Same here....altijd zeiken over een ander en zelf geen moer uitvoeren bv.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef arneaux het volgende:
Ik zet 10 seconden de streams aan en het eerste wat me opvalt is dat Marcia Jeroen niet gewoon normaal vast heeft maar krampachtig haar arm intrekt. Ik mag haar eigelijk ook voor geen meter.
Ja maar heb je gezien hoe Jeroen zich gedraagd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef arneaux het volgende:
Ik zet 10 seconden de streams aan en het eerste wat me opvalt is dat Marcia Jeroen niet gewoon normaal vast heeft maar krampachtig haar arm intrekt. Ik mag haar eigelijk ook voor geen meter.
Om eerlijk te zijn heb ik weinig van de dansstreams gezien dus wat dat betreft kan t niet écht beoordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar heb je gezien hoe Jeroen zich gedraagd?
Maakt geen kontakt met haar, en kijkt alleen maar autistisch in de spiegel.
hoe is je kater?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:10 schreef noddy1 het volgende:
Jeroen is op zijn best als hij 48 uur naast een bed ligt.
volgens mij heb jij wat tegen Jeroenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoe is je kater?
Ja, dat heb ikquote:
Neuh, geef mij Rik maar, die danst momenteel met een soort lijk.quote:Marcia is ook een gezellig type. Echt een waarmee je over de vloer wil swieren
Ik denk dat je dat niet echt kan zeggen. Hij is niet een schreeuwerig type. Aan de andere kant laat hij zich ook niet meeslepen met de waan van de dag in dat huis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik![]()
Er zit niks in bij die jongen, en daar erger ik me aan, heerlijk toch
[..]
Dat zei ze na de eerste shift ook letterlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef kukeleku het volgende:
Je merkte vanaf het begin al dat Marcia liever niet met Jeroen wilde dansen, vind niet zo gek dat hij daar dan zo op reageert.
dat komt omdat marcia gisteren al zei niet meer met jeroen te willen dansen. En geforceerd dansen, zoals dit, helpt dan niet echt. Dus krijg je deze toestandenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoe is je kater?
Denk dat ze allemaal uitgeput neervallen op de eerste de beste bank of stoelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef riri het volgende:
vraag me af wie straks als het dansen is afgelopen laat zien een echte ruggegraat te hebben...denk dat marlies als eerste kasjewijlen gaat![]()
Ik vind Marcia echt zo'n jaloers en beter-willen-voordoen-dan-ze-is-wijf, waarbij haar gras altijd groener moet zijn dan dat van bij de buren. En ze hekelt Mo, aangezien Mo met de 'leukste jongen van het huis' Tijn danst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Dat zei ze na de eerste shift ook letterlijk![]()
Mja het zei al genoeg dat ze aangaf dat floris maar met rob kwam rellen voor de poort. Zodat de opdr kon mislukkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou hopelijk kan ze maandag lekker met haar 'pappa' en Floris dansen.![]()
Nou inderdaad, die ziet er meer dood uit dan levend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh, geef mij Rik maar, die danst momenteel met een soort lijk.
In deze Marcia omschrijving kan ik me meer dan vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind Marcia echt zo'n jaloers en beter-willen-voordoen-dan-ze-is-wijf, waarbij haar gras altijd groener moet zijn dan dat van bij de buren. En ze hekelt Mo, aangezien Mo met de 'leukste jongen van het huis' Tijn danst.
Nou hopelijk kan ze maandag lekker met haar 'pappa' en Floris dansen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |