Dat zal i.v.m. auteursrechten wel niet mogen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef Darklight het volgende:
Laat eens wat beelden van het concert zien, zometeen komen die coole animaties, manga style
ja, zou kunnen, vind het wel het coolste stukje van die dvdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal i.v.m. auteursrechten wel niet mogen.
dies al geweest toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Darklight het volgende:
Waarom zenden ze What it feels for a girl niet uit? Die komt toch hiervoor volgens de dvd die ik heb
Is al geweest. Nu nog 2 nummers, Holiday en Music.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Darklight het volgende:
Waarom zenden ze What it feels for a girl niet uit? Die komt toch hiervoor volgens de dvd die ik heb
zal die straks wel weer over gaan zeuren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef ruby het volgende:
Kan E10 het wel aan dat Saab zo gezellig bij Jeroen zit?
Ach, eigenlijk moet ie niet zeuren want hij heeft Rik ook nog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
zal die straks wel weer over gaan zeuren.
Klopt. Terwijl ze daarmee bezig waren kwam er op het scherm dat ze koffie moesten zetten, en even later dat er een verassing kwam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef schizolientje het volgende:
Moesten er geen boodschappen besteld na de weekopdracht? Daar begn Jeroen mee met een paar anderen.
Idd...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Goh, wat een enthousiasme straalt er vanaf.....
Ik ook, bufferd hier als een mallequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef Lady-night het volgende:
wat stond er nou in de brief, had net een buffer
In het kort gezegd dat BB deze keer de boodschappen regelt en dus de bewoners niet zelf een bestelling hoeven samen te stellenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef Lady-night het volgende:
wat stond er nou in de brief, had net een buffer
en de streamers . . ook maar vroeg naar bedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Daar gaat het feestje....
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
en de streamers . . ook maar vroeg naar bed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Vanavond iig zeer zeker niet, maar morgen verwacht ik wel een redelijke lading alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:44 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd of bb nog wat alcohol in het huis gaat pompen.
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond iig zeer zeker niet, maar morgen verwacht ik wel een redelijke lading alcoholische versnaperingen
Dat zou ze nog zeggen als ze een lading stront over haar heen krijgtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:41 schreef riri het volgende:
oh god marlies weer met haar "ooooh wat lief...oooh wat super...heerlijk"
Of eh.........."Bizarrrrrr"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou ze nog zeggen als ze een lading stront over haar heen krijgt![]()
.
Tijn is onderweg........quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef Bartoli het volgende:
wie ligt op wie in de prinsessenkamer egl?
mo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef Bartoli het volgende:
wie ligt op wie in de prinsessenkamer egl?
ja dacht dat er nog iemand bij lag. Maar gezien de gasten die ik al had zien lopen bleef Rik over. Leek me al onwaarschijnlijkquote:
die halve man en een paardekop bedoel je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
en de streamers . . ook maar vroeg naar bed![]()
Sinds zijn eerste nominatie is dat begonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:04 schreef natronic het volgende:
Is Jeroen een exibisionist?
van zijn starrrrrrrtjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:06 schreef heksie69 het volgende:
van mij mag jeroen wel wat aantrekken.. zo blij word ik niet van zijn pielemans
Alles zit een beetje los bij die jongenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Springveertje het volgende:
Jeroen is LOS!
jaloers?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:06 schreef heksie69 het volgende:
van mij mag jeroen wel wat aantrekken.. zo blij word ik niet van zijn pielemans
hij had het eerst over "blad voor je tong"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:23 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen Blad voor je mond??/
En dan zit je nog tegen z'n leuter aan te kijken ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen eet vies, ziet er vies uit en is ongemanierd....altijd dat gegaap met die hele bek open.
Zie jij er dan lekker uit 's ochtends voor de spiegel?? Jij hebt geen camera's om je heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:39 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan zit je nog tegen z'n leuter aan te kijken ook.![]()
Ja maar hij is wél... eh.... aardig, zeg maar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:29 schreef riri het volgende:
kan dat nog trager jeroen?????
mijn god wat is die jongen traag in alles
Ik heb het over het zicht op Jeroen z'n leuter in het bad dus ik begrijp je vraag cq antwoord niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:42 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Zie jij er dan lekker uit 's ochtends voor de spiegel?? Jij hebt geen camera's om je heen.
Nou ja ging eigenlijk over de reactie van Lady-night.....waar jij op had gereageerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb het over het zicht op Jeroen z'n leuter in het bad dus ik begrijp je vraag cq antwoord niet helemaal.![]()
HALLOOOOOOOO..........ieder zijn eigen communicatie! Kan hij er wat aan doen......... En als je er niet tegen kan, dan zet je je stream toch lekker uit!?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef riri het volgende:
jeroen wat lul je toch stom....je gesprek gaat nooit ergens over,je komt nooit echt met een eigen verhaal
[strengmodus aan] Dan moet je wel goed quoten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Nou ja ging eigenlijk over de reactie van Lady-night.....waar jij op had gereageerd.
Klopt! Nou bij deze...............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:49 schreef ruby het volgende:
[..]
[strengmodus aan] Dan moet je wel goed quoten.[/strengmodus uit]
![]()
nee...dat is het hem nou juist...hij kan er niets aan doen...dat is het erge ervanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Springveertje het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOO..........ieder zijn eigen communicatie! Kan hij er wat aan doen......... En als je er niet tegen kan, dan zet je je stream toch lekker uit!?![]()
Als iemand nou zin heeft om zich lekker te ergeren aan die saaie lulhannes. Mag toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Springveertje het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOO..........ieder zijn eigen communicatie! Kan hij er wat aan doen......... En als je er niet tegen kan, dan zet je je stream toch lekker uit!?![]()
Commentaar geven mag in COS, Springveertje. Men hoeft niet alles leuk te vinden van de bewoners....als het maar over de streams gaat. Dus als iemand wil kotsen over iemand in het huis, dan is dat oké.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen op de wereld, dan je druk te maken over hoe iemand praat. Ik vind dit zo bullshit dat iedereen zich daar zo druk om maakt. KIJK DAN NIET!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef riri het volgende:
[..]
nee...dat is het hem nou juist...hij kan er niets aan doen...dat is het erge ervan
Okee ieders zijn eigen mening........ Laat maar..... Vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Commentaar geven mag in COS, Springveertje. Men hoeft niet alles leuk te vinden van de bewoners....als het maar over de streams gaat. Dus als iemand wil kotsen over iemand in het huis, dan is dat oké.![]()
Exact!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Okee ieders zijn eigen mening........ Laat maar..... Vrijheid van meningsuiting.
zo ook hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef neferhone het volgende:
een saaie bedoening in het huis; jammer
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:19 schreef Djep het volgende:
[..]
zo ook hier![]()
Djep gaat ook in bad...Privé![]()
Ja, hij wil vooral even aangeven dat hij en Sabrina iets speciaals hebbenquote:
Het ziet er naar uit van wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef Day het volgende:
OMG, we moeten het met E10 en Jeroen doen vannacht?
hij is zich zelf wat aan het voorspelen; of hij wil dat jeroen het gelootdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, hij wil vooral even aangeven dat hij en Sabrina iets speciaals hebben![]()
geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Day het volgende:
Heeft hij het nou over rijden?
Hij heeft z'n rijbewijs toch nog niet?
Volgens mij heb ik hem eerder horen vertellen dat hij bezig is met rijden en bijna af moest rijden voordat hij in het huis kwam. Maar ik kan me vergissen, die gozer liegt continue.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef neferhone het volgende:
[..]
geen ideezou het wel willen weten
en weer over sa
dat was ook mijn indrukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem eerder horen vertellen dat hij bezig is met rijden en bijna af moest rijden voordat hij in het huis kwam. Maar ik kan me vergissen, die gozer liegt continue.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef mazaru het volgende:
E10 is al bezig met een kamertje inrichten voor het kind van sabrina
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij ziet het al helemaal voor zich. Stiefpa van Jenna
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef jessie het volgende:
OMG E10 hij boft met Jeroen en Sabrina hoor. Dat ze eht uithouden om er serieus naar te luisteren.
Nee triest he!!!quote:
Bejaardensoos in Werkendamquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahaha ze vinden Jeroen ook wel leuk praten en inhoud hebben. Welke tenten komt Jeroen
Je bedoeld ten opzichte van Jeroen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef ruby het volgende:
Jeroen schijnt toch leuk te praten en inhoud te hebben. Kan ie verder niets aan doen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:57 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Je bedoeld ten opzichte van E10?
Yep, die ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:57 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Je bedoeld ten opzichte van Jeroen?
De meisjes van de Jostibandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
E10 als een meisje een vriend heeft is de uitdaging nog groter. Jeroen is populair bij de meisjes???
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef ruby het volgende:
Ik had me verheugd op een feestje....en nu ligt bijna iedereen te maffen. Mooi is dat.
E10 is een over het paard getild mannetje kwa zijn eigendunk kwa vrouwen...quote:
ook datquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
E10 is een over het paard getild mannetje kwa zijn eigendunk kwa vrouwen...![]()
of ze hem willen is een tweede. Maar heb het idee dat die op vrouwen met kinderen valt o.a Saquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
MILF??? Joh, zelfs in het bejaardencomplex waar ik de post bezorg willen ze hem nog niet![]()
Ja, zo is het ook weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Is gewoon terecht
![]()
![]()
Mensen die zaterdag werken kunnen ook met gerust hart gaan slapen. Nu morgen maar een "hoerenfeest".
De deugniet......voor het eerst in zijn leven...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef Suikeroom het volgende:
e-10 zit aan Sa dr tieten wat een boefje
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De deugniet......voor het eerst in zijn leven...![]()
Verdorie..wèèr gemist....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef jessie het volgende:
Hij deed zijn playersblik terwijl hij zong, zagen jullie het
Ja, ik ben helemaal onder de indruk als ie dat doet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef jessie het volgende:
Hij deed zijn playersblik terwijl hij zong, zagen jullie het
HAHAHAHAHAHA............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef jessie het volgende:
Jeroen ken het heel goed!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
En hij zegt net dat het niet uitmaakt wie hij zoent! Tenminste als ie lam is.
Als ze daar pas via de streams achter moet komen zegt dat wel veel tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef WSA het volgende:
Zou Milica ook de streams kijken? kan ze mooi zien wat een walgelijk ventje E10 is.
Vrees het ergste....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef jessie het volgende:
[..]
Als ze daar pas via de streams achter moet komen zegt dat wel veel toch
ik ook.....quote:
Potentiële verkrachter. Dat zag ik al toen hij dronken Sabrina aanrandde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
E10 hoe meer ze NEE zegt hoe meer ze je WIL. Ja hoor E10 volgens mij is NEE toch echt NEE bij een vrouw idioot
idd en dan egbert een schuld gevoel aanpratenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Potentiële verkrachter. Dat zag ik al toen hij dronken Sabrina aanrandde.![]()
Tja, logica en logica......een hemelsbreed verschil..........quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef jessie het volgende:
En die logica, hij vind t echt zelf uit.
hij wast zijn handen in onschuldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd en dan egbert een schuld gevoel aanpraten![]()
nee nog niet; hij is te erg; semih lijkt me beter omdat mich dan meer gaat reagerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Conclusie na dit "mannengesprek" tussen Jeroen en Etienne.....de tijd is rijp voor Etienne om maandag BB uit te zwaaien......![]()
Beter Marcia want die mist niemandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee nog niet; hij is te erg; semih lijkt me beter omdat mich dan meer gaat reageren
'quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:34 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze is nu pas op dreef; dus ja ik ga d'r missen
daarom ze begint netquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
'
marcia was 1x opdreef in positieve zin dat was toen ze ladderzat was en iedereen op de bek pakte of aan iemand haar lul(letje) zat![]()
nee het is nu zn ex zogenaamdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef Djep het volgende:
Hee maar hee, vergis ik me nou of hoor ik e10 nooit meer over zijn vriendinnetje thuis??
mee eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef n1ek het volgende:
bij DGK zijn ze zo zat als wat, wat leuker om te kjiken opt moment :-)
ja nog steedsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Cyan het volgende:
slapen ze?
ik denk niet dat bb dat zo bedoeld heeft, maar dat het wel heel welkom was dat ze deze reactie van mo kregen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef berney het volgende:
Ik denk dat die madonna tape gisteren een goedmakertje was voor Rob,. Nu is er afstand gekweekt tussen Tijn en mo dat was wel nodig na 48 uur dansen.
Ze moeten ook goed uitrusten, wie weet blijven ze dan vanavond lekker lang opquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Sjees, ze zijn gisteren hartstikke vroeg naar bed gegaan... Wat een luiaards zeg...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:21 schreef Capaja het volgende:
van mij mag de haan best een keertje kraaien hoor
en vanavond een feestje ........................
Hoerenfeest IIIquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
als dat zo is verheug ik me er iig op
![]()
en waar blijkt dat uit ?... dat ze liggen te slapen ?, die 'afstand' zal van hele korte duur zijn als ze weer wakker wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef berney het volgende:
Ik denk dat die madonna tape gisteren een goedmakertje was voor Rob,. Nu is er afstand gekweekt tussen Tijn en mo dat was wel nodig na 48 uur dansen.
Neem maar van mij aan dat die afstand van korte duur is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef berney het volgende:
Rob kijkt niet naar BB en zn kinderen mogen ook niet kijken.. en BB doet echt niet iets om zo'n vreselijke man te pleasen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef berney het volgende:
of cluedo spelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:11 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog nooit mensen in een BB gezien, die zo veel slapen
Ze zullen vanavond wel weer allemaal vroeg naar bedje gaan.![]()
Ook zo walgelijk, en moeilijk af te pakken ook.quote:
Alleen E10 + Jeroen zijn wat later naar bed gegaan (rond 23:31)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook zo walgelijk, en moeilijk af te pakken ook.
Ik was al zo blij dat dat domme schaakspel weg was, kregen we dat er voor terug.
Maar ze zijn gisteren toch allemaal rond een uur of half tien naar bed gegaan?
Het is nu bij half 1, en ze liggen nog!! Dat is 14 uur!
BB strenger dan ooit
Volgens mij spuiten ze slaapgas in dat huisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen E10 + Jeroen zijn wat later naar bed gegaan (rond 23:31)
Dat is knap (zeker als je Alc. hebt genuttigd)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ging gisteren om half vier naar bed, en was er vanmorgen om 9 uur weer uit.![]()
Ik moest mijn neefje aanmoedigen bij de voetbal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is knap (zeker als je Alc. hebt genuttigd)
hmm heeft dat zijn voordeel dan als je zijn lievelingstante bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest mijn neefje aanmoedigen bij de voetbal.
Hij zit bij de F2'tjes![]()
Als ik niet zou komen, dan zou ik zijn lievelingstante niet meer zijn![]()
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hmm heeft dat zijn voordeel dan als je zijn lievelingstante bent?![]()
hmm en dat geloof jezelf. dat heeft hier niet gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Als die later groot is, dan komt die zijn lievelingstante helpen met behangen, witten, verven etc.
quote:
quote:Plaats de kinderen in een kring. Vraag aan een van de kinderen hoe hij of zij 's morgens wordt gewekt. (Bijvoorbeeld door moeder.) Maar hoe weet moeder dat het tijd is om op te staan? (Doordat de wekker afgaat). Heel lang geleden hadden de mensen geen wekker. Hoe wisten ze toen wanneer het tijd was om op te staan? (De zon kwam op, de haan kraaide.)
Wijs een van de kinderen aan als haan. De andere kinderen zijn kippen. Haan en kippen slapen op een stok. Dat is de bank. Alle kinderen gaan op hun hurken op de bank zitten.Geef dan de volgende opdrachten.
Iedereen in het kippenhok slaapt. Dat doen kippen op hun stok. Doe je ogen maar dicht.
De haan wordt wakker en begint te kraaien.
De kippen springen van hun stok. Ze rekken zich uit.
Ze zijn een beetje stram en tillen een voor een de poten op.
Ze hebben honger en beginnen stukjes graan van de grond te pikken.
Ze krabben met de achterpoten over de grond op zoek naar lekkere dingen.
De kippen fladderen door de kooi.
Ze willen een douche nemen in het zand. Ze rollen zich daar lekker door.
Ze hebben zin in een spelletje. De haan probeert zoveel mogelijk kippen te tikken. Iedere kip die afgetikt is, gaat op stok.
De haan kraait weer. (U geeft het kind dat haan speelt een teken.) De kippen die niet zijn afgetikt en de haan gaan ook op stok. Ze doen de ogen dicht en slapen.
Vroeger werd ik ontzettend enthousiast van dat soort spelletjes.quote:
Nee, vroegerrrrr, met mijn intens rollende Gooise "r".quote:
Nou ben ik t spoor bijster? Waarom mogen ze dan ook niet gewoon standaard in de tuin.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:14 schreef Capaja het volgende:
bb willen jullie ons alstublieft de datum laten weten want we zijn helemaal de weg kwijt
aldus micheline
en bb laat het via het scherm meteen weten
Daar kan ik me nog wel in vinden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:20 schreef Capaja het volgende:
dat was voor de datums op de etenswaren dat ze het wilde weten schijnbaar
In de vriezer kan daarintegen primaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:46 schreef tonja het volgende:
Ze doen brood in de koelkast. Dat moet je nooit doen, dat stolt het vet erin, en lijkt het meteen oud brood.
kloptquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de vriezer kan daarintegen prima
Goh wat is bb hard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:15 schreef Verida het volgende:
en bb geeft braaf de datum door.....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:51 schreef demins het volgende:
Mag ik Micheline doodverwensen, met Semih erbij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |