Dat kan ik lekker niet hier, duhquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
check de marshall site, duh ?![]()
Mooi, dan kan hij na het weekend de deur uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef Desensitized het volgende:
Ik koop die van BrianMoet hem altijd nog betalen. Maar dat gebeurt dit weekend.
van jcm800 tot jcm2000quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor geluid komt er uit zo'n ding
samples ?![]()
Ook voor een Marshall achtig geluid uit een Fender is hij geschiktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef Neidropje het volgende:
[..]
van jcm800 tot jcm2000en nee dit is niet die van Brian. Ik heb hem toevallig ook maar heb hem nu vervangen door een distortionpedaal met een ander karakter
(quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ook voor een Marshall achtig geluid uit een Fender is hij geschikt
hoe bevallen ze?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vanavond mijn eurosnaren eens proberen...![]()
Jij doet nu precies hetzelfde als wat hij waarshcijnlijk doetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat?
Heb je het wel eens gehoord? Nee? Nou dan
Ja vind ik ook!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij doet nu precies hetzelfde als wat hij waarshcijnlijk doet
gelijk conclusies trekken
Misschien heeft ie het wel geprobeert weet jij veel
Nee, dat zie je verkeerd. Ik bewijs alleen dat jij niet altijd gelijk hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je alleen dat jij niet altijd gelijk hebt![]()
Nee Les Pauls zijn gewoon lelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij doet nu precies hetzelfde als wat hij waarshcijnlijk doet
gelijk conclusies trekken
Misschien heeft ie het wel geprobeert weet jij veel
Snelheid is grotendeels toch een kwestie van oefenen oefenen oefenenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef CharlotteTheHarlot het volgende:
Klein vraagje...
Ik kan nummers als, Breaking the Law, Heading out to the Highway, You've got another thing coming, Metal Gods ( Alle 4 van Judas Priest ) vlekkeloos naspelen. Ook sommige nummers van Metallica, Iron Maiden, Twisted Sister, The Ramones wil ook wel lekker. Maar zodra het op héél snel gitaar werk aankomt, denk aan Erruption van EVH, de solo van Rock You Like a Hurricane van Scorpions, en ander snel materiaal, ga ik de fout in. Vinger plaatsing op het fretboard, gaat dan niet van een lei'en dakje.
Ik zit niet op gitaar les, heb zelf de nummers aangeleerd. Maar ik zou graag mijn techniek, en snelheid willen verbeteren. Is het een aanrader om les te nemen? En na hoeveel aantal x tijd, kan ik al progressie merken?
Alvast bedankt!
Je moederquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee Les Pauls zijn gewoon lelijk.
ehm, gewoon allebei tegelijk gebruiken dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb een zeer dringende vraag; ik kreeg de tip om een Crybaby pedaal te halen voor het betere jank- en scheurwerk, maar nu hoor ik ineens dat dat in combinatie met distortion/overdrive moet. Kan iemand me hier uitleggen hoe ik dat nu écht moet doen?
misschien de meest domme vraag ooit, maar toch bedankt![]()
Zo doe ik het ook, nette uitlegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik raad het volgende aan:
[afbeelding]
#1:
Powerchords
Barre akkoorden
Solo (nouja, shred stukjes)
Gewoon noten spelen
#2:
- Bends in solo's (met je duim over de nek kan je beter kracht zetten)
- Open akkoorden als C, E, D, etc. en bijv de diminished akkoordvormen hoger op de nek. Met je duim op de E snaar mute je die snaar en kan je makkelijk alle snaren aanslaan zonder dat het lelijk klinkt
- Hoog op de nek soleren, als je bij frets 17-24 moet zijn kan het lastig zijn #1 te gebruiken, zeker als je staand speelt
Dat zijn de meest efficiente positie's voor je frethand, nooit de duim naar de zijkant houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |