Alsof ik die lambal van een joe satriani ga naspelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Blivox het volgende:
Metallica op een JS1000? Heiligschennis is het!
Als je kickt op snelle noten, tremelowerk en flageolettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof ik die lambal van een joe satriani ga naspelen
Seek & Destroyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen nummers
Velvet revolver - fall to pieces
Turbonegro - Age of Pamparius
en nog 1ik denk iets van metallica
Ja vet nummerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Seek & Destroy![]()
Heb nu ook eindelijk de goeie tab. Staat in de huidige Total Guitar![]()
Jup, hij bromt ook met het volume dicht.. Damwoude ligt niet bepaald naast de deur hier neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een aardingsprobleem nu. Garantie? Waar woon je ergens?
Als je in de buurt woont wil ik er gerust eens naar kijken.
Bromt hij ook met het volume dicht? Erg heet? Rook/stank?
ja, als ie rookt ben je genaaid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een aardingsprobleem nu. Garantie? Waar woon je ergens?
Als je in de buurt woont wil ik er gerust eens naar kijken.
Bromt hij ook met het volume dicht? Erg heet? Rook/stank?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, als ie rookt ben je genaaid.
elektrische apparaten lopen namelijk op rook, de logische opvolger van stoom.
en als nu de rook uit je apparaat gaat, dan doet ie niet meer he.
Dan denk ik dat je inderdaad een aardingsprobleem hebt [zo het nu lijkt]. Zou je best willen helpen. Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Jup, hij bromt ook met het volume dicht.. Damwoude ligt niet bepaald naast de deur hier neeEn de versterker is 2e hands, dus geen garantie.. En hij rookt en stinkt niet nee.. Hij wordt volgens mij ook niet extreem heet, maar ik heb 'm ook niet lang aan gehad, ben veel te bang dat er nog meer naar de donder gaat!
Nah, als er iets heel heet wordt omdat er iets niet klopt in de stroomkring kan er iets van kunstof of iets gaan smelten en het toch nog doen.. Tenminste ik denk dat hij zoiets bedoeltquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, als ie rookt ben je genaaid.
elektrische apparaten lopen namelijk op rook, de logische opvolger van stoom.
en als nu de rook uit je apparaat gaat, dan doet ie niet meer he.
denk je echt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Nah, als er iets heel heet wordt omdat er iets niet klopt in de stroomkring kan er iets van kunstof of iets gaan smelten en het toch nog doen.. Tenminste ik denk dat hij zoiets bedoelt
uiteraard, nog van toen rook apparaten net nieuw warenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef Desensitized het volgende:
Dat denk ik nietIs wel het oudste electronica grapje wat er is
Haha, ik kan op zich ook wel gratis reizen, maar naar Friesland ben ik al snel zo'n 2 uur onderweg.. en dan moet ik nog terug ook!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je inderdaad een aardingsprobleem hebt [zo het nu lijkt]. Zou je best willen helpen. Waar woon je ergens?
Kan gratis reizen, dat word dan even halen/brengen
Geen idee, je hebt soms de raarste dingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Haha, ik kan op zich ook wel gratis reizen, maar naar Friesland ben ik al snel zo'n 2 uur onderweg.. en dan moet ik nog terug ook!Maar heel erg bedankt voor je aanbod! Hoe kan het dan zo zijn dat tijdens het spelen in éen keer een probleem met de aarde komt?
EN dat gaat niet lukken want ben me huis aan het opknappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen eens pics maken van me gitaren
aan Mijn Siver Star ken niemand aan tippen
jackhammer kopen?:Pquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Straks misschien nog even naar feedback om een overdrive pedaal te halen![]()
Wat voor geluid komt er uit zo'n dingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:44 schreef Neidropje het volgende:
[..]
jackhammer kopen?:P
[afbeelding]
check de marshall site, duh ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:49 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat ik het dan juist wel wat vind...
Samples idd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |