewijsdrang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:00 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
ja dat E10 wat voelt voor Saar is me duidelijk....het gaat erom WAT hij dan voelt.
A. Warmte en genegenheid
B. Lust en sex
Ik ga ervanuit dat hij alleen maar bezig is met het antwoord B.
dat denk ik ook hij wil alleen maar rik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rookgordijnverhaal. Hij verlangt gewoon naar de Swanch von der Rikkie in zijn sterretje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |