hehhe ik had het ff druk met die caps uploadenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:24 schreef DeeCruise het volgende:
En niet even een reactie geven op mijn post he....tssss
Maar is dan niet het hele idee van een 24uurs cam om zeep geholpen? Zo'n ding is toch onbemand? Of zit er echt een of andere neger voor 30 cent per uur te zoomen op alles wat langs komt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehhe ik had het ff druk met die caps uploaden
Mare idd.. iemand zoomt erop in ..dat heb je gezien toch![]()
groot gedeelte van de nacht staat dat ding helemaal stil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar is dan niet het hele idee van een 24uurs cam om zeep geholpen? Zo'n ding is toch onbemand? Of zit er echt een of andere neger voor 30 cent per uur te zoomen op alles wat langs komt?
Pispauze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
groot gedeelte van de nacht staat dat ding helemaal stil.
De streams zijn behoorlijk klote nu trouwens.. ze stoppen er steeds mee.
Mooie screenshots Hobjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:05 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn vervet aapjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee welke aapsoort dit is?
lijkt op dit aapje en dan is het de (op z'n engels) Vervet Monkey.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee welke aapsoort dit is?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
toen ik naar bed ging heb ik SNAGIT laten lopen, dus aan ruim 6 uur video denk ik
1.2gigquote:
Ik hoorde een luide bries, toen keken de meeste gnoes naar links maar de cam volgde nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |