wat leu proat völle en zegt wènigquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:11 schreef Incolumis het volgende:
goed te passe allemoal?
PWND!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:14 schreef Incolumis het volgende:
gooi je Twents Spreekwoordenboekje maar weg![]()
En ik ben ook weer van de partij dus dat mag geen probleem zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zijn dus ongeveer 40 posts per uur...., moet lukken zou ik zeggen![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
En ik ben ook weer van de partij dus dat mag geen probleem zijn
@ all Goedemorgen deze morgen... heerlijk bijgekomen van een zeer productief bf2 weekend
het wes zeker een leuk weekend. ook goed squad work van alle boffersquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
En ik ben ook weer van de partij dus dat mag geen probleem zijn
@ all Goedemorgen deze morgen... heerlijk bijgekomen van een zeer productief bf2 weekend
quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:36 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis trekt zijn klompen aan, stapt op de trekker, rijdt een kwartiertje, en komt buurman egbert tegen.
"ja moi, keerl"
TUKKERR!!!!!!quote:
nej, kiek wel boer zoekt vrouwquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:40 schreef Incolumis het volgende:
kiek ie wa es "van jonge leu en oale grond?"
zie hier de nieuwe bausquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
@: ik gok op zon 1200 punten... niet zo donders veel maar toch goed genoeg voor mij. haha heb een nieuwe wapen gevonden. de PKM, die is echt goed gewoon. in karkand menig sniper van t dak geknald
![]()
jaja, net zoals de wijzen zeker uit het oosten komenquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:51 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik heb me trouwens laten vertellen dat er in t westen meer boeren zitten dan in t oosten![]()
en dat de mensen uit t oosten harder werken, maar dat kan ik zelf niet onderbouwen hahaquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, net zoals de wijzen zeker uit het oosten komen![]()
kan ik me wel voorstellen als ik dat zo voor me een beeld van creeerquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:52 schreef Incolumis het volgende:
twente is wel het dichtsbevolkte deel van nederland na de randstad
ik woon in ctrl-alt-delquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
anyway, ik ben ook een fan van overijsel hoor, mn vriendin (oorspronkelijk) komt uit rijssen![]()
en dr ouwelui wonen nu in enter![]()
rijssen. zeer gelovig..quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
anyway, ik ben ook een fan van overijsel hoor, mn vriendin (oorspronkelijk) komt uit rijssen![]()
en dr ouwelui wonen nu in enter![]()
ja is t ook, maar ik dacht misschien is inco wel heel trots op zn stad en gaat die flippen als ik zeg dat almelo geen reet aan is.. hahaquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:59 schreef Incolumis het volgende:
almelo leuk? pauperstad!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja is t ook, maar ik dacht misschien is inco wel heel trots op zn stad en gaat die flippen als ik zeg dat almelo geen reet aan is.. haha![]()
de wijzen komen uit het westen hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, net zoals de wijzen zeker uit het oosten komen![]()
@#$@#$%^$@#$@#quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja is t ook, maar ik dacht misschien is inco wel heel trots op zn stad en gaat die flippen als ik zeg dat almelo geen reet aan is.. haha![]()
uit gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
de wijzen komen uit het westen hoor![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uit gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:06 schreef egg-bird het volgende:
hey ijsmuts men score per houre is nu 103.12. goede vooruitgang.
haha die blijft goed!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uit gouden korenaren schiep god de twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja erg trotsquote:De Turkse stad Denizli is partnerstad van Almelo. 7,8% van de inwoners van Almelo is van Turkse afkomst.
hahaha dat is toch van south park... yeah yeah i saw the terrence and phillip movie,. who wants to touch me, I SAID WHO WANTS TO TOUCH ME!!!,. whooooowquote:
OMG ik wou net een klant aan nemen, lees ik je reactie. echt ik moest lachenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
mooi, zo, pak ik je bij je salty balls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |