Same here....altijd zeiken over een ander en zelf geen moer uitvoeren bv.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef arneaux het volgende:
Ik zet 10 seconden de streams aan en het eerste wat me opvalt is dat Marcia Jeroen niet gewoon normaal vast heeft maar krampachtig haar arm intrekt. Ik mag haar eigelijk ook voor geen meter.
Ja maar heb je gezien hoe Jeroen zich gedraagd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef arneaux het volgende:
Ik zet 10 seconden de streams aan en het eerste wat me opvalt is dat Marcia Jeroen niet gewoon normaal vast heeft maar krampachtig haar arm intrekt. Ik mag haar eigelijk ook voor geen meter.
Om eerlijk te zijn heb ik weinig van de dansstreams gezien dus wat dat betreft kan t niet écht beoordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar heb je gezien hoe Jeroen zich gedraagd?
Maakt geen kontakt met haar, en kijkt alleen maar autistisch in de spiegel.
hoe is je kater?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:10 schreef noddy1 het volgende:
Jeroen is op zijn best als hij 48 uur naast een bed ligt.
volgens mij heb jij wat tegen Jeroenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoe is je kater?
Ja, dat heb ikquote:
Neuh, geef mij Rik maar, die danst momenteel met een soort lijk.quote:Marcia is ook een gezellig type. Echt een waarmee je over de vloer wil swieren
Ik denk dat je dat niet echt kan zeggen. Hij is niet een schreeuwerig type. Aan de andere kant laat hij zich ook niet meeslepen met de waan van de dag in dat huis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik![]()
Er zit niks in bij die jongen, en daar erger ik me aan, heerlijk toch
[..]
Dat zei ze na de eerste shift ook letterlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef kukeleku het volgende:
Je merkte vanaf het begin al dat Marcia liever niet met Jeroen wilde dansen, vind niet zo gek dat hij daar dan zo op reageert.
dat komt omdat marcia gisteren al zei niet meer met jeroen te willen dansen. En geforceerd dansen, zoals dit, helpt dan niet echt. Dus krijg je deze toestandenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoe is je kater?
Denk dat ze allemaal uitgeput neervallen op de eerste de beste bank of stoelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef riri het volgende:
vraag me af wie straks als het dansen is afgelopen laat zien een echte ruggegraat te hebben...denk dat marlies als eerste kasjewijlen gaat![]()
Ik vind Marcia echt zo'n jaloers en beter-willen-voordoen-dan-ze-is-wijf, waarbij haar gras altijd groener moet zijn dan dat van bij de buren. En ze hekelt Mo, aangezien Mo met de 'leukste jongen van het huis' Tijn danst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Dat zei ze na de eerste shift ook letterlijk![]()
Mja het zei al genoeg dat ze aangaf dat floris maar met rob kwam rellen voor de poort. Zodat de opdr kon mislukkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou hopelijk kan ze maandag lekker met haar 'pappa' en Floris dansen.![]()
Nou inderdaad, die ziet er meer dood uit dan levend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh, geef mij Rik maar, die danst momenteel met een soort lijk.
In deze Marcia omschrijving kan ik me meer dan vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind Marcia echt zo'n jaloers en beter-willen-voordoen-dan-ze-is-wijf, waarbij haar gras altijd groener moet zijn dan dat van bij de buren. En ze hekelt Mo, aangezien Mo met de 'leukste jongen van het huis' Tijn danst.
Nou hopelijk kan ze maandag lekker met haar 'pappa' en Floris dansen.![]()
Ik heb het geluid maar uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef kukeleku het volgende:
Ja Micheline ik weet nu wel dat je je hiel niet meer voelt en overal pijn hebt![]()
Behalve in die hiel danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef kukeleku het volgende:
Ja Micheline ik weet nu wel dat je je hiel niet meer voelt en overal pijn hebt![]()
Tijn & Moquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef natronic het volgende:
And the winner of the dance contetst is: ..............
En dat zijn ze nog steeds.............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijn en Mo hebben het nu ook echt gehad . . . . en ze waren zo lang het "beste" koppel
en dan 24 uur gaan slapen, waardoor er voor de streamers weer ff geen zak te beleven is!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal uitgeput neervallen op de eerste de beste bank of stoel
jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Capaja het volgende:
moeten ze nu tot 5 uur met zn allen op de vloer blijven ?
leuke geintjes zijn datquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:48 schreef Springveertje het volgende:
Het wordt 17:15, want de klok heeft eergisteren even een 15 minuten stil gestaan..... geintje van BB denk.......
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:52 schreef Capaja het volgende:
en als laatste nummertje straks hennie huisman ?
met zn allen ..........................
Sorry, inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef Springveertje het volgende:
[..]
En dat zijn ze nog steeds.............![]()
![]()
huh... zei je iets ????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef BigBuzzz het volgende:
Is iedereen hier ook al in slaap gevallen ? ? ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef BigBuzzz het volgende:
En dan te bedenken dat de komende 48 uur nog saaier zullen zijn . . . . . .quote:
Ik hoop inderdaad ook dat het laatste uur nog een beetje swingend wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat nu zelfs Tijn en Mo langzaam het loodje leggen...ff beetje goeie muziek erin BB.![]()
happy hardcore shit erin gooienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat nu zelfs Tijn en Mo langzaam het loodje leggen...ff beetje goeie muziek erin BB.![]()
Hadden idd ff een dipje, maar wat wil je na 10 uur achter elkaar dansen, maar staan nu weer heel innig tegen elkaar aan te dansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef T-lex het volgende:
Hij compenseerd voor Mich d'r klaagzang...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:20 schreef Lady-night het volgende:
Die Semih heb ik nauwelijks horen klagen of heb ik dat gemist.
Van wat ik heb gezien, nauwelijks. Hij had de 1e shift wel heel veell last van zijn knie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:20 schreef Lady-night het volgende:
Die Semih heb ik nauwelijks horen klagen of heb ik dat gemist.
Micheline en Marlies klagen voor de hele groep bijelkaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, nauwelijks. Hij had de 1e shift wel heel veell last van zijn knie.
Zijn vriendinnetje is een ander verhaal.![]()
Huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef T-lex het volgende:
Ruzie in de tent....Mo en nog iemand? Maar wie...heb ik ff gemist.
maar dat van Roel en Dido was leuker om naar te kijken dan ditquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef Day het volgende:
Die zielige blik van Tijn als hij weer 'ns op z'n sodemieter krijg van Mo.![]()
Hij is nog hondser dan Roel!
Ik begin steeds meer door te krijgen dat Mo niet zo lief is als ze zich voordoet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef berney het volgende:
Zo zeg wat een teringtrut die monique.. Laat ze zelf d'r muil effe houden ja.
. Wat een gezeik met dat mens altijd
Dat heb ik nu ook, begin steeds meer door te krijgen wat Hilde bedoelde. :yquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer door te krijgen dat Mo niet zo lief is als ze zich voordoet.
Van wat ik ervan kan begrijpen heeft ze iets over Marlies gezegd wat Tijn niet leuk vond. HIj heeft er wat van gezegd en zij is daar weer van over de rooie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef arneaux het volgende:
Vooral, wáárom loopt Monique te ijlen? Wat zou Tijn gedaan hebben?
Komt allemaal weer goed, ff de uitlaadklep open, dat wilde tijn toch? Uiten als het ff tegenzit.......komt goed allemaalquote:
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Komt allemaal weer goed, ff de uitlaadklep open, dat wilde tijn toch? Uiten als het ff tegenzit.......komt goed allemaal![]()
de enige(ste) die hier loop te janken ben jijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef schatje het volgende:
Staat Tijn nou te janken?
Blegh, huilende mannen.
Daarom lach ik me altijd kapot om Mon, actrice is het. Heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:48 schreef Bartoli het volgende:
kijk ze hangt alweer om die dikke nek van tijn
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef schatje het volgende:
Staat Tijn nou te janken?
Blegh, huilende mannen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef natronic het volgende:
[..]
de enige(ste) die hier loop te janken ben jij
Zeg ik toch? Alles komt weer goed..........iedereen is vermoeid dus dan is er ff een brokkie irritatie.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:48 schreef Bartoli het volgende:
kijk ze hangt alweer om die dikke nek van tijn
Eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef schatje het volgende:
Marcia een maandag hopelijk eruit. Bah, wat een nietszeggende trut.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Van wat ik ervan kan begrijpen heeft ze iets over Marlies gezegd wat Tijn niet leuk vond. HIj heeft er wat van gezegd en zij is daar weer van over de rooie.
Het valt alleen wel op dat de aanleiding altijd 1 van de andere vrouwelijke bewoners is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Komt allemaal weer goed, ff de uitlaadklep open, dat wilde tijn toch? Uiten als het ff tegenzit.......komt goed allemaal![]()
ze moet gewoon een keer flink genomen worden... kom op Tijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens.
[..]. Monique wordt echt steeds achterbakser. Ze is goed in de schone schijn ophouden maar ondertussen. Ik ben écht benieuwd hoe Rob t thuis heeft, dat zal ook wel geen feestje zijn.
feestje met veel bier waarschijnlijk om zich helemaal van de kaart te zuipen. om eindelijk niks meer te weten van wat gebeurd isquote:
Welnee, die neukt er gewoon op los. Die zorgt echt wel dat ie niets te kort komt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]. Monique wordt echt steeds achterbakser. Ze is goed in de schone schijn ophouden maar ondertussen. Ik ben écht benieuwd hoe Rob t thuis heeft, dat zal ook wel geen feestje zijn.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:54 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, Marlies de heks keek net heel aandachtig in de spiegel.
Wat ben je streng vanmiddagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:54 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, Marlies de heks keek net heel aandachtig in de spiegel.
Rik is een lafaard. Hij heeft grote praatjes maar als het puntje bij paaltje komt durft ie niets te zeggen. Hij zou Semih ook flink aanpreken over zijn alcoholgebruik. Nou mooi niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
Ik zie Rik in beeld en vraag me af: wanneer gaat hij eens een heart to heart praatje houden met z'n grote broer over Mo?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:56 schreef berney het volgende:
[..], wat hebben we een hekel aan d'r he
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef berney het volgende:
Kijkt die kut marlies weer in die camera.
Mwah schatje is de hele middag al aan het mopperen op Monique en Marlies.quote:
JIj bent echt de Mo en Tijn-expert, hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef T-lex het volgende:
Mo heeft niet zo zeer een probleem met Tijn volgens mij...maar meer met het gelul over haar en Tijn door de bitches(marlies en marcia) in dat huis. Dat Tijn daar even een tik van meekrijgt das ff jammer voor hem, maar de vermoeidheid zal daarin ook wel meespelen.![]()
Mo keek net ook ff maar Marcia toen ze weer close met Tijn danste...nou die blik zei ook wel wat. laten we het de "steek die maar ergens waar de zon niet schijnt" look noemen.![]()
Tussen Mo en Tijn zit/komt het echt wel goed hoor...benk helemaal niet bang voor.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Nu weet ik waarom BB iedere keer de maan liet zien.
Ik ben er onderhand al imuun voor....... Ze mag best haar mening geven hoor! Hebben wij weer wat in te tikken.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah schatje is de hele middag al aan het mopperen op Monique en Marlies.
gebeurt dat in jouw omgeving zo dat je denkt dat anderen dat op dezelfde manier doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, die neukt er gewoon op los. Die zorgt echt wel dat ie niets te kort komt.
ik las de kut van marliesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef berney het volgende:
Kijkt die kut marlies weer in die camera.
Ach, dat is te veel eer...maar je mag me gerust "god" noemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
JIj bent echt de Mo en Tijn-expert, hè?![]()
Dat was dan vast een tegenvaller toen je ging kijkenquote:
ja pciesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef noddy1 het volgende:
@ Djep Je bedoelt liplezen?
Nee, het is gewoon een vermoeden joh. Dat beeld krijg ik bij hem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef riri het volgende:
[..]
gebeurt dat in jouw omgeving zo dat je denkt dat anderen dat op dezelfde manier doen?
Dat plukkie shag wat er onderaan bungeld?????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was dan vast een tegenvaller toen je ging kijken
goeie opmerkingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:58 schreef natronic het volgende:
Iedereen heeft zijn mening altijd klaar om anderen kompleet af te zeiken. Ben benieuw wat voor een soort wonder mensen jullie wel niet zijn
Marlies is dus gewoon een sociaal slecht functionerend persoon die zich niet echt makkelijk in gezelschappen handhaaft volgens mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:08 schreef avonne het volgende:
Ik snap niet zo dat iedereen zo'n hekel aan Marlies heeft. Ik vind haar compleet oninteressant. Dat er dan hier en daar iets roddelachtigs uitkomt is nou net iets waardoor ze nog net niet onderaan mijn lijstje staat.
trouwens, ik ben trouwens heel wat venijniger.
toevallig heeft Monique verteld dat toen ze een tijdje uit elkaar waren (voor ze getrouwd waren) dat Rob als een beest heeft liggen rondneuken. "maar hij vond het zelf niet interessant" of zo iets zei ze er van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef riri het volgende:
[..]
gebeurt dat in jouw omgeving zo dat je denkt dat anderen dat op dezelfde manier doen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is dus gewoon een sociaal slecht functionerend persoon die zich niet echt makkelijk in gezelschappen handhaaft volgens mij.
Vandaar dat semi-geinteresserde, ze weet zich gewoon geen houding te geven.
Dat dat hier als venijnig of berekend gezien word snap ik niet helemaal.
was ff naar de winkel. Als de morgen is gekomen zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef n1ek het volgende:
Deze Jan Smit plaat is bij de bewoners nog niet bekend
Goeie middag trouwens..
Zie je, heb ik toch weer gelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef avonne het volgende:
[..]
toevallig heeft Monique verteld dat toen ze een tijdje uit elkaar waren (voor ze getrouwd waren) dat Rob als een beest heeft liggen rondneuken. "maar hij vond het zelf niet interessant" of zo iets zei ze er van.
Tja, hij vond gewoon elke avond een andere dame in zijn bed![]()
Ja! Was een lekker nummertje ff voor ze!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was ff naar de winkel. Als de morgen is gekomen zeker?
Nu Grad Damen nog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Ja! Was een lekker nummertje ff voor ze!![]()
Mjah maar ze ziet er toch ook gewoon uit als een onhandige Pino uit Sesamstraat en absoluut niet venijnigquote:
En wanneer was dat dan ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef avonne het volgende:
[..]
toevallig heeft Monique verteld dat toen ze een tijdje uit elkaar waren (voor ze getrouwd waren) dat Rob als een beest heeft liggen rondneuken. "maar hij vond het zelf niet interessant" of zo iets zei ze er van.
Tja, hij vond gewoon elke avond een andere dame in zijn bed![]()
Ik weet niet of BB dat wel aandurft...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef Fikkert het volgende:
ben nu al benieuwd hoe de stemming wordt als ze horen dat de WO niet is geslaagd
nou, daar wil ik ook wel over speculeren, maar dat is vast off topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef Fikkert het volgende:
ben nu al benieuwd hoe de stemming wordt als ze horen dat de WO niet is geslaagd
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik weet niet of BB dat wel aandurft...![]()
Dan blijft er vast niet veel van het interieur over...![]()
Ze kijkt sneaky en dat in combi met het glijerige jaa, absoluuuuuuut. En ze is ook sneaky trouwens, ze praat met iedereen mee en dat kan zomaar 100% iets anders zijn dan wat ze 5 minuten ervoor zei.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah maar ze ziet er toch ook gewoon uit als een onhandige Pino uit Sesamstraat en absoluut niet venijnig![]()
Precies, een beetje actie! Dan krijg je de leuke discussies en dronken acties!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar wil ik ook wel over speculeren, maar dat is vast off topic
zullen ze dan één groep vormen of juist uiteen vallen?
Ik denk trouwens dat BB het maar goed moet keuren en er zaterdag weer een lading drank in moet gooien. Dat zijn toch de leukste avonden.
begin deze week of zo, in een prive gesprek met Tijn.quote:
Stiekem hoop ik eigenlijk dat BB het afkeurt.. laat maar rellen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch doen en de bewoners naderhand laten opdraaien voor de kosten
![]()
Dat doen anderen wel ergerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze kijkt sneaky en dat in combi met het glijerige jaa, absoluuuuuuut. En ze is ook sneaky trouwens, ze praat met iedereen mee en dat kan zomaar 100% iets anders zijn dan wat ze 5 minuten ervoor zei.
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef Morwen het volgende:
Willen alle bewoners even niet zingen.
Dat ligt helemaal aan Marcia.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef berney het volgende:
Marcia&Jeroen zijn echt nader tot elkaar gekomen zeg.
Nope, die gaan dan allemaal snel naar bed en morgen rond 12.00 uur rollen ze uitgerust hun nest uit om vervolgens heel de dag stil op de bank te gaan hangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef Yez het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik eigenlijk dat BB het afkeurt.. laat maar rellen!![]()
![]()
Als ze deze opdracht goedkeuren, dan is BB voor mij helemaal klaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, daar wil ik ook wel over speculeren, maar dat is vast off topic
zullen ze dan één groep vormen of juist uiteen vallen?
Ik denk trouwens dat BB het maar goed moet keuren en er zaterdag weer een lading drank in moet gooien. Dat zijn toch de leukste avonden.
Als BB dit als "opdracht geslaagd" bestempeld dan ga ik op zaterdag hetzelfde doen: er lekker een lading drank in gooienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef tonja het volgende:
Semih voelt zich volgens mij ook niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef schatje het volgende:
Tijn ook met die achterlijke oortunnels. Als ie ze eruit haalt heeft ie van die grote gaten in zijn oren.
Je zou hem er toch zo inschuivenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef Fikkert het volgende:
Pas op saa ... een hertje !!!!!
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/hertkl.jpg]afbeelding][/URL]
Of áfkeuren en er zaterdag weer een lading drank in gooien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef avonne het volgende:
Wat mij betreft, lag het in de lijn der verwachtig.quote:
Ik heb geen idee, ik heb niks om erin te schuivenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nu nog steeds ???![]()
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/hertklicht.jpg]afbeelding][/URL]
Saai wordt het zeker vanavondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Bartoli het volgende:
nog een half uur voordat het wellicht heel saai gaat worden
Wat de uitkomst ook mag zijn, ik verwacht niet dat de bewoners nog erg actief zullen zijn vanavond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Bartoli het volgende:
nog een half uur voordat het wellicht heel saai gaat worden
Heb je onze optimist ook weerquote:
laten we hopen uber optimistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je onze optimist ook weer![]()
Het wordt gewoon doorknallen vanavondRik wil dat wel, zei hij gisteren.
![]()
Maken we het hier toch gewoon gezellig?quote:
Misschien wel, misschien nietquote:Het wordt gewoon doorknallen vanavondRik wil dat wel, zei hij gisteren.
![]()
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb niks om erin te schuivenMaar als ik een man zou zijn lijkt me dit heel wat minder idd
![]()
Doe mij die maar iddquote:
Dan vind ik je niet meer lief hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe mij die maar iddEn anders ga ik ruzie maken met Bong, dat is een hele uitdaging namelijk
![]()
Sabje is de Natte lie van BB6quote:
Die Saar gaat zo echt instortenquote:
Lijkt mij eerder E10, die stond vooral in het begin heel vaak stil.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel leuk zijn als BB de weekopdracht door één persoon laat mislukken
Bijvoorbeeld door Micheline![]()
Lijkt me helemaal superquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik enkele uurtjes gemist hebquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder E10, die stond vooral in het begin heel vaak stil.
Of door Tijn, wordt ie zeker genomineerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline begon daar ook over met Tijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef Lady-night het volgende:
Op de BB-site dat Tijn en M een pauze namen die ze eigenlijk niet mochten, dus duidelijk DE WEEKOPDRACHT IS NIET GEHAALD
het is zo'n emotionele jongen . . . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat Etiënne half te janken? Heeftie gezopen?
Dat is gewoon zijn standaard hoofd, zielig hehquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat Etiënne half te janken? Heeftie gezopen?
Alleen Tijn wint niet,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij kan Monique Tijn zeker zo gek krijgen, dat als hij wint, hij zéker de helft van het prijzengeld aan haar geeft.
Zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan komt de mededeling: "Beste bewoners, ook voor jullie is het vrijdaf de 13e. De weekopdracht is niet gehaald. "
Dan kunnen ze iedereen wel genomineerd laten staan, want echt NIEMAND heeft aan de kant staan aanmoedigen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef berney het volgende:
Het mooiste zou zijn, de wo is gehaald maar Monique en Tijn zijn gneomineerd omdat zij eerder pauze namen wat niet mocht.
+ die 2 op noodrantsoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef berney het volgende:
Het mooiste zou zijn, de wo is gehaald maar Monique en Tijn zijn gneomineerd omdat zij eerder pauze namen wat niet mocht.
Tijn en Monique wilden later pauze nemen als de anderen en dansten toen nog heel even door, toen zei Micheline dat mag niet jullie moeten nu pauze nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef Lady-night het volgende:
Op de BB-site dat Tijn en M een pauze namen die ze eigenlijk niet mochten, dus duidelijk DE WEEKOPDRACHT IS NIET GEHAALD
Waar heb je dat gelezen ? ? ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef Lady-night het volgende:
Er hoeft geen spatie tussen de puntjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
het is zo'n emotionele jongen . . . . .
Als ze maar gelijk weer zijn begonnen . . . . je mag best dansen in je pauzequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Tijn en Monique wilden later pauze nemen als de anderen en dansten toen nog heel even door, toen zei Micheline dat mag niet jullie moeten nu pauze nemen.
Rik dan: "Ik zie geen nullen.......HOI HOI"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of dat de klok van 00:00:01 naar 13:10:06![]()
je hebt gelijk, maar wat is het probleem ? ? ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er hoeft geen spatie tussen de puntjes.
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor: That`s what friends are for
Radio 10 Goldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Frank-NL het volgende:
Het lijkt wel of Skyradio aanstaat.
Thank you for the musicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Morwen het volgende:
Ik ben benieuwd wat het laatste nummer is, zal vast wel de laatste ronde zijn zoals ze net al zongen.
Niet dus![]()
Mooier kan het niet iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een timing dit, topic precies vol aan het einde van de dansmarathon
Dank je, kon het zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:13 schreef latevogel het volgende:
15:38"Ik wil gewoon niet aangeraakt worden"
Tijn en Monique zijn niet meer zo enthousiast als eerst. Ze staan natuurlijk al 10 uur achter elkaar te dansen. Tijn zoekt constant oogcontact, maar Monique negeert hem. Zou er iets aan de hand zijn of is het de vermoeidheid? Als er weer een pauze is, gaat iedereen snel even zitten. “Jullie mogen geen pauze nemen”, roept Micheline tegen Tijn en Monique, “Dat mag niet twee keer in een uur.” Tijn trekt zich er niets van aan en gaat gewoon zitten met Monique. Daar lucht Monique haar hart. “Ik wil niet weer de hele dansvloer over”, zegt Monique. Ze baalt even van iedereen en van haar danspartner. Als de muziek weer klinkt zegt ze: "We blijven hier gewoon staan." Ze gaat verder over haar frustraties: "Jij hebt echt wel moeilijke momenten gehad op de dansvloer en ik heb mijn best gedaan om jou daar doorheen te trekken. Ik wil gewoon even niet aangeraakt worden, alles doet zeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |