Gisteren was vrijdag de 13e hoor, niet vandaag,quote:
Ik heb blijkbaar gisteren een kitten vermoord?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:31 schreef Domo-Kun het volgende:
hoi lesbies, bie's , homotjes en de rest
wat is een kitten vermoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar gisteren een kitten vermoord?
"Everytime you masturbate....God kills a kitten."quote:
Waar haal jij die wijsheid vandaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
"Everytime you masturbate....God kills a kitten."
Das Domo-Kun's signature,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan
dat had ik nog nooit gehoord![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef maedel het volgende:
hoi
ik was gisteren naar een schoolreünie...
En ik ben weer helemaal bij nu. Ik weet wie er allemaal nog meer lesbisch is van wie er bij mij in de klas zat
(damn, had ik dat toen maar geweten!)
Ja gewoon 15 jaar terug gaan in de tijd, maar dan wel met de kennis van nuquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef maedel het volgende:
hoi
En ik ben weer helemaal bij nu. Ik weet wie er allemaal nog meer lesbisch is van wie er bij mij in de klas zat
Too much information.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar gisteren een kitten vermoord?
De halve klas?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef maedel het volgende:
hoi
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil. Ik wil mistroostig naar buiten kunnen staren naar de restanten van een regenboog die langzaam wegvaagt en ons louter een grijze massa voor ogen laat houden. Ikwil genoeglijk aan de thee nippen om de zoete warmte door mijn lichaam te voelen, terwijl het deken en wij elkaar verwarmen met de diepste warmte.
Is ze zwanger?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
hey de L is een beetje dikker geworden geloof ik...
Jemig, wat ben jij een romanticus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil. Ik wil mistroostig naar buiten kunnen staren naar de restanten van een regenboog die langzaam wegvaagt en ons louter een grijze massa voor ogen laat houden. Ikwil genoeglijk aan de thee nippen om de zoete warmte door mijn lichaam te voelen, terwijl het deken en wij elkaar verwarmen met de diepste warmte.
Als je een lesbisch kind wil maken, moet je seks hebben bij volle maan, op een hoogslaper met een dubbele bedbodem en een rood met wit gestippeld dekbedovertrek, terwijl Tom Waits zachtjes door de kamer klinkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:53 schreef liefie_ het volgende:
ow dat zou tof zijn!
als het maar lesbo babys zijn geen hetero's!
Ain't nothin' wrong with a bit of romance, baby.quote:
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voor stellen, zal wel weer zoiets zijn als dat in H, dat mensen niet zeggen wat ze denken en opeens allerlei mensen iets 'vinden' , ofzo. Op Wonderer kan je helemaal niet boos zijn,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:21 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gister een stomme reactie op een forum geplaatst en nou is iedereen boos op me
Nou...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voor stellen, zal wel weer zoiets zijn als dat in H, dat mensen niet zeggen wat ze denken en opeens allerlei mensen iets 'vinden' , ofzo. Op Wonderer kan je helemaal niet boos zijn,.
Anyway, in L ben je velig,.
Ik heb er twee, kies maar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Op wiens schouder mag ik uithuilen?
Die bril staat je stoer in je FoBo trouwensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Op wiens schouder mag ik uithuilen?
Relatie -> uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er twee, kies maar.
Wat is er aan de hand?
Thanks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die bril staat je stoer in je FoBo trouwens.
Da's kut (denk ik. Als je moet huilen is het wel kut). Waarom? Hoe? En nu?quote:
Meneer kwam even langs om te vertellen dat het uit was en gelijk weer te vertrekken. Oh ja, na noodgedwongen een halfuur gehuil van mij te moeten hebben aanschouwen. En daarna was ik er gewoon ziek van, en boos, en had ik zoiets van, ga nu maar. En nu is het leeg. En stil. En niets.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's kut (denk ik. Als je moet huilen is het wel kut). Waarom? Hoe? En nu?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meneer kwam even langs om te vertellen dat het uit was en gelijk weer te vertrekken. Oh ja, na noodgedwongen een halfuur gehuil van mij te moeten hebben aanschouwen. En daarna was ik er gewoon ziek van, en boos, en had ik zoiets van, ga nu maar. En nu is het leeg. En stil. En niets.
Da's... vreemd. Neem aan dat je het niet aan had zien komen? Gaf hij nog een reden op?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meneer kwam even langs om te vertellen dat het uit was en gelijk weer te vertrekken. Oh ja, na noodgedwongen een halfuur gehuil van mij te moeten hebben aanschouwen. En daarna was ik er gewoon ziek van, en boos, en had ik zoiets van, ga nu maar. En nu is het leeg. En stil. En niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |